Alevins i juvenils guanyen l’or i jugaran la final autonòmica; mentre que en categoria infantil Ondara aconsegueix un segon i tercer lloc provincial
Ondara, 29.03.21. En el primer cap de setmana en què s’han alçat parcialment les restriccions a l’esport i s’ha permès la continuació de les competicions emmarcades en els Jocs Esportius, l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, ha aconseguit molt bons resultats en les diferents categories de les finals provincials de frontó per parelles, que es van disputar ahir diumenge 28 de març al frontó de Beniarbeig, organitzades per la Federació de Pilota Valenciana. Els equips d’Ondara havien aconseguit la seua classificació en les fases provincials prèvies a la final, amb les partides disputades al desembre, abans de l’aturada de les competicions.
Ahir, van aconseguir l’or, convertint-se en campions provincials i assegurant-se el seu passe a la final autonòmica de frontó parelles, els equips juvenil (Andreu Mas i Adrián Duro) i aleví (Dani Serra, Uxue Arbona i Joan Garrido).
Per la seua banda, en infantil, els dos equips d’Ondara van aconseguir podi provincial; l’infantil C (Félix Peñarrubia i Andreu Mullor) van aconseguir el subcampionat provincial en una partida molt disputada; i l’infantil B (Arnau Mas, José Miguel Sastre i José Mengual) es van emportar el bronze.
Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la seu responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona als integrants de l’escola i als seus entrenadors pel seu esforç i els seus èxits esportius en aquesta temporada, que es reprèn amb moltes ganes després d’uns inicis complicats per la pandèmia.
(Fotos: FedPiVal)
Jornada de matí de FINALS frontó amb infantils, cadets i juvenils:
INFANTILS:
1. Beniarbeig-El Verger A
2. Ondara C
3. Ondara B
4. Sella-Relleu
CADETS
1. Petrer
2. Beniarbeig-El Verger A
3. Beniarbeig-El Verger B
4. Laguar
JUVENILS
1. Ondara
2. Laguar A
3. Beniarbeig-El Verger
4. Xàbia
Jornada de vesprada de FINALS frontó amb benjamins i alevins.
Aitor Escobar i Cristina Barrajón guanyen la XXXV Volta La Marina
Ondara, 29.03.21. Ondara ha abaixat el teló, aquest diumenge, a la XXXV Volta la Marina. I ho ha fet amb una disputada etapa en què Aitor Escobar en xics i Cristina Barrajón en xiques han tornat a demostrar ser els millors d’aquesta edició de la ronda alacantina. L’Ajuntament d’Ondara, a través de la Regidoria d’Esports dirigida per Mar Chesa, i el Club Ciclista Segària, han col·laborat en la prova que va tindre eixida i meta a Ondara, amb la que va culminar ahir la volta ciclista a la Marina.
Els ciclistes van partir a les deu del matí per a cobrir, primer, dues voltes a un circuit per les localitats d’Ondara, Beniarbeig, Sanet i Negrals, Benimeli, Ràfol d’Almúnia, Sagra, Tormos, Orba, Benidoleig i novament Ondara, on en cada pas estaven situades les dues metes volants de la jornada. David Vidal (IJES Solar – Puertas Castalla) i José Mas (Suministros Dama) van ser els que van passar en primera posició en cada un dels passos intermedis.
Encara que va haver-hi escaramusses en el si del gran grup, cap d’elles va arribar a adquirir un avantatge preocupant. Després del segon pas per meta, els ciclistes es van dirigir cap al Verger i posteriorment van buscar les rampes de l’alt dels Sorells, de segona categoria. En l’única dificultat muntanyosa del dia Álex Sempere (GEO Nutrición Faster) va tornar a demostrar ser el millor escalador de la carrera i va coronar en primera posició, per davant del líder de la carrera Aitor Escobar (GSport – Alma Wagen) i Román Sáez (IJES Solar – Puertas Castalla).
La batalla va continuar en els 10 quilòmetres que van separar la cima dels Sorells i la meta però finalment el triomf d’etapa es va decidir en un esprint massiu en què el més ràpid va ser el mallot taronja Aitor Escobar, que va sentenciar la Volta la Marina.
En categoria femenina, Cristina Barrajón (Mister Biker – Gobik) va tornar a demostrar la seua superioritat imposant-se a Ondara. El millor equip del dia va ser IJES Solar – Puertas Castalla, mentres que Román Sáez es va imposar en èlit, Aitor Escobar en màster 30, Álvaro Arenas (GSport – Alma Wagen) en màster 40, Juan Manuel Martínez (Flores y Orengo) en màster 50, Pascual Orengo (Flores y Orengo) en màster 60 i Álex Fornés (CC Segària) en la classificació local.
Vencedors finals XXXV Volta la Marina
Després de la cinquena i última etapa celebrada a Ondara, els vencedors finals de la XXXV Volta la Marina són Aitor Escobar (general masculina, metes volants i alacantí), Cristina Barrajón (general femenina), Álex Sempere (muntanya), José Ramón López (millor màster 50) i Suministros Dama (equips).
En l’acte d’entrega de trofeus, celebrat en la Plaça de Bous amb un protocol específic per a evitar contagis per covid-19, van estar presents el director general d’Esports de la Generalitat Valenciana, Josep Miquel Moya; la Regidora d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, Mar Chesa; el gerent de Vito, Víctor Tormo; el Regidor de Turisme de l’Ajuntament de Pego, Ricardo Sendra; i el director comercial d’ULB Sports, Gerardo Soriano.
Aquest esdeveniment estava projectat per al 7 de febrer però es va ajornar per la pandèmia
Ondara, 25.03.21. Aquest diumenge 28 de març Ondara acollirà la 7a etapa de la XXXV Volta la Marina 2021. Aquesta prova esportiva estava prevista per al passat 7 de febrer al calendari oficial de la Volta la Marina 2021, però es va haver d’ajornar per les restriccions degut a la pandèmia, i se celebrarà finalment aquest diumenge. La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha mantingut a l’Ajuntament d’Ondara la reunió tècnica de coordinació per a ultimar els detalls amb responsables de l’organització de la prova i amb representants del Club Ciclista Segària (col·laborador de l’etapa d’Ondara); reunió que ha comptat amb la participació del cap de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano, així com el cap de Protecció Civil d’Ondara, Vicente Pascual. Han participat en la trobada el director tècnic de la Volta Ciclista a la Marina, Antonio Molina; així com els representants del Club Ciclista Segària: el president, Esteban Reig; i el secretari Ramón Mut.
La 7a etapa de la XXXV Volta la Marina 2021 és un esdeveniment organitzat amb la col·laboració del Club Ciclista Segària, que en la passada edició de 2020 es va recuperar a Ondara. L’etapa d’Ondara (que realitza el mateix recorregut que la de 2020) tornarà a vertebrar les localitats del Girona amb dues metes volants a Ondara i un premi de muntanya en l’Alt dels Sorells. En l’etapa d’Ondara els participants podran gaudir dels paratges naturals del municipi, així com de la Plaça de Bous d’Ondara com a atractiu turístic. L’eixida (10 hores) i la meta (12 hores) tindran lloc a l’Avinguda Doctor Fleming, davant de la Plaça de Bous. Se seguiran totes les mesures que marca Salut Pública i el protocol i mesures de seguretat per a prevenir contagis per covid-19.
El circuit té 69 km i inclou els passos per les localitats de Beniarbeig, Sanet, Ràfol, Sagra, Tormos, Orba i Benidoleig, amb bucle en aquests últims i el curt però intens Portet dels Sorells, amb el posterior final cap a la meta en l’Avinguda Doctor Fleming d’Ondara.
137 dones de totes les categories van completar aquest Trofeu Ajuntament d’Ondara, amb el que Ondara va commemorar també que avui és el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona
Ondara, 08.03.21. Malgrat la pluja que ahir queia en la Marina Alta, les 137 ciclistes participants en la Volta la Marina Trofeu Ajuntament d’Ondara – Volta Ciclista Fémines; etapa de la XXXV Volta la Marina 2021, van desafiar als elements i van completar un recorregut de 69 km en la primera prova de ciclisme femení de l’any a la Comunitat Valenciana. El Trofeu Ajuntament d’Ondara de ciclisme femení va ser una prova emmarcada en la commemoració del Dia Internacional de la Dona d’Ondara. La ciclista d’Ontinyent, Sofía Rodríguez (Sopela Women’s Team), va demostrar ser la més forta i es va imposar en solitari després d’1 hora i 53 minuts de pedaleig davall la pluja. En el protocol·lari acte de tall de cinta, així com en el lliurament de trofeus, van estar presents les regidores d’Esports i Igualtat de l’Ajuntament d’Ondara, Mar Chesa i Raquel Mengual, així com Mónica Torres, vicepresidenta del Club Ciclista Segària i el president de la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana, Amadeo Olmos. El lliurament de trofeus va tindre lloc al Prado, en compte de la Plaça de Bous, per a realitzar l’acte a cobert de la pluja.
L’avinguda Doctor Fleming, enfront de la Plaça de Bous d’Ondara, va acollir l’eixida i meta de la prova, en la que van participar corredores de totes les categories ( cadet, júnior, elit, sub23 i màster 30, 40 i 50 ). Amb la pluja com a protagonista, la carrera va arrancar a les 10 del matí per a totes excepte les cadets que ho van fer més tard des de Sagra. Inicialment, les ciclistes van haver de completar dues voltes a un circuit inicial per Sagra, Orba, Benidoleig i Ondara, on en cada pas va estar situada una meta volant. Sofía Rodríguez va puntuar en primera posició en ambdós ocasions, assegurant-se aquesta classificació secundària. En el segon pas, a més, va aconseguir fer-ho escapada junt amb la júnior catalana Lucía García (Costa Brava – Mediterranean Food). Per darrere, un reduït grup perseguidor rodava ja a pràcticament un minut de cap de carrera. Rodríguez i García van afrontar amb relatiu avantatge la volta al circuit final que els va portar en direcció al Verger, Ràfol i Beniarbeig. Va ser en les rampes de l’Alt dels Sorells, una pujada de 2’8 km amb un pendent mitjana del 5’6 %, quan la sub23 del Sopela va aconseguir anar-se en solitari. Ja en meta, Rodríguez va certificar el triomf amb 1’32” sobre Lucía García. El podi ho va completar Paula Soler (Sopela Women’s Team), que va donar temps al grup perseguidor creuant la meta a 2’37” de la vencedora.
Les guanyadores en les respectives categories van ser Laia Bosch (Costa Brava – Mediterranean Food) en cadets, Lucía García (Costa Brava – Mediterranean Food) en juniors, Sofía Rodríguez (Sopela Women’s Team) en sub23, Teresa Ripoll (Team Farto-BTC) en élites, Saida Perea (PC Beniopa) en màster 30, Verónica Palazuelos (WS Master Entrenamientociclismo.com) en màster 40 i Raquel Montañés (WS Master Entrenamientociclismo.com) en màster 50. A més, Sofía Rodríguez es va emportar les classificacions de la muntanya i les metes volants, mentre que Sopela Women’s Team va guanyar per equips.
Antonio Molina, organitzador de la Volta la Marina, va agrair la implicació de l’Ajuntament d’Ondara, així com de la Policia Local, Protecció Civil, Guàrdia Civil i el Club Ciclista Segària “a fer possible la primera prova del calendari ciclista femení de 2021 a la Comunitat Valenciana”.
Des de l’Ajuntament d’Ondara, Mar Chesa i Raquel Mengual han agraït la implicació de l’organització i l’alta participació de dones ciclistes de totes les edats malgrat la pluja, i s’ha recalcat que aquest esdeveniment ha sigut treballat des de la perspectiva d’Igualtat, donant importància a la Dona en el panorama ciclista comarcal. En la prova s’han seguit totes les mesures que marca Salut Pública i el protocol i mesures de seguretat per a prevenir contagis per covid-19.
Amb aquest esdeveniment Ondara commemorarà que l’endemà és el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona
Ondara, 02.03.21. Donat l’alçament de les restriccions a les competicions federatives d’àmbit autonòmic, aquest diumenge 7 de març Ondara acollirà la Volta la Marina Trofeu Ajuntament d’Ondara – Volta Ciclista Fémines; etapa de la XXXV Volta la Marina 2021, tal com estava previst en el calendari oficial de la Volta 2021.
La I Volta Ciclista Fémines – Ajuntament d’Ondara és un esdeveniment treballat des de la perspectiva d’Igualtat, donant importància a la Dona en el panorama ciclista comarcal; de fet, amb aquest esdeveniment Ondara commemorarà que l’endemà és el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona. La Regidora d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, Mar Chesa, i la Regidora d’Igualtat, Raquel Mengual, han presentat aquest esdeveniment del ciclisme femení i han mantingut a l’Ajuntament d’Ondara la reunió tècnica de coordinació per a ultimar els detalls amb responsables de l’organització de la prova i amb representants del Club Ciclista Segària (col·laborador de l’etapa d’Ondara); reunió que ha comptat amb la participació del cap de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano. Han participat en la trobada el director tècnic de la Volta Ciclista a la Marina, Antonio Molina; així com els representants del Club Ciclista Segària: el seu president, Esteban Reig; vicepresidenta, Mónica Jorro; i el secretari, Ramón Mut.
L’etapa Volta Ciclista Fémines d’Ondara compta amb 69 km de recorregut; és exclusiva per a dones, i podran participar des de la categoria de cadets fins a M 60-. En l’etapa d’Ondara les participants podran gaudir dels paratges naturals del municipi, així com de la Plaça de Bous d’Ondara com a atractiu turístic. L’eixida (10 hores) i la meta (12 hores) tindran lloc a l’Avinguda Doctor Fleming, davant de la Plaça de Bous. Se seguiran totes les mesures que marca Salut Pública i el protocol i mesures de seguretat per a prevenir contagis per covid-19. La prova començarà amb una primera volta per l’interior del poble, i estarà amenitzada en el seu inici i final a càrrec de la batucada Ondarattack.
Cal recalcar que, per control d’aforament, per al lliurament de premis en la plaça de bous, caldrà accedir mitjançant reserva prèvia en la web https://agendaondara.es/ .
Ondara, 26.02.21. La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa ha informat, després de l’anunci de l’alçament d’algunes de les restriccions en l’àmbit esportiu per la Generalitat Valenciana, que des de l’organització de la XXXV Volta la Marina 2021 s’ha confirmat la celebració de la XXXV Volta la Marina Trofeu Ajuntament d’Ondara – Volta Ciclista Fémines per al diumenge dia 7 de març de 2021, tal com estava previst en el calendari oficial de la Volta 2021. Les inscripcions estan ja obertes en la web:
Es tracta d’una nova etapa amb 69 km de recorregut, que és exclusiva per a dones, i en la que podran participar des de la categoria de cadets fins a M-60,. Les inscripcions són gratuïtes i hi haurà premis en metàl·lic.
En el següent enllaç es pot realitzar la inscripció, descarregar el rutómetro i el track i obtenir més informació:
Debido a la situación actual por la que estamos pasando todos, la propagación del virus COVID-19 ha supuesto el aplazamiento de las pruebas de enero y febrero de la XXXV VOLTA LA MARINA .Les comunicamos que la crisis sanitaria del Coronavirus ha provocado que no se realicen la gran mayoría de las pruebas planeadas para estas fechas, a nivel autonómico y nacional.El protocolo a seguir obliga a posponer y cancelar eventos, además de cerrar locales y lugares de ocio, para minimizar todas las aglomeraciones posibles.
Queremos comunicarles principalmente que estamos trabajando para darles un calendario nuevo que podrán ver en nuestra pagina www.voltalamarina.com
Igualmente, seguiremos notificándoles de todas las modificaciones, tanto en nuestra web como en nuestras redes sociales. Como ya les hemos comentado, por favor consulten las páginas oficiales.En estos momentos en las que el miedo invade las calles, les pedimos tranquilidad y mucho ánimo para afrontar la situación. Está en manos de todos nosotros ser responsables y colaborar en mantener la calma.
«L’organització de la Volta Ciclista a la Comunitat València Gran Premi Banc Sabadell ha decidit ajornar la seua 72a edició, prevista per a la setmana pròxima, entre el 3 i el 7 de febrer.
Així mateix, es postposa de moment la 3a edició de la VCV Dones que s’anava a disputar el diumenge 7 de febrer.
Les raons que han impulsat a prendre aquesta decisió es fonamenten en l’actual situació sanitària provocada pel COVID 19. Per damunt dels interessos esportius, preval la salut de tots.
L’organització de la VCV estudia noves dates per a la seua celebració que es comunicaran tan ràpidament com siga possible.
Des de la VCV agraïm la comprensió per aquesta mesura, que s’adopta des d’un sentit de màxima responsabilitat, i, al mateix temps, volem transmetre el nostre desig de la millor recuperació a tots els afectats per la pandèmia.
Finalment, la VCV agraeix als nostres patrocinadors i col·laboradors el suport i confiança que sempre ens han brinda.»
Cal indicar que Ondara era l’escenari de la meta de la primera etapa de la 72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell el dimecres 3 de febrer, segons va ser presentat per la Regidoria d’Esports. Aquesta prova queda ajornada. Ahir en el ple de l’Ajuntament, la Regidora d’Esports, Mar Chesa, va anunciar aquest ajornament.
Al febrer i març, Ondara acollirà tres proves ciclistes: la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana , la Volta a la Marina i la Volta Ciclista Fémines
Avui s’ha presentat en l’Ajuntament d’Ondara la 72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, la primera etapa de la qual culmina a Ondara el 3 de febrer, i la XXXV Volta Ciclista a la Marina, amb etapa a Ondara el 7 de febrer
Ondara, 15.01.21. L’Ajuntament d’Ondara, a través de la seua Regidoria d’Esports, dirigida per Mar Chesa, ha decidit apostar enguany 2021 pel ciclisme, i en els pròxims dos mesos se celebraran a Ondara fins a 3 proves ciclistes. En concret, Ondara acollirà la meta de la 72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell el 3 de febrer; la XXXV Volta Ciclista a la Marina el 7 de febrer; i la I Volta Ciclista Fémines – Ajuntament d’Ondara que se celebrarà el 7 de març. En una època tan complicada com la que estem vivint a causa de la pandèmia, l’Ajuntament d’Ondara reforça així el seu compromís amb l’esport, potenciant una disciplina segura, saludable i a l’abast de tota la ciutadania, com és el ciclisme.
72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell: Ondara serà la meta de la primera etapa el 3 de febrer
Aquest matí, a l’Ajuntament d’Ondara ha sigut la presentació de dos d’aquestes proves. D’una banda, s’ha presentat la 72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, que per primera vegada culminarà la seua primera etapa a Ondara, el dimecres 3 de febrer. La presentació ha comptat, per part de l’Ajuntament, amb l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa. Per part de l’organització de la Volta, han participat el director tècnic de la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana, Paco Benítez, i el cap de seguretat, Vicente Pérez Balaguer. A l’Ajuntament d’Ondara han celebrat una reunió organitzativa i de coordinació, i per a això han comptat amb la participació del cap de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano.
Les restriccions per la pandèmia mundial del coronavirus han obligat a suspendre o ajornar diverses proves, però no aquesta Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, que se celebrarà del 3 al 7 de febrer 2021. Unes dates que la col·loquen com la cita més important de l’inici de la temporada internacional; sent pràcticament la primera carrera ciclista de l’any que se celebra internacionalment. Els millors equips del «pelotó» internacional acudiran un any més a les carreteres valencianes i l’inici de la volta passarà en aquesta ocasió també per Ondara, on estarà la meta de la primera etapa de la Volta CV, amb eixida a Elx. L’eixida serà a Elx a les 12:30 hores, i l’arribada està prevista a Ondara sobre les 17:30 hores, entrant per la carretera des de Dénia a Ondara, sent la meta just abans del col·legi Sanchis Guarner. Aquesta primera etapa de la volta té 166 km i passa per Elx, zona d’interior de la muntanya de la província d’Alacant, Coll de Rates, Parcent, Pedreguer, i la Xara, arribant a Ondara en un esprint de 3 km des de la Xara per la carretera de Dénia a Ondara. Es tracta d’una etapa amb 4 ports, segons ha detallat el director tècnic, Paco Benítez, el qual ha augurat que tota l’atenció del ciclisme mundial estarà eixe dia a Ondara, atès que la volta tindrà molt impacte mediàtic i de promoció turística. La Volta CV es podrà seguir en directe a través del canal televisiu Eurosport i en les xarxes socials en streaming.
En la presentació realitzada hui, l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa, han aprofitat per a agrair a l’organització d’aquesta 72 edició de la Volta Ciclista CV, per haver comptat amb Ondara per a reactivar l’esport a la Comunitat Valenciana i mitigar els efectes de la crisi del Covid-19. Mar Chesa ha recalcat que “2021 és l’any del ciclisme a Ondara”.
XXXV Volta Ciclista a la Marina amb etapa d’Ondara el 7 de febrer
D’altra banda, la XXXV Volta Ciclista a la Marina s’està celebrant del 10 de gener fins al 14 de març de 2021. Ondara serà l’escenari de la 5a etapa d’aquesta Volta, el diumenge 7 de febrer. Un esdeveniment organitzat amb la col·laboració del Club Ciclista Segària, que en la passada edició de 2020 es va recuperar a Ondara. L’etapa d’Ondara (que realitza el mateix recorregut que la de 2020) tornarà a vertebrar les localitats del Girona amb dues metes volants a Ondara i un premi de muntanya en l’Alt dels Sorells. En l’etapa d’Ondara els participants podran gaudir dels paratges naturals del municipi, així com de la Plaça de Bous d’Ondara com a atractiu turístic. L’eixida (10 hores) i la meta (12 hores) tindran lloc a l’Avinguda Doctor Fleming, davant de la Plaça de Bous. El circuit té 67 km i inclou els passos per les localitats de Beniarbeig, Sanet, Ràfol, Sagra, Tormos, Orba i Benidoleig, amb bucle en aquests últims i el curt però intens Portet dels Sorells, amb el posterior final cap a la meta a l’Avinguda Doctor Fleming d’Ondara. La presentació de l’etapa d’Ondara de la Volta Ciclista a la Marina 2021 ha comptat amb la presència del director tècnic de la Volta Ciclista a la Marina, Antonio Molina, i el coordinador de seguretat de motos, Manuel Ramírez Sánchez; així com els representants del Club Ciclista Segària: el seu president, Esteban Reig, i el secretari, Ramón Mut. A més s’ha celebrat en l’Ajuntament d’Ondara la reunió tècnica de coordinació, amb la participació del cap de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano.
En la presentació, des de l’Ajuntament d’Ondara s’ha aprofitat per a anunciar que enguany 2021, a més, se celebrarà a Ondara un nou esdeveniment ciclista, que tindrà lloc el 7 de març: la “I Volta Ciclista Fémines – Ajuntament d’Ondara”, un esdeveniment treballat des de la perspectiva d’Igualtat, donant importància a la Dona en el panorama ciclista comarcal. Es tracta d’una nova etapa emmarcada també en la XXXV Volta Ciclista a la Marina (la 8a en aquest cas).
Ondara, 12.01.21. La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, informa que les Escoles Esportives Municipals d’Ondara, en les seues diferents modalitats, tornaran a l’activitat a partir del dia 31 de gener, en compte de l’11 de gener com estava previst en un principi.
Seguint les recomanacions de Salut Pública, i a causa de l’elevat nombre de casos covid-19 a Ondara i a la comarca (Ondara té hui una incidència acumulada per 100.000 habitants de 826,81) es pretén evitar la concentració de persones, i per això s’ha optat per ajornar la tornada a les escoles esportives municipals.
Per tant, no hi haurà entrenaments fins al 31 de gener, i els partits prevists tant dins com fora de casa, segons el calendari de les diferents lligues, també queden ajornats per a més endavant.
Des de l’Ajuntament d’Ondara s’ha fet una crida a la responsabilitat i a la consciència de la ciutadania, així com al respecte de les mesures establides, per a contindre el contagi.