LA REGIDORIA D’ESPORTS D’ONDARA COL·LABORA EN EL CAMPUS DE PILOTA MARINA ALTA QUE SE CELEBRA DEL 28 DE JUNY AL 2 DE JULIOL EN CINC MUNICIPIS DE LA COMARCA

Ondara, 25.05.21. L’Ajuntament d’Ondara, a través de la seua Regidoria d’Esports que dirigeix Mar Chesa, és una de les entitats col·laboradores del I Campus Pilota Marina Alta, que se celebrarà del 28 de juny al 2 de juliol de 2021 en cinc seus: Gata, Parcent, Ondara, Xaló i Beniarbeig. Cada dia es realitzarà el campus en una població, facilitant així l’assistència de tots els xiquets i xiquetes de la Marina Alta. El campus de Pilota Marina Alta va dirigit a xiquets i xiquetes de 4 a 16 anys, i avui ha sigut presentat en l’Ajuntament d’Ondara per l’Alcalde, José Ramiro; la Regidora d’Esports, Mar Chesa; el coordinador del Campus, Vicent Molines (seleccionador internacional de Pilota Valenciana i organitzador del Campus junt amb Nitidia Sport),i el representant de Nitidia Sport, Iván Malter. L’Ajuntament d’Ondara col·labora en l’organització del Campus cedint les instal·lacions esportives necessàries (trinquet, piscina, poliesportiu…) així com habilitant un dia l’autobús i l’avituallament necessari per als participants (esmorzar, beguda, etc).

El Campus Pilota Marina Alta comptarà amb sessions tècniques a càrrec dels entrenadors, tots ells professionals de la pilota: Fanni, Giner, Héctor i Néstor; visita de pilotaris de primer nivell; activitats complementàries com a futbol bambolla, gimcana aquàtica, pilota, unflables, lliscador aquàtic, tir amb arc, etc. Cada dia el campus se celebra en un poble participant: dilluns 28 de juny a Gata; dimarts 29 de juny a Parcent, dimecres 30 de juny a Ondara, dijous 1 de juliol a Xaló i divendres 2 de juliol a Beniarbeig. Els Ajuntaments dels pobles amfitrions habilitaran un autobús que passarà per diverses poblacions de la Marina Alta per a arreplegar als participants cada dia.

Les inscripcions es poden realitzar ja en la web del campus: www.campuspilota.com . El preu d’inscripció per a tota la setmana és de 130 euros (hi ha descomptes per a germans). El preu per dies solts és de 50 euros. A cada participant se li entregarà un pack de roba del Campus Pilota Marina Alta, i cada dia es pujarà un àlbum documentant els entrenaments i les activitats realitzades.

La Regidora d’Esports, Mar Chesa, ha destacat que, en l’àmbit esportiu, per a aquest estiu “tenim com a novetat aquest campus de pilota, i Ondara dóna suport a aquest esport i a aquest projecte necessari, perquè és en unes dates en què els xiquets/tes tenen ganes d’estiu”. Segons ha indicat, l’Ajuntament d’Ondara ofereix tota la col·laboració necessària per a realitzar aquest campus. A més, ha assenyalat que un dels entrenadors del campus de pilota serà Néstor Portes, pilotari professional que és un dels entrenadors de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara.

Segons ha recalcat el coordinador del Campus de Pilota, Vicent Molines, “s’ha projectat un campus de màxim nivell, amb jugadors professionals i monitors de la Marina Alta, que pretén apropar el campus de pilota valenciana a xiquets i xiquetes de tota la comarca”; per a això es comptarà amb l’autobús que portarà als participants cada dia a la seu corresponent. És, afirma, un campus específic de pilota, amb entrenaments tècnics i tàctics molt especialitzats, dirigits a la millora de la pràctica de la pilota per part dels assistents; si bé comptarà també amb altres activitats lúdiques i complementàries. Iván Malter, com a representant de Nitidia Sport, empresa especialitzada en campus esportius professionals principalment d’àmbit futbolístic, ha indicat que la intenció a l’hora de projectar aquest campus de pilota Marina Alta ha sigut per a donar-li a la pilota valenciana la importància i professionalitat que mereix.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA ACONSEGUEIX UNA PLATA EN ALEVÍ I UN BRONZE EN BENJAMÍ EN LES FINALS AUTONÒMIQUES DE FRONTÓ INDIVIDUAL FEMENÍ JECV

  • Uxue Arbona, subcampiona autonòmica JECV de frontó individual femení en categoria aleví, i Alma Contrí bronze en benjamí
  • Félix Peñarrubia i Andreu Mas, 4ts classificats en frontó masculí infantil i juvenil, respectivament

Ondara, 17.05.21. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, ha aconseguit una plata, un bronze i dos meritoris quarts llocs autonòmics en les finals autonòmiques JECV de frontó individual femení i masculí, que es van disputar ahir diumenge 16 de maig als frontons de Xaló, organitzades per la Federació de Pilota Valenciana.

En frontó individual femení, Uxue Arbona es va alçar com a subcampiona autonòmica JECV de frontó individual femení en categoria aleví, i Alma Contrí va ser bronze en categoria benjamí.

En frontó individual masculí, Félix Peñarrubia i Andreu Mas van ser els 4ts classificats autonòmics, en les categories infantil i juvenil, respectivament.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona als i les integrants de l’escola que van arribar a la final autonòmica i als seus entrenadors pel seu esforç i els seus èxits esportius en aquesta temporada.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA D’ONDARA PARTICIPA EN LA PRIMERA COMPETICIÓ ONLINE DE LLIGA PROVINCIAL INTERCLUBS

Ondara, 17.05.21. El passat dilluns 10 de maig es va realitzar la primera competició online de la Lliga provincial Interclubs 2021. Les dos participants individuals de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara van ser Carme Marín categoria aleví, que va competir amb un exercici de pilota, i Clara Mas categoria cadet, amb un exercici de maces.

El diumenge 16 de maig es va transmetre tota la competició a través de Youtube i es van saber els resultats. Carme Marín es va proclamar 7a i Clara Mas 4a, de les seues categories corresponents.

Les entrenadores estan molt contentes amb els resultats, ja que és la primera vegada que competeixen en aquest nivell, i ara las animen a seguir treballant perquè la II Fase es celebrarà de manera presencial a Altea el proper 30 de maig.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA S’ALÇA AMB DOS BRONZES EN ALEVÍ I INFANTIL EN LA FINAL AUTONÒMICA DE GALOTXA JECV

Ondara, 10.05.21. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, ha aconseguit dos meritoris tercers llocs autonòmics per als seus equips aleví i infantil, en la final autonòmica de “Galotxa”, que es van disputar ahir diumenge 10 de maig al carrer artificial de Godelleta, organitzades per la Federació de Pilota Valenciana (estava previst que se celebrara a Montserrat però finalment es va canviar per la climatologia per a realitzar-se a cobert). Els 2 equips d’Ondara havien aconseguit la seua classificació per a la final autonòmica, en haver sigut campions provincials de galotxa.

Ahir van aconseguir el bronze autonòmic dels JECV Galotxa 2021 els equips aleví (Joan Garrido, Dani Serra, Paco Salort i Íker Costa) i infantil (Arnau Mas, José Miguel Sastre i Fèlix Peñarrubia). Els dos equips van perdre la primera semifinal contra els campions provincials de València, alevins contra Moixent i infantils contra Montserrat, i van jugar la partida pel tercer lloc autonòmic, que van guanyar en ambdós casos contra els equips de Castelló.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona als integrants de l’escola i als seus entrenadors pel seu esforç i els seus èxits esportius en aquesta temporada.

PÒDIUM AUTONÒMIC * JECV GALOTXA 2021

BENJAMINS:

1- Meliana

2- Marquesat

3- Onda

4- Orba

ALEVINS:

1- Moixent

2- Massamagrell

3- Ondara

4- Castelló

INFANTILS:

1- Montserrat

2- Massalfassar

3- Ondara

4- Castelló

CADETS:

1- Moixent

2- Vila-real

3- Beniparrell

4- Beniarbeig-El Verger

JUVENILS:

1- Onda

2- La Pobla de Vallbona

3- Montserrat

4- Beniarbeig-El Verger

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA S’ALÇA AMB DOS ORS i DOS BRONZES EN LA FINAL PROVINCIAL DE GALOTXA JECV

Alevins i infantils guanyen l’or i jugaran la final autonòmica de “galotxa”; mentre que en categories benjamí i juvenil Ondara aconsegueix el tercer lloc provincial, i en cadet el quart

Ondara, 03.05.21. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, ha aconseguit molt bons resultats en les diferents categories de les finals provincials de “Galotxa”, que es van disputar ahir diumenge 2 de maig al carrer artificial del Verger, organitzades per la Federació de Pilota Valenciana. Els equips d’Ondara havien aconseguit la seua classificació en les fases provincials prèvies a la final, aconseguint el passe a la final en totes les categories: benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil.

Ahir, van aconseguir l’or, convertint-se en campions provincials i assegurant-se el seu passe a la final autonòmica de «galotxa», els equips aleví (Joan Garrido, Dani Serra, Paco Salort i Íker Costa) i infantil (Arnau Mas, José Miguel Sastre, Fèlix Peñarrubia i Andreu Mullor).

Per la seua banda, en les categories benjamí (Alma Contrí, Marc Domènech i Guiu Vizuete) i en juvenil (Felipe Costa, Adrian Duro i Andreu Mas), els equips d’Ondara es van emportar el bronze.

I en categoria cadet, l’equip d’Ondara (Mateu Guitart, Luca Mahiques, Quico Roselló, Àlex Serra i Gorka Arbona) va aconseguir un meritori quart lloc.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, que va estar present al lliurament de trofeus, ha donat l’enhorabona als integrants de l’escola i als seus entrenadors pel seu esforç i els seus èxits esportius en aquesta temporada. Van lliurat els premis ahir al Verger: Vicent Molines, vicepresident de la Federació; Mar Chesa, Alcaldessa en funcions d’Ondara, Ximo Coll, Alcalde d’El Verger, i David Más, Regidor d’Esports de Sella.

PÒDIUM PROVINCIAL ALACANT * JECV GALOTXA 2021

Benjamins

1er Orba

2 on Beniarbeig-El Verger

3 er Ondara

Alevins

1er Ondara

2on Sella-Relleu

3er Beniarbeig-El Verger

4t Orba

Infantil

1er Ondara

2on Beniarbeig-El Verger

3er Sella-Relleu

4t Orba

Cadet

1er Beniarbeig-El Verger

2on Murla-Parcent

3er Beniarbeig-El Verger B

4t Ondara

Juvenils

1er Beniarbeig-El Verger

2on Xàbia A

3er Ondara

4t Benidorm

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA, SUBCAMPIONA PROVINCIAL I 4a AUTONÒMICA EN EL CAMPIONAT DE CONJUNTS DE FEDERACIÓ

Ondara, 28.04.21. Diumenge passat 25 d’abril es va celebrar al pavelló Colonial Sport d’Alfafar (València) el provincial i autonòmic de conjunts de Federació. Aquesta competició s’havia d’haver fet al 2020, però degut a la pandèmia totes les competicions s’han vist ajornades.

El conjunt infantil de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, integrat per: Alma Llobell, Paula Vives, Emma Almiñana, Mireia Pons i Aina Server, va realitzar una competició amb 5 cèrcols acompanyades de la cançó «Bella Ciao». Van lluitar fins el final de la coreografia, aconseguint la segona posició en el provincial i la quarta a l’autonòmic, és a dir, es van proclamar subcampiones de la província d’Alacant i quartes de la Comunitat Valenciana, a sols un 0’30 de quedar terceres autonòmiques. El conjunt ha estat entrenat per Alícia Ivars i sempre ha estat recolzat per Natalia Cholbi.

Des de l’equip tècnic de l’Escola de Rítmica d’Ondara se senten molt orgulloses d’aquest conjunt tan treballador i amb tantes ganes de millorar i d’aprendre. Des de la Regidoria d’Esports d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona al conjunt de rítmica d’Ondara i a les seues entrenadores per aquest èxit esportiu en una temporada tan complicada.

ONDARA VA SER LA META AHIR DE LA 1a ETAPA DE LA VOLTA CV 2021

Foto: Organització Volta CV

Ondara, 15.04.21. Ondara va acollir ahir un important esdeveniment esportiu d’àmbit internacional: la 72a Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell 2021. L’entrada a Ondara per la carretera de Dénia va ser l’escenari ahir dimecres 14 d’abril de la meta de la primera etapa de la Volta CV.

Sobre les 15 hores, es va produir l’arribada a la meta, instal·lada poc abans del col·legi Sanchis Guarner d’Ondara. Durant tot el matí, es va desplegar un complet dispositiu logístic i de seguretat en la zona d’entrada a Ondara, amb la participació i col·laboració de Policia Local i Protecció Civil d’Ondara. No es va voler realitzar una comunicació exhaustiva sobre l’arribada, per a prevenir possible afluència de públic, a fi d’evitar una massificació en aquests moments de crisi sanitària

L’Alcalde, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa, així com altres membres de la corporació municipal, van estar en l’acte, i han aprofitat per a agrair a l’organització d’aquesta 72 edició de la Volta Ciclista CV, per haver comptat amb Ondara per a reactivar l’esport a la Comunitat Valenciana i han recalcat que enguany 2021 és l’any del ciclisme a Ondara, ja que aquesta localitat ha acollit, en el que portem de temporada, dues etapes de la Volta a la Marina i ara aquesta etapa de la Volta CV.

**Text amb la crònica de la primera etapa * Font: Volta a la Comunitat Valenciana*

El australiano del Groupama – FDJ, Miles Scotson, se adjudicó la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell 2021. En una etapa llena de alternativas y marcada por la lluvia que apareció en los kilómetros finales, Scotson sorprendió a los favoritos en la bajada de Sa Creueta, logrando una ventaja en solitario que le garantizó la victoria pese a una caída a pocos kilómetros de la meta por culpa del suelo mojado.

La carrera arrancó a la hora prevista, 10:30, desde la Avenida de la Estació de Elche. Los 116 ciclistas y 15 equipos tomaron la salida desde el centro de la capital ilicitana dirección a Ondara, donde terminó esta primera etapa de la VCV 2021. Ya desde el primer momento, una fuga de cinco corredores acaparó el protagonismo de la carera.

Ibon Ruiz (KERN PHARMA), Maxime Cam (B&B HOTELS), Raffaele Radice (MGK), Stephen Basset (RALLY CYCLING) y Lennert Teugels (TARTELETTO ISOREX) dejaron atrás al pelotón desde los primeros minutos de la prueba, llegando a tener una ventaja superior a los 6 minutos en torno al kilómetro 70 de la etapa. Euskaltel se encargaba de tirar del pelotón en ese momento, buscando que el hueco con los escapados no creciera demasiado y se mantuvieran las opciones de un final al sprint.

Poco a poco, el pelotón fue arañando segundos a la fuga. En torno al kilómetro 116, la ventaja de la escapada superaba ya por poco el minuto. Sin embargo, justo antes de dar caza a los fugados, el pelotón se rompía y era un grupo de 15-20 ciclistas los que cazaban a una escapada en la que Ibon Ruiz (KERN PHARMA) se había hecho con los puntos en los cuatro puertos de montaña de la etapa.

La situación de la carrera, con 15-20 ciclistas en cabeza y una ventaja de unos 15 segundos con respecto al grueso del pelotón, era totalmente impredecible. En el grupo delantero había nombres fuertes como el suizo del Groupama Stefan Kung o el portugués del Movistar Nelson Oliveria, y en pocos kilómetros habían aventajado al pelotón en más de un minuto.

Sin embargo, en un giro inesperado, un tapado como el australiano Miles Scotson (GROUPAMA – FDJ) saltaba del grupo cabecero, aprovechando el final del descenso a Sa Creueta. Pillaba al resto de compañeros de grupo algo despistados y conseguía una ventaja, bajo la lluvia, que parecía definitiva para llevarse esta primera etapa de la VCV 2021.

Todo parecía visto para sentencia, pero el suelo mojado le jugaba una mala pasada al australiano. Entraba demasiado rápido en una rotonda y caía al suelo, viendo peligrar sus opciones de victoria. Sin embargo, había logrado suficiente ventaja para, pese a la caída y alguna herida sin importancia, coronarse con su primer triunfo de etapa en Europa en la meta de Ondara.

Sin duda, una espectacular primera etapa de la VCV 2021, llena de emoción, y que deja la ronda valenciana con un tremendo atractivo de cara a lo que resta de semana. Este jueves, segunda etapa con salida y llegada en Alicante, con recorrido similar a la de este miércoles, pero con algo menos de desnivel, más propicia por tanto para una llegada al sprint.

* Text Volta CV*

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA S’ALÇA AMB UNA PLATA I UN BRONZE EN LA FINAL AUTONÒMICA DE FRONTÓ PARELLES JECV

Els alevins guanyen la plata i els juvenils el bronze en la fase final autonòmica

Ondara, 13.04.21. Aquests últims dies, l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, ha aconseguit molt bons resultats en les finals autonòmiques de frontó per parelles, que es van disputar dijous passat 8 d’abril en les categories benjamí i aleví; diumenge 11 d’abril en infantil, i ahir dilluns 12 d’abril en categoria cadet i juvenil. Les finals Autonòmiques dels XXXIX JECV de frontó per parelles van tindre lloc en la localitat d’Almussafes (València), organitzades per la Federació de Pilota Valenciana.

Els equips Aleví (Dani Serra, Uxue Arbona i Joan Garrido) i Juvenil (Andreu Mas i Adrián Duro) de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara havien aconseguit la seua classificació per a la final autonòmica, en proclamar-se prèviament campions provincials de les seues respectives categories. En les finals autonòmiques, ambdós equips ondarencs van aconseguir pujar-se al pòdium després de jugar grans partides; els alevins amb la segona posició i els juvenils amb la tercera posició autonòmica.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona als integrants de l’escola i als seus entrenadors pel seu esforç i els seus èxits esportius autonòmics aquesta temporada.

Pòdium Autonòmic dels XXXIX JECV de frontó parelles:

– Categoria benjamí:

1r – Meliana A

2n – El Puig B

3r – Orba

4t – Xaló A

– Categoria aleví:

1r – Moixent A

2n – Ondara C

3r – El Genovés

4t – Almassora

– Categoria infantil:

1r – El Puig A

2n – Beniarbeig-El Verger

3r – Montserrat A

4t – Castelló

– Categoria cadet:

1r – Moixent

2n – Vila-real

3r – Petrer

– Categoria juvenil:

1r – Vinalesa

2n – Onda

3r – Ondara

4t – Laguar

(Fotos: FedPiVal)

ONDARA ACULL DEMÀ 14 D’ABRIL LA META DE LA PRIMERA ETAPA DE LA 72a VOLTA CICLISTA A LA COMUNITAT VALENCIANA GRAN PREMI BANC SABADELL

Ondara, 13.04.21. Per primera vegada, enguany 2021, Ondara acull una de les etapes de la 72a Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, que culminarà la seua primera etapa a Ondara, demà dimecres 14 d’abril. Les restriccions per la pandèmia mundial del coronavirus han obligat a ajornar aquesta Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, que finalment se celebrarà del 14 al 18 d’abril (la seua data de celebració inicialment va ser del 3 al 7 de febrer). Al respecte, la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha recalcat que des de la Regidoria d’Esports es recolza aquesta important cita esportiva, en un any en què des de de l’Ajuntament d’Ondara s’està apostant fermament pel ciclisme com un esport especialment adequat en aquests temps difícils a causa del Covid-19.

Els millors equips del «pelotó» internacional acudiran un any més a les carreteres valencianes i l’inici de la volta passarà demà 14 d’abril en aquesta ocasió també per Ondara, on estarà la meta de la primera etapa de la Volta CV. L’eixida serà a Elx i l’arribada està prevista a Ondara entrant per la carretera des de Dénia a Ondara, sent la meta just abans del col·legi Sanchis Guarner. Aquesta primera etapa de la volta té 166 km i passa per Elx, zona d’interior de la muntanya de la província d’Alacant, Coll de Rates, Parcent, Pedreguer, i la Xara, arribant a Ondara en un esprint de 3 km des de la Xara per la carretera de Dénia a Ondara.

La Volta CV es podrà seguir en directe a través del canal televisiu Eurosport (https://www.eurosport.com/ ) i en les xarxes socials (https://www.vueltacv.com/ ) en streaming. Es prega a les persones que vullguen acudir com a espectadores a presenciar l’arribada dels ciclistes a Ondara que mantinguen les distàncies de seguretat, eviten les aglomeracions i seguisquen les mesures de prevenció davant del covid-19. Per a l’arribada a Ondara se seguirà el protocol que estableix l’organització de la prova.

En matèria de seguretat per a aquesta prova ciclista, des de la Policia Local d’Ondara s’ha informat que amb motiu de la 72 Volta a la Comunitat Valenciana, demà dimecres dia 14 d’abril durant tot el dia, hi hauran restriccions de pas i també diverses zones on es prohibirà l’estacionament en diversos carrers de la població, pel que es prega respecten la senyalització i prenguen itineraris alternatius a la zona del Barri «Caja de Ahorros». La prohibició d’estacionaments afectarà les zones següents:

– Zona Serra de Mariola, prohibit estacionar a partir de les 10.00 hores.

– Zona Botànic Cabanilles, prohibit estacionar a partir de les 10.00 hores.

– Zona Carrer Xàbia, prohibit estacionar a partir de les 6.00 hores.

– Zona Marina Alta (tram des d’Alfatares fins a Lepanto, ambdós costats) des de les 12.00 hores

També s’informa que a partir de migdia, el pas per la CV-7221 (la carretera dels Bombers) romandrà amb restriccions de pas, fins l’arribada a meta (Ondara).

ELS ENTRENAMENTS DE LES ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS D’ONDARA CONTINUEN AQUESTS DIES DE VACANCES ESCOLARS DE PASQUA

Ondara, 06.04.21. Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, s’ha informat que durant aquests dies de vacances escolars de Pasqua, en els que habitualment s’aturen els entrenaments també, en aquesta ocasió, les Escoles Esportives Municipals d’Ondara, en les seues diferents modalitats, continuaran entrenant durant aquesta setmana.

En una temporada atípica a causa de la pandèmia, i després de l’aturada patida en l’activitat de les escoles esportives (que es va haver de suspendre des del passat 18 de desembre de 2020 i fins a l’1 de març de 2021 a causa de les restriccions per la pandèmia), en aquesta ocasió continuaran els entrenaments amb normalitat en totes les Escoles Esportives Municipals que ofereix l’Ajuntament d’Ondara, perquè els xiquets i xiquetes puguen continuar practicant esport.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA