EL DIUMENGE 16 DE FEBRER SE CELEBRA EL XI GEGANT DE PEDRA A LA SERRA DE SEGÀRIA

gegant pedra

Per segon any, aquesta prova s’integra en el II Circuit Trail la Marina, que està format per curses en 13 pobles

Hi haurà tres modalitats; dos de carrera (es podrà triar entre 14,5 i 21 quilòmetres) i una de caminants (14,5 km)

Ondara, 03.02.20. El Club d’Atletisme d’Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara han organitzat per al diumenge 16 de febrer de 2020 la marxa i carrera per muntanya XI Gegant de Pedra (GDP XI), que discorrerà per la Serra de Segària. La marxa es podrà efectuar caminant o corrent per un paratge natural de gran bellesa com és la serra de Segària. Els corredors podran triar entre córrer 14,5 o bé 21 quilòmetres; mentre que per als caminants la marxa serà de 14,5 quilòmetres. La prova ha sigut presentada hui a l’Ajuntament d’Ondara per l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro; la Regidora d’Esports, Mar Chesa; el representant del Club d’Atletisme d’Ondara, Pep Giner; i de l’Alberg de Segària, Rubén Fornés. Des del Club d’Atletisme d’Ondara es valora que aquesta edició d’enguany 2020, siga l’última del Gegant de Pedra, donada la complicada organització que comporta.

presentacio gegant pedra

Cal destacar que el XI Gegant de Pedra està inclòs, per segon any consecutiu, al II Circuit Trail la Marina, que està integrat per 13 curses en 13 pobles (Xaló, Pego, Gata, Calp, Callosa, Llíber, Pedreguer, Ondara, Senija, Benissa, Benialí, Orba i Cofrides). Unes curses que es van iniciar al novembre de 2019 i finalitzaran al mes de maig de 2020.

Les inscripcions per al XI Gegant es poden fer online en la web de www.mychip.es, i també de forma presencial a l’oficina d’assegurances Allianz d’Ondara (Avinguda Doctor Flèming 36). La quota d’inscripció és de 15 euros (limitada a 750 participants). L’eixida serà a les 8:30 hores del diumenge 16 de febrer per als corredors que facen 21 quilòmetres; a les 9 hores per als corredors que facen 14,5 quilòmetres, i a les 9:05 hores per als caminants (14,5 km). L’eixida i la meta seran al Parc Municipal de Segària. Els participants aniran recorrent tota la Serra de Segària, passant pels termes municipals d’Ondara, Beniarbeig, Benimeli, Ràfol d’Almúnia i El Verger.

El XI Gegant de Pedra està organitzat pel Club d’Atletisme d’Ondara i l’Ajuntament d’Ondara, amb la col·laboració de Protecció Civil, Policia Local, Centre Excursionista d’Ondara i dels Ajuntaments de Benimeli, Beniarbeig, Ràfol d’Almúnia i El Verger. Mar Chesa ha volgut agrair al Club d’Atletisme d’Ondara la seua organització d’aquest esdeveniment esportiu, i a tots els col·laboradors per la seua contribució a què aquesta prova siga una realitat.

L’ALEVÍ A (ARNAU MAS I DANI SERRA) DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA ACONSEGUEIX L’OR EN LA FINAL AUTONÒMICA DE FRONTÓ PARELLES

alevi orbenjami 4t

L’equip benjamí A (Joan Garrido i Izan Garcia) va quedar en un meritori quart lloc autonòmic

Ondara, 03.02.19. Ahir diumenge 2 de febrer es va celebrar a Moixent (València) la fase final Autonòmica dels XXXVIII JECV de frontó parelles. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, havia aconseguit classificar a 2 parelles; els benjamins Izan Garcia i Joan Garrido (Benjamí A) i els alevins Arnau Mas i Dani Serra (Aleví A).

alevi benjami ondara

Finalment, després de 4 partides molt intenses, l’equip Aleví A d’Ondara (Arnau Mas i Dani Serra) han quedat primers classificats autonòmics en categoria aleví; i l’equip Benjamí A (Joan Garrido i Izan Garcia) han estat quarts classificats autonòmics en categoria benjamí.

finals alevi (1)finals alevi (2)

finals benjami (1)finals benjami (2)

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona als equips benjamí i aleví pels seus èxits, així com als entrenadors de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara.

tots alevi tots benajmi

Pòdium Autonòmic XXXVIII JECV Frontó parelles.

– Categoria benjamí:

1er. Masssamagrell

2on. Meliana A

3er. Sella-Relleu A

4ar. Ondara A

– Categoria aleví:

1er. Ondara A

2on.Meliana A

3er. El Puig A

4ar. Vila-real A

escola ondara

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 25 GENER 2020

BENJAMINS

TEULADA 18-17 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Els benjamins jugaren un partit molt complet front al Teulada on anaren per davant al tanteig al llarg de tot el partit però la falta d´encert en el tir i alguns despistes defensius no els permeté distanciar-se al marcador.

El Teulada es posà per primera vegada davant al tanteig amb una cistella a falta de 10 segons i els ondarencs no pogueren anotar en l´últim tir. Molta emoció, molts nervis i diversió per als nostres menuts.

ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS 27-46 BÀSQUET PEGO

En el segon partit dels benjamins d´aquesta setmana s´enfrontaren als líders de la lliga i realitzaren el partit més complet i encertat de la temporada a pesar de la derrota.

Els joves ondarencs defeneren amb molta intensitat i intel.ligència i realitzaren uns contraatacs de molt de nivell passant-se el baló el que reflexa tot el que van millorant.

ALEVÍ FEMENÍ

EEM ONDARA 52-32 XÀBIA

Aquest cap de setmana ens tocava jugar en casa davant l’aleví femení de Xàbia. El partit va començar de cara per les nostres alevines, fent uns parcials inicials quasi perfectes. En el tercer quart el resultat era de 25-5 i tot feia preveure que seria un encontre ben fàcil. Res d’això, les jugadores de Xàbia van eixir en la segona part amb ganes de retallar el marcador fent un joc molt efectiu on les nostres no podien fer quasi res. La reacció de les nostres no va arribar fins l’últim quart on les totes les jugadores en conjunt van demostrar perquè estan al capdavant de la classificació. Bé, un altre encontre on anem millorant encara que siga poc a poc. La setmana que ve ens espera el segon classificat que de segur ens farà treure tot el millor de nosaltres. Ànim equip i sempre amunt.

ALEVÍ MASCULÍ

EEM ONDARA 43- 13 EEM EL VERGER

Tercera jornada de lliga amb partit en casa contra els veïns de Verger, que vingueren amb 8 jugadors al partit. En el primer cuarto es va veure un partit molt igualar amb cistelles dels dos equips. A partir del segón quart, els nostres van apretar més en defensa i aconseguiren anar-se’n en el marcador. Enhorabona al Verger per l’esforç del partit i el mantindre un equip en aquesta lliga. A seguir creixent!!

INFANTIL MASCULÍ

CB IFACH CALPE 25- 47 EEM ONDARA.

De nou juguem fora, aquesta vegada en Calp. Partit dur en quant a contactes forts, que van saber aguantar. Amb una defensa presionant molt intensa i un atac fluït aconseguírem l’avantatge en el marcador. En cada partit va donant-se a vore la millora individual de cada jugador tant técnicament en situaciones d’ú contra ú en atac, com també en defensa i per damunt de tot com a equip, enllaçant joc interior i exterior amb molts bons resultats i jugades que dona gusta contemplar.

Enhorabona i a seguir treballant així de dur!!

IMG-20200126-WA0001IMG-20200126-WA0002 IMG-20200126-WA0000

INFANTIL MASCULÍ A

EEM ONDARA 42–83 CB ILICITANO

Partit davant un rival que va demostrar el per què conten els seus partits per victòries en aquesta fase y demostrant ser un gran equip, molt físic, el qual juga un basquet ràpid i vertical en equip i on tots i cadascun dels seus components aporten dins de pista en ambdós costats del camp. Per contra, els nostres, no realitzaren un partit gens bo, molt blanets en defensa i atac sense idees clares durant quasi la totalitat del partit. Jugadors alguns que passen desapercebuts dins de pista. Merescuda victòria visitant, no real la diferència, però si clara, on des del primer moment eixiren molt intensos, cosa que els nostres no varen fer i en aquest nivell el rival castiga qualsevol error. Donar l’enhorabona a l’Ilicitano per les ganes, la intensitat i el joc demostrat durant tot el partit. Nosaltres toca treballar de valent per millorar cadascun dels detalls i aspectes que no es veuen als partits i els qual haurem de aconseguir per poder competir.

IMG-20200125-WA0005 IMG-20200125-WA0004

CADET FEMENÍ B

EEM ONDARA 35 – 34 CB PEGO

Diumenge passat el cadet B va disputar en casa la tercera jornada de la fase. Aquesta vegada rebiem al CB Pego, equip que ja coneixiem en la primera fase, en la que jugaren contra el Cadet A.

El partit va estar igualat i molt intens, sobre tot en defensa, i a pesar de l’ajustat marcador, durant el partit, l’equip local anava controlant l’encontre amb 6-8 punts de ventatja. El nerviosisme dels ultims minuts provocaren algunes errades en el joc, pero no va trascendir en el resultat final.

CADET FEMENÍ A

CB ELX 64 – 70 EEM ONDARA

El passat dissabte el Cadet A es desplaçava a Elx per a disputar la tercera jornada. Va estar un partit molt intens en defensa i amb grans contra-atacs que afavoriren que les ondarenques arribaren a fer els 70 punts de l’encontre. A pesar de la dificultat de l’encontre, s’aconseguí la victoria que motivava a les jugadores el dia següent front al Muro, encontre aplaçat de la jornada anterior que guanyaren 35 a 29.

JUNIOR MASCULÍ

TERRALFAS 51-63 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Els júniors viatjaren fins l´Alfàs amb la baixa dels seus bases amb tota la problemàtica que això implica en el desenvolupament del joc col.lectiu però fora de buscar excuses, la resta de jugadors supliren l´absència amb molta seriositat i realitzant un bon joc.

El primer quart estigué igualat i no fou fins al principi del segon quart quan s´aconseguí un còmode avantage de fins a 20 punts que permeté als ondarencs jugar amb tranquil.litat i tindre el partit controlat en tot moment.

La clau del partit foren els ràpids contraatacs i la superioritat dels nostres jugadors en les penetracions 1×1 i sols la relaxació de lúltim quart permeté als locals apropar-se al tanteig.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto 2, Genís 8, Pau 22, Arturo 2, Adrian 15, Rubén 15, Joan Crespo.

IMG-20200128-WA0005 IMG-20200128-WA0004 IMG-20200128-WA0006

1 OR, 2 PLATES I 1 BRONZE PER A L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA EN LES FINALS PROVINCIALS DE FRONTÓ PARELLES

alevins ondarabanjamins plata (3) 

L’equip Aleví A d’Ondara és el campió provincial de frontó parelles; els equips Benjamí A i Aleví B, subcampions provincials en les seues respectives categories; i el juvenil aconsegueix el bronze

Ondara, 27.01.20. El frontó de Beniarbeig va albergar ahir diumenge 26 de gener la fase final del provincial d’Alacant dels XXXVIII JECV en la modalitat de frontó per parelles (organitzada per la Federació de Pilota Valenciana), amb la participació dels equips benjamí, aleví A, aleví B i juvenil de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, que està entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes.

escola ondara

L’equip benjamí A de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, integrat per Joan Garrido i Izan García, va aconseguir la plata provincial, perdent en la final absoluta contra l’equip de Sella-Relleu.

banjamins plata (1)banjamins plata (2)

L’equip aleví Ondara A, integrat per Arnau Mas i Dani Serra, va aconseguir vèncer en la final absoluta a l’equip aleví Ondara B, integrat per José Miguel Sastre i Uxue Arbona, quedant d’aquesta manera campió i subcampió provincial, respectivament.

alevins tots

alevi a oralevi b plata

foto. Companyerisme a les finals

La parella de categoria juvenil d’Ondara, integrada per Andreu Mas i Adrián Duro, va vèncer en la final per la tercera posició a l’equip de Beniarbeig-El Verger, i es va alçar amb el bronze provincial.

juvenils bronze (1) juvenils bronze (2)

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, que va lliurar ahir els trofeus, ha donat l’enhorabona als equips benjamí, alevins i juvenil pels seus èxits, així com als entrenadors de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara.

Els campions provincials d’Alacant jugaran la fase final autonòmica el pròxim 2 de febrer a la localitat de Moixent, al costat dels millors equips de València i Castelló.

Podi provincial d’Alacant dels XXXVIII JECV de Frontó Parelles:

Categoria benjamí:

1r. Sella-Relleu A

2n. Ondara A

3r. Beniarbeig-El Verger A

4t. Orba A

 

Categoria aleví:

1r. Ondara A

2n. Ondara B

3r. Sella-Relleu

4t. Castalla

 

Categoria infantil

1r. Laguar

2n. Xàbia

3r. Petrer

4t. Sella-Relleu A

 

Categoria cadet

1r. Beniarbeig-El Verger A

2n. Orba

3r. Benidorm

4t. Beniarbeig-El Verger B

 

Categoria juvenil

1r. Petrer

2n. Sella-Relleu A

3r. Ondara A

4t. Beniarbeig-El Verger

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA JORNADA 18 GENER 2020

BENJAMINS

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 34-14 GATA

Tercera victòria consecutiva que obtenen els nostres benjamins que dona una idea de com estan millorant poc a poc. En aquest partit estigueren més encertats en les entrades a cistella realitzant un brillant primer quart (10-2) i tot i que el partit estigué igualat a partir del segon període, els ondarencs continuaren realitzant un bon joc de passes i controlaren el partit en tot moment.

Ara a millorar aspectes com el rebot i la defensa per a continuar en la seva formació.

ALEVÍ FEMENÍ

TAVERNES 29-30 EEM ONDARA

El darrer dissabte les alevines van viatjar a la localitat de Tavernes per disputar el segon partit de la lligueta IR. Aquest equip va quedar en una situació similar a la nostra en la primera volta. El partit va començar de cara per les locals, ficant un marcador de 10-2 en el primer quart. La reacció de les nostres no va apareixer fins el tercer quart on les alevines d’Ondara van fer un joc efectiu tant en defensa com en atac. A la mitja part el marcador reflexava un empat i els nervis de ambdos equips feien el joc poc vistós. L’últim quart va ser molt emocionant, ja què, les nostres perdien de 5 punts i van remuntar fins empatar a falta de dos minuts. L’equip local va posar la directa fent tres cistelles quasi seguides deixant el marcador quasi sentenciat. Però aquest aleví femení d’Ondara no té fi i amb menys d’un minut va capgirar el marcador fent un tir lliure a falta de sis segons per a la fi del partit amb un punt dalt. La segúent jugada de les locals no va arribar a bon terme i ens vàrem

endur la victòria. Bé, partit ajustat i emocionant que ens fa tindre més il.lsuió si cal per continuar millorant. Sempre amunt equip!.

ALEVÍ MASCULÍ

CB. OLIVA 46- 6 EEM ONDARA.

Diumenge de matí, i ens toca viatjar a Oliva amb 8 jugadors. Ja començàvem amb el partit perdut, però es que a més estàvem adormits. La primera part no vam saber defendre bé l’eixida de contraatac del rival, i teniem molt poc encert de cara a la cistella, el que va fer que en el marcador es veguera una diferencia de 32 a 6. En la segona part, els nostres van aconseguir despertar i amb un millor joc i una defensa més intensa, empatàvem la segona part a 19 punts, llàstma que aquests ja no contaren en el marcador. A seguir creixent!!

INFANTIL MASCULÍ

MARTÍNEZ VALLS 30- 63 EEM ONDARA.

Dissabte d’excursió a Ontinyent, per a jugar contra l’infantil blanc del Col·legi Martínez valls. Equip alt, fort e intens, que vam saber com parar amb una molt bona defensa, i grans lectures en atac. Aprofitant les avantages en el contraatac i les avantages en el joc interior agafant rebots ofensius molt important que aconseguint anotar en segones opcions.

Enhorabona a aquest equip que continua treballant dur per a poder competir a nivell en aquesta nova lliga.

IMG-20200118-WA0001IMG-20200118-WA0002 IMG-20200118-WA0000

INFANTIL MASCULÍ A

UPB GANDIA 61-39 EEM ONDARA

Partit disputat dissabte de vesprada davant un dels clars favorits a estar en les posicions de dalt de la lliga. Equip amb gran físic en la seua plantilla i jugadors determinants amb gran qualitat, però l’objectiu nostre era competir al màxim i posar les coses complicades. Comencen els nostres amb la primera cistella del partit però després costa molt fer una canasta en joc davant la defensa rival i ells ho aprofiten enlairant-se en el marcador en els dos primers quarts però tot i això l’equip esta en partit al finalitzar la primera part. Al començament de la segona part, els nostres juguen el bàsquet que ens tenen acostumats i amb l’encert cara a cistella que en aquest partit estava costant i molt durant tot el mateix, arribant a estar 6 punts per davall en el marcador a falta de dos quarts. En aquests últims, la falta de profunditat de banqueta junt amb el poc encert condemnen l’equip a la primera derrota d’aquesta segona fase. Continuarem treballant per mantenir la intensitat durant tot el partit i més encert davant aquests equips tan físics, a més de recuperar als lesionats per poder competir millor.

CADET FEMENÍ B

EEM ONDARA 53 – 51 CB GENOVÉS

Diumenge passat el cadet B va disputar en casa la seua primera jornada en aquesta segona fase de la temporada. Rebien al conjunt valencià de Genovés, el qual no havia tingut molts bons resultats en la primera fase. Les ondarenques van eixir adormides i això va fer que començaren a endarrerides en el marcador. Així i tot, uns bons 3r i 4t quarts, van fer que al descans el marcador es quedara igualat 22 a 22. Després l’encontre va seguir amb ràfegues de punts per part d’ambdós equips fins arribar al final de l’encontre empatades.

La prórroga va decidir el guanyador on el conjunt local, a pesar del nerviosisme del moment, va saber aguantar i treballar bé tant la defensa com l’atac.

CADET FEMENÍ A

CBJ ALCOI 59 – 35 EEM ONDARA

El passat dissabte el Cadet A es desplaçava a Alcoi per a disputar, a priori, un partit complicat. L’Alcoi venia de quedar segon en el seu grup i a més jugaven esta primera jornada en casa. Les ondarenques tenien 3 baixes en la plantilla i van haver de donar el màxim durant tot l’encontre. El partit va estar ben igualat llevat de dos quarts en els que la defensa de les d’Ondara feia aigües. La veritat és que era un partit guanyable i esperem, a la tornada, les d’Ondara puguen emportar-se la victòria i el basquetaverage.

JUNIOR MASCULÍ

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 74-67 BÀSQUET ALTEA

Molt bon partit el que jugaren els euips d´Ondara i Altea que demostraren perquè ocupen les posicions altes de la classificació. L´equip visitant presentà uns jugadors molt més alts que els nostres i entre ells destacà un que superava els 2 metres i fou complicadíssim de defendre prop de l´anella.

El partit estigué molt igualat en tot moment amb petits avantatges per a uns i per als altres. L´Altea dominava i anotava sota les anelles però els nostres jugadors responien amb ràpides penetracions individuals i amb un gran encert des del triple (12 n´aconseguiren) que al cap i a la fi fou el que permetré no perdre-li la cara al partit i arribar als 3 minuts finals igualats. En eixos minuts finals els ondarencs defeneren com mai, es feren forts sota l´anella (tasca que pareixia impossible per la diferència d´alçada) i amb un gran encert en atac realitzaren un parcial de 7-2 per endur-se la victòria.

Gran partit d´ambdós equips que fèu les delícies del nombrós públic que acudí al pavelló, tan local com visitant, que donà un ambient genial.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto 5, Pau 28, Vicente 2, Arturo, Adrian 6, Rubén 14, Joan Crespo i Sergi 18.

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 11 GENER 2020

BENJAMINS

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 34-14 GATA

Tercera victòria consecutiva que obtenen els nostres benjamins que dona una idea de com estan millorant poc a poc. En aquest partit estigueren més encertats en les entrades a cistella realitzant un brillant primer quart (10-2) i tot i que el partit estigué igualat a partir del segon període, els ondarencs continuaren realitzant un bon joc de passes i controlaren el partit en tot moment.

Ara a millorar aspectes com el rebot i la defensa per a continuar en la seva formació.

IMG-20200111-WA0005 IMG-20200111-WA0004 IMG-20200111-WA0006

ALEVÍ FEMENÍ

EEM ONDARA 52-12 PEDREGUER 09

Aquest dissabte les alevines començaven la segona fasse davant de l’aleví femení de Pedreguer. El partit va començar amb un gran encert cara cistella fent un bon parcial en el marcador. El joc de les nostres era ben bo tant en atac com en defensa. Les jugadores pedregueres no podien quasi penetrar degut a la bona defensa en ajudes de les ondarenques. A la mitja part el partit es va igualar més amb una molt bona reacció de l’equip visitant. Al cap i la fi, en els últims quarts les nostres alevines van demostrar ser un bon equip que pot enfrontar-se davant de qualsevol. L’actitud de les nostres alevines va ser perfecta donant joc a les jugadores més noves. Bé, primer partit guanyat i ara a enfrontar-se fora de casa al Tabernes de la Valldigna. Sempre avant equip!.

ALEVÍ MASCULÍ

EEM ONDARA 26- 54 BENIDORM BLANC

Nou any, nova lliga, nou nivell. Començàvem competint en el nivell més alt i no estavem preparats ni per a eixe ritme, eixa velocitat i eixos contactes. Vam aconseguir aguantar el primer quart en el marcador, però després Benidorm va anar trobant avantage en el marcador que va ens va ser molt difícil remuntar. Una millora defensiva i una millor presa de decisions haguera mostrat un resultat ben diferent. En aquest lliçó apresa comencem la setmana amb força per a treballar per a superar-nos a nosaltres mateixa.

A seguir creixent!!

INFANTIL MASCULÍ

EEM ONDARA 21-62 C.B. BANYERES

Aquest dissabte començàvem nova lliga i nou nivell i en el desenvolupament del partit vam ser conscients de que hi ha encara molt per a treballar per a poder competir amb la intensitat i ritme que aquesta nova competició demana. Ara hi ha que fer-se grans, i anar a poc a poc superant-nos a nosaltres mateixa, amb molt de compromís en cada entrenament. A aprendre d’aquest partit i a treballar de cara els pròxims encontres!

20200111_112707 20200111_112741

IMG-20200113-WA0004

INFANTIL MASCULÍ A

EEM ONDARA 68-53 CA MONTEMAR

Primer partit de la segona fase, en Preferent, on rebíem un club amb enorme tradició de bàsquet a la ciutat d’Alacant, que a més venia de jugar al màxim nivell autonòmic en la primera fase de N1. Aquesta segona fase l’objectiu de l’equip és competir, aprendre i millorar al màxim i en aquest primer partit ho varen aconseguir, tret dels primers 4 minuts a l’inici de partit on el Montemar comença dominant el partit fent-nos un parcial de 0-11. Tanquem el quart amb 5 punts seguits i entrant en partit. A partir d’ací els nostres pugen la intensitat defensiva i comencen a dominar el partit, tot i que en el rebot encara patim degut a la superioritat física del rival arribant al descans amb empat. La segona meitat comença amb poca anotació pels dos equips, però els nostres pugen més el ritme, treballant molt bé en ambdues parts del camp i emportant-se una victòria merescuda de gran mèrit, més tenint en compte que un dels nostres jugadors importants no pot jugar per lesió i tenint que reforçar l’equip amb jugadors de l’infantil B. Gran primer partit dels nostres i primera victòria per demostrar que este equip té caràcter i pot competir davant qualsevol equip.

IMG-20200111-WA0005 (1) IMG-20200111-WA0006 (1)

CADET FEMENÍ B

EEM ONDARA 53 – 51 CB GENOVÉS

Diumenge passat el cadet B va disputar en casa la seua primera jornada en aquesta segona fase de la temporada. Rebien al conjunt valencià de Genovés, el qual no havia tingut molts bons resultats en la primera fase. Les ondarenques van eixir adormides i això va fer que començaren a endarrerides en el marcador. Així i tot, uns bons 3r i 4t quarts, van fer que al descans el marcador es quedara igualat 22 a 22. Després l’encontre va seguir amb ràfegues de punts per part d’ambdós equips fins arribar al final de l’encontre empatades.

La prórroga va decidir el guanyador on el conjunt local, a pesar del nerviosisme del moment, va saber aguantar i treballar bé tant la defensa com l’atac.

CADET FEMENÍ A

CBJ ALCOI 59 – 35 EEM ONDARA

El passat dissabte el Cadet A es desplaçava a Alcoi per a disputar, a priori, un partit complicat. L’Alcoi venia de quedar segon en el seu grup i a més jugaven esta primera jornada en casa. Les ondarenques tenien 3 baixes en la plantilla i van haver de donar el màxim durant tot l’encontre. El partit va estar ben igualat llevat de dos quarts en els que la defensa de les d’Ondara feia aigües. La veritat és que era un partit guanyable i esperem, a la tornada, les d’Ondara puguen emportar-se la victòria i el basquetaverage.

JUNIOR MASCULÍ

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 74-67 BÀSQUET ALTEA

Molt bon partit el que jugaren els euips d´Ondara i Altea que demostraren perquè ocupen les posicions altes de la classificació. L´equip visitant presentà uns jugadors molt més alts que els nostres i entre ells destacà un que superava els 2 metres i fou compicadíssim de defendre prop de l´anella.

El partit estigué molt igualat en tot moment amb petits avantatges per a uns i per als altres. L´Altea dominava i anotava sota les anelles però els nostres jugadors responien amb ràpides penetracions individuals i amb un gran encert des del triple (12 n´aconseguiren) que al cap i a la fi fou el que permetré no perdre-li la cara al partit i arribar als 3 minuts finals igualats. En eixos minuts finals els ondarencs defeneren com mai, es feren forts sota l´anella (tasca que pareixia impossible per la diferència d´alçada) i amb un gran encert en atac realitzaren un parcial de 7-2 per endur-se la victòria.

Gran partit d´ambdós equips que fèu les delícies del nombrós públic que acudí al pavelló, tan local com visitant, que donà un ambient genial.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto 5, Pau 28, Vicente 2, Arturo, Adrian 6, Rubén 14, Joan Crespo i Sergi 18.

IMG-20200111-WA0008 IMG-20200111-WA0009

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA * JORNADA 21 DESEMBRE 2019

IMG-20191222-WA0000IMG-20191221-WA0000 IMG-20191221-WA0005 IMG-20191221-WA0007

IMG-20191221-WA0002 IMG-20191221-WA0001

BENJAMINS

C.B. EL VERGER 19-42 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Els benjamins jugaren un partit molt disputat en Verger on tots els períodes estigueren molt igualats a excepció del tercer i cinquè que es decantaren a favor dels ondarencs de forma molt clara per 0-10 i 0-19 i que deixaren el partit totalment sentenciat.

Cal destacar la gran milloria dels ondarencs a l’hora de passar-se el baló que reflexa el bon treball que estan fent als entrenaments setmanals.

ALEVÍ FEMENÍ

EEM ONDARA 5- 45 EEM PEDREGUER 08

El darrer cap de setmana les alevines van disputar l’últim partit de la primera fase. L’encontre va començar amb una pressió molt forta per part de l’equip visitant, posant en el marcador un parcial massa gran. Les nostres alevines van lluitar fins el final davant un gran equip. La manca de jugadores va fer que les jugadores repetiren molts quarts on van fer el que van poder. Tanquem la primera volta de la lligueta IR amb balanç positiu de 6 victòries per 4 derrotes. Ara a descansar i agafar forces per disputar amb il.lusió la segona volta.

Desitjar un bon Nadal als pares i mares de l’equip i donar l’enhorabona a les xiquetes per tot l’esforç. Sempre avant equip!.

INFANTIL MASCULÍ A

CB PEGO 48-47 EEM ONDARA

Partit dur i intens com es preveia, marcat per la polèmica inclús abans de jugar-lo i on hi havia molt en joc, decantant-se per a l’equip local amb una cistella en fora de temps. Esportivament parlant, el partit fou tremendament igualat en tots els seus quarts i amb alternança en el marcador en molts moments. A pesar dels problemes físics i de lesions que afronta l’equip en les darreres setmanes, i amb l’ajuda de dos integrants de l’infantil B, els nostres varen lluitar i donar la cara davant un equip que es creix molt davant els nostres. A falta de segons els nostres es col·loquen per dalt al marcador però certes decisions priven als nostres d’aconseguir la victòria, a l’igual que en el partit de pretemporada, en aquest pavelló. Molts detalls a treballar però a pesar d’aquesta derrota injusta, sempre orgullós d’aquest l’equip.

EEM ONDARA 67-55 SCD CAROLINAS A

Segon partit jugat en menys de 24h de diferència i on es va notar, i molt, el cansament físic i sobretot mental de la derrota injusta en el dia anterior. Els nostres eixiren bé en el primer quart, sobretot en atac, però en defensa costava. En aquest primer quart es va agafar avantatge de huit punts, però en tots els posteriors quarts, el tanteig va ser molt igualat. Amb el pas dels minuts, es notava molt l’esforç del dia anterior i l’equip no estava sent l’habitual a que ens tenen acostumats. A pesar d’això, no deixaven de lluitar, esforçar-se tot i que les coses no eixiren. L’equip rival jugava bons minuts i amb gran encert es mantenia en partit, complicant molt la victòria dels nostres. A pesar de l’estrany i irregular partit, victòria que ens assegura la segona plaça del grup i l’ascens. Per aquest partit tornaren a jugar alguns amb moltes molèsties i altres no pogueren ni ser de la partida, tornant a reforçar l’equip amb jugadors de l’infantil B als quals agraïm la seua ajuda. Balanç molt bo en aquesta primera fase de la competició, perdent dos partits i els dos d’un únic punt. Ara toca recuperar forces i tornar a la segon fase amb la il·lusió de competir davant grans equips.

JUNIOR MASCULÍ

C.B. CALP 74-45 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Els juniors no pogueren aconseguir la victòria en la seva visita a Calp on els locals imposaren el seu físic aplicant una defensa molt forta que no deixà que els ondarencs realitzaren el seu joc fluid de passes i sobrepassant-nos clarament en el rebot per 29-53.

Amb aquest paisatge els nostres jugadors plantaren clara fins al descans però un parcial de 22-8 al tercer període sentencià el partit.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto 8, Joan Soler, Genis 1, Pau 4, Vicente 4, Arturo, Adrian 7, Rubén 11, Joan Crespo i Sergi 10.

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA JORNADA 14 DESEMBRE 2019 – EQUIP INFANTIL B

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA JORNADA 14 DESEMBRE 2019 – EQUIP INFANTIL B 

WhatsApp Image 2019-12-09 at 21.16.37

Ondara B 3 – 1 Dénia D

Partit que va començar de cara molt aviat a causa d’una bona contra que va finalitzar Cristian en el minut 2. 15 minuts després un passi a l’esquena per a Diego que finalitza amb un bon tir per dalt des de la frontal de l’àrea. Uns minuts després arribaria el gol de Dénia per una distracció defensiva.

Després del pas per vestuaris el nostre equip va sortir a per totes i molt forts en defensa, això va fer que el 3-1 arribarà en el servei d’un córner que Diego aconsegueix rematar a la xarxa.

L’únic «però» del partit va ser la lesió del nostre jugador Pau, esperem que es recuperi aviat.

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 14 DESEMBRE 2019

BENJAMINS

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 46-13 C.B.PEDREGUER

El benjamins realitzaren un partit molt complet on començaren a apreciar-se les millories en moltes facetes del joc que estan conseguint els nostres jugadors.

La defensa fou el factor clau que marcà el partit. Els nostres joves jugadors/es defengueren molt bé i no deixaren en cap moment que el Pedreguer jugués amb comoditat. I per altra banda, l’encert en el tir permeté que l’Ondara s’escapés rapidament en el tanteig i conseguira una clara victòria.

IMG-20191214-WA0000

ALEVÍ FEMENÍ

EEM PEDREGUER 09 32-55 EEM ONDARA

El darrer dissabte l’equip aleví femení es va desplaçar a la veïna localitat de Pedreguer per disputar el partit de la lligueta IR. La rivalitat amb aquest equip és ben coneguda i aquesta vegada més si cap perquè les pedregueres es van fer amb la victòria en el primer partit dins de casa. Les nostres anaven amb la lliçó ben apresa i van començar l’encontre amb bona intensitat tant defensiva com ofensiva ficant en el marcador un 4-18. La reacció de l’equip local no es va fer esperar molt, fent un segon quart molt igualat . Les nostres van fer un joc de contraatac ben treballat contrarestant els atacs de les pedregueres amb un balanç defensiu perfecte. A la mitja part la diferència era ja de 25 punts, cosa que va fer que les nostres es relaxaren un poc en defensa, baixant el nivell de joc. Els últims quarts van ser molt emocionants on les jugadores més noves van demostrar que poden enfrontar-se a qualsevol equip. Només em queda donar l’enhorabona a les jugadores per aquesta victòria. La setmana vinent ens toca apretar dins de casa en l’últim encontre de la primera volta davant el líder invicte. Sempre avant equip!

ALEVÍ MASCULÍ

C.B.PEGO 4 – 45 EEM ONDARA

A dos partits del final de la competició, ens desplaçarem a Pego aquest cap de setmana per a jugar un partit que va destacar per la gran defensa dels nostres jugadors, que van apretar desde el minut ù fins al final. Això va fer que el marcador final fora tan abultat. Destacar també l’actitud de l’equip de Pego, que en cap moment va baixar els braços.

Enhorabona equip i a per l’últim partit de lliga!

INFANTIL MASCULÍ

C.D.PAIDOS DENIA 35 – 63 EEM ONDARA

Aquest partit es presentava molt interessant inclòs abans de jugar-lo, ja que suposa posar en joc la primera plaça de la classificació. Amb aquesta idea van eixir els nostres al camp, realitzant un espectacular partit tant en atac, aprofitant les avantatges d’altura en el joc interior, com en defensa, molt intensos, no deixant anotar al rival amb facilitat durant tota la segon part de l’encontre. Enhorabona a tot l’equip per la feina feta. Ens queda un sol partit per a poder mantindre aquesta primera plaça. Així que a per ell!

CADET FEMENÍ B

EEM ONDARA 50 – 47 CB LA VILA

Diumenge passat el cadet B va disputar un dels partits més complicats d’aquesta primera fase jugant-se la segona plaça i, per tant, l’ascens de categoria per a la següent fase. Era un partit aplaçat de feia un mes i, a pesar de que hi havia jugadores que feia dues setmanes que no passaven pel pavelló per problemes mèdics i d’estudis, el nivell de joc ha estat alt i la concentració màxima.

Encara no hi ha res decidit ja que ambdós equips tornaran a jugar aquest dissabte en La Vila, centenciant així quin dels dos ascendrà a una categoria superior.

CADET FEMENÍ A

EMM ONDARA 67 – 34 EE PAIDOS

Dissabte passat el cadet A donava un exemple del joc al que saben jugar contra un rival que ens va posar les coses difícils en l’anada al seu camp. Concentració i intensitat van se la clau de l’encontre que afavoria bones defenses i bon joc en atac.

Aquest equip ja ha acabat tots els encontres d’aquesta primera fase, quedant així en el tercer lloc de la classificació.

JUNIOR MASCULÍ

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 54-68 INNOVA MUTXMEL

L’equip júnior es jugava el lideratge de la lliga contra el Mutxamel i el partit estigué a l’alçada de les circumstàncies. Els 2 equips equips demostraren perquè estaven invictes fins el moment amb un joc de molta intensitat i jugades de gran qualitat per part d’ambdós equips.

El primer i segon període estigueren molt igualats, amb unes defenses molt fortes que provocaren un tanteig escàs al descans, 26-31 per al Mutxamel.

El tercer període fou clau per al desenllaç del partit ja que el Mutxamel conseguí posar en problemes la circulació de baló dels ondarencs i, a més, els seus jugadors interiors donaren un recital de joc d’esquenes sota l’anella anotant 17 dels 20 puntos del Mutxamel i sense que els nostres jugadors trabaren la forma adequada de frenar-los tot i que ho intentaren amb una gran actitud.

Els ondarencs continuaren lluitant per remontar el partit en l’últim quart però tot i que guanyaren l’últim període, la falta d’ encert en el tir de 3 punts (4/22) al llarg de tot el partit i la superioritat física del Mutxamel sota les cistelles (26-43 en rebots per als visitants) no permeté somniar amb la victòria.

Gran partit i gran actitud dels nostres joves que no deixaren d’intentar guanyar en cap moment i enhorabona al Mutxamel pel gran joc demostrat.

Jugaren i anotaren: Andreu, Albert 5, Joan Soler, Geni 2, Pau 19, Vicente 2, Arturo, Adrian 6, Rubén 11, Joan Crespo i Sergi 9.

IMG-20191214-WA0001IMG-20191214-WA0004 IMG-20191214-WA0002

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 30 NOVEMBRE 2019

BENJAMINS

CB DENIA “A” 44- 10 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

El benjamins començaren el partit un poc despistats en defensa i amb problemes per a pujar el baló degut a la pressió dels benjamins de segon any de Dénia que imposaren la seua superioritat física.

Els ondarencs començaren a millorar el seu joc a mesura que avançava el partit i realitzaren un bon final de partit en els 2 últims períodes que competiren de tu a tu amb els deniers.

Partit que deixà bones sensacions al final i esperem que els nostres jugadors continuen per eixe camí la resta de la temporada.

benjami (1) benjami (2)

ALEVÍ FEMENÍ

CB JOVENTUT XÀBIA 31-52 EEM ONDARA

El darrer dissabte ens vam desplaçar a la veïna localitat de Xàbia per disputar el partit de la lligueta IR. El partit va ser igualat en tota la primera part on les nostres alevines van realitzar una bona defensa encara que en atac estaven poc encertades. La segona part va ser una altra història on les nostres van apretar en atac realitzant uns bons parcials. La millora de les noves jugadores va ser espectacular. Ens queden dos encontres molt durs davant els equips de Pedreguer i esperem que la millora es veja reflectida. Sempre donar les gràcies als pares i mares pel recolzament que donen al equip. Ànim grup i sempre avant!.

ALEVÍ MASCULÍ

EEM TEULADA MORAIRA 27 – 34 EEM ONDARA

Partit molt igualat el d’aquest cap de setmana jugat en Teulada el dissabte 30 de Novembre a les 11:30. Tant es així, que a un quart del final del partit el nostre equip guanyava sols de 3 punts. Això es va a traduir en un últim quart molt competit en el que aconseguirem la victòria gràcies a la gran defensa y l’encert en el tir exterior. A destacar el saber sobreposar-nos al quint quart en el que no vam aconseguir cap punt.

Enhorabona equip!!

INFANTIL MASCULÍ

EEM ONDARA 57 – 17 COLEGIO SAN JUAN BAUTISTA (MARISTAS)

Partit sense complicacions per al nostre equip, que excepte en el tercer quart en el que el parcial va a ser de 9 a 7, molt igualat, sempre mantinguerem un avantatge de més de 6 punts en cada quart.

Destacar la gran defensa de tot l’equip y donar la enhorabona al equip contrari, Colegio San Juan Bautista, per la seua evolució en el joc.

INFANTIL MASCULÍ A

ACTUALIA SIGMA ALBUBASKET 50-54 EEM ONDARA

Important partit el que tocava jugar dissabte de vesprada a Alacant davant l’únic equip que fins ara ens havia guanyat a la lliga, d’un punt a Ondara. Era pràcticament una final per ambdós equips, per nosaltres perquè de guanyar deixaríem casi sentenciat l’ascens de categoria a Preferent, però, sobretot per als locals, ja que necessitaven guanyar si volien tenir opcions de l’ascens. Per tant, seria un partit igualat i intens entre els dos millors equips a nivell de joc del grup. A això es sumava que el partit va començar 25’ tard perquè un dels anotadors va arribar tard. Els locals, sabedors de que sols els valia guanyar, varen eixir molt forts en defensa i molt intensos y agressius en atac, passant per damunt dels nostres en els dos primers quarts endossant-nos un bon parcial que ja ens faria anar a remolc durant la resta del mateix. Problemes per anotar davant la gran defensa local, defensa més bé fluixa permetent cistelles de baix de l’anella per falta de comunicació i concentració i problemes de faltes en jugadors importants, ja en el primer posant-se en dos faltes personals, va fer que els locals es posaren 23-10. A partir d’ací, els nostres ja varen entrar en dinàmica de partit, varen créixer davant l’adversitat i començaren a fer el que saben, defensar fort i jugar a bàsquet molt bé en atac. Parcial de 0-9 que acostava els nostres a 4 al descans i que tornava a ficar a l’equip en partit. La segona part, els nostres manteniren la dinàmica de final de primera part, i després d’un intercanvi de cistelles amb un joc vistós per part d’ambdós equips, els nostres ja es varen posar per davant en el marcador per no deixar que els locals el capgiraren. Els dos últims quarts ens arribarem a posar 10 punts per dalt que els locals varen tractar de reduir amb una gran pressió defensiva però els nostres varen saber patir i aguantar aquests últims minuts per emportar-se una victòria valuosíssima d’un camp molt complicat i davant un gran equip. Sols cal donar la enhorabona a l’equip pel gran esforç que va fer, actitud…(ens quedem sense qualificatius) i sentenciant pràcticament l’ascens de categoria entre els 24 millors equips de la CV que s’han guanyat a pols cada dia.

CADET FEMENÍ B

CB BENISSA 51 – 11 EEM ONDARA

El passat dissabte l’equip ondarenc s’enfronten a les líders del grup en sa casa. A pesar del resultat, les ondarenques van competir un partit molt intens i emocionant. Tal volta hagueren pogut fer algo més si s’havera presentat l’equip complet, sense cap baixa. Seguim treballant per millorar en joc i en resultats.

CADET FEMENÍ A

CB PEGO 41 – 45 EMM ONDARA

El cadet A va aconseguir una complicada victoria contra el Pego. Les pegolines son un equip alt i tenien ganes de guanyar a l’Ondara. Les ondarenques arribaren al descans 4 punts per baix després d’un desastrós primer quart però a la fi aconseguiren la victoria, gràcies a una defensa molt intensa en la segona part de l’encontre.

JUNIOR MASCULÍ

CA MONTEMAR 40- 58 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Els juniors es presentaren en Alacant amb moltes baixes i unicament 8 jugadors disponibles per enfrontar-se al Montemar. tot i aquest contratemps els ondarencs començaren molt concentrats el partit, marcant diferències favorables en el tanteig rapidament i deixant el partit sentenciat practicament al descans(12-35), sobretot, gràcies als ràpids contraatacs que pugueren portar a terme.

Al tercer període encara encara s´amplià més la diferència arribant a guanyar per 30 punts, la qual cosa permeté jugar un últim quart amb molta relaxació, protegir als jugadors que arribaven amb alguna molèstia i repartir minuts de joc entre tots els jugadors.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto 6, Joan Soler , Pau 15, Vicente 9, Arturo, Adrian 22 i Sergi 8.

junior (1) junior (2)