EL POLIESPORTIU D’ONDARA PERMETRÀ CONTINUAR GAUDINT DE L’ESPORT AMB LA CELEBRACIÓ DEL QUÀDRUPLE TORNEIG “NITS D’ESTIU” DURANT JULIOL I AGOST

esports estiu 2020

L’Ajuntament d’Ondara habilita les instal·lacions del Poliesportiu com un espai segur per a la pràctica esportiva aquest estiu

El torneig “Nits d’Estiu” , dirigit a majors de 16 anys, es disputarà en quatre esports: futbol sala, futbol, bàsquet i pilota valenciana

Ondara, 16.06.20. L’Ajuntament d’Ondara ha habilitat les instal·lacions del Poliesportiu Municipal Vicent Zaragoza com un espai segur per a la pràctica esportiva aquest estiu, amb l’objectiu que es puguen realitzar activitats esportives totes les setmanes de juliol i agost. En aquest escenari, des de l’Ajuntament d’Ondara s’ha plantejat la continuació del gaudi de les propostes esportives en disposar Ondara d’un emplaçament amb diverses pistes esportives a l’aire lliure per a diverses disciplines esportives que permetrà realitzar les activitats en un entorn segur i lliure de Covid-19.

Així, des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, en col·laboració amb els diferents clubs esportius locals, es proposa per a les nits d’aquest estiu el quàdruple torneig “Nits d’Estiu”, que es disputarà en quatre disciplines esportives: futbol sala, futbol, bàsquet i pilota valenciana. Aquest torneig tindrà una programació regular durant els dijous, divendres i dissabtes de juliol i agost. A més, des de la Regidoria d’Esports es pretén complementar aquesta programació esportiva amb la col·laboració de persones, entitats o associacions que vullguen oferir els seus esdeveniments o activitats en aquest marc segur per als usuaris; sempre respectant el protocol de seguretat i higiene que es va a implementar al Poliesportiu, seguint les directrius estatals i autonòmiques sobre la pràctica esportiva en instal·lacions a l’aire lliure durant la “nova normalitat”. A les persones o entitats interessades se’ls cediria l’espai de forma gratuïta a causa de les circumstàncies excepcionals d’aquest estiu, com ha informat la Regidora d’Esports, Mar Chesa.

Respecte al quàdruple torneig “Nits d’Estiu”, ahir es van reunir a l’Ajuntament d’Ondara els responsables municipals amb els representants dels clubs i associacions esportives locals, per a detallar l’organització del torneig. Van estar presents l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa; així com els representants de la U.D. Ondarense, del Club de Pilota Ondara, del Club de Bàsquet Ondara, de Futbol Veterans, i d’AFSO (Associació Futbol Sala Ondara).

Com a forma de continuar fomentant la pràctica esportiva, gaudint de la polivalent instal·lació de què disposa el municipi d’Ondara i sabent que durant el període estival no hi ha organitzats per la zona aquest tipus d’esdeveniments, es posarà en marxa aquest quàdruple torneig que comportarà la pràctica simultània dels quatre esports (Futbol, Bàsquet, Pilota Valenciana i Futbol Sala) durant els dijous, divendres i dissabtes dels mesos de juliol i agost, en horari de 19 a 23 hores. En aquest esdeveniment es permetrà la participació tant d’homes com de dones, amb un mínim d’edat de 16 anys (nascuts l’any 2004). S’utilitzaran les instal·lacions del poliesportiu: camps de futbol vuit, pista de futbol sala, pistes de bàsquet i frontó. El torneig començarà el 2 de juliol i culminarà a mitjan agost. Des de l’organització es facilitarà la inscripció de les persones interessades a través dels equips en les diferents modalitats, que podran ser coordinats pels respectius clubs esportius. A partir de la setmana que ve es crearan els grups participants i fases classificatòries.

AQUEST ESTIU 2020 NO HI HAURÀ CAMPUS ESPORTIUS A ONDARA

CAMPUS ESPORTS SUSPESOS

Ondara, 15.06.20. La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara ha informat que en aquest estiu diferent, que està marcat per les mesures de seguretat i distanciament amb motiu de la crisi sanitària pel Covid-19, enguany, a causa d’aquestes circumstàncies especials, no es podrà celebrar cap dels campus esportius que s’han vingut celebrant en edicions anteriors a Ondara; futbol, bàsquet i pilota, a les instal·lacions de poliesportiu, pavelló, trinquet i piscina, per les mesures de seguretat.

Davant de la impossibilitat de garantir la distància de seguretat en esports de contacte entre tots els participants, tant alumnat com cos tècnic, s’ha decidit suspendre els campus esportius i reprendre’ls l’any que ve amb totes les garanties, segons ha informat la Regidoria d’Esports d’Ondara.

LA PREINSCRIPCIÓ EN LES ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS D’ONDARA ES REALITZARÀ DEL 15 DE JUNY FINS AL 17 DE JULIOL 2020

INSCRIPCIÓ ESCOLES ESPORTIVES_01 INSCRIPCIÓ ESCOLES ESPORTIVES_02

Ondara, 11.06.20. La Regidora d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, ha anunciat que de cara a la pròxima temporada, les preinscripcions per a les Escoles Esportives Municipals es realitzaran des del 15 de juny i fins al 17 de juliol. Encara que la present temporada ha acabat de forma abrupta a causa de la crisi pel Covid-19, des de la Regidoria d’Esports es treballa amb l’esperança de poder tornar a la normalitat a partir de setembre i poder impartir totes les modalitats esportives, igual que en la present temporada, i per això, s’ofereix ja la possibilitat de reservar la plaça esportiva per a millorar la gestió dels equips i entrenadors de la temporada 2020-2021.

Fins al 17 de juliol es podrà formalitzar la inscripció, portant tota la documentació necessària a l’àrea d’esports, ubicada al pavelló municipal d’Ondara, en horari de 9 a 13 hores. En aquest cas, se seguiran totes les mesures d’higiene i distància social. També es podrà realitzar la preinscripció on line, enviant el formulari adjunt i disponible en la web de l’Ajuntament d’Ondara, per correu a esports@ondara.org . Per a poder realitzar la inscripció s’haurà d’abonar la totalitat de la taxa corresponent a cada escola, o bé 20 euros en concepte de reserva de plaça, i en començar la temporada, s’abonarà la resta. Cal recordar que la part abonada i no consumida de la taxa de les escoles esportives municipals d’enguany (corresponent al tercer trimestre) es tornarà a les famílies per mitjà dels “bons circulars”, dins del pla de reactivació econòmica local, que s’hauran d’utilitzar en qualsevol comerç, empresa o professional adherit a la campanya i en la Borsa de Proveïdors locals. Pròximament es donaran indicacions sobre la devolució a través dels bons i com es podran utilitzar.

Des de l’Ajuntament d’Ondara s’ofereixen per al nou curs 2020-2021 un total de vuit disciplines esportives: futbol, bàsquet, gimnàstica rítmica, tennis-taula, pilota valenciana, escola multiesportiva (de 4 a 6 anys), tennis, i atletisme. Des de la Regidoria d’Esports es recorda als usuaris la necessitat de formalitzar la inscripció en el període fins al 17 de juliol, i s’ha animat a les famílies a inscriure els xiquets i xiquetes en alguna de les Escoles Esportives Municipals, l’objectiu de les quals és la formació integral de valors relacionats amb la pràctica esportiva. Quant als preus de les Escoles Esportives Municipals, es mantenen els mateixos que aquest curs 2019-2020, amb descomptes per ser resident a Ondara i per tindre germans inscrits.

Enllaç formulari inscripció Escoles Esportives Ondara 2020-21:

INSCRIPCIÓ ESCOLES ESPORTIVES

https://drive.google.com/file/d/1Evf5–k2RaA5jwIA1ubO3-TLJlDO5sQe/view

EL CLUB ATLETISME D’ONDARA DÓNA 1.250 EUROS A LA RESIDÈNCIA MARE DE DÉU DE LA SOLEDAT

El Club Atletisme d’Ondara ha dónat aquest dimecres 10 de juny 1.250 euros a la Residència Mare de Déu de la Soledat. Aquesta quantitat és la que es va recaptar en la Cursa Virtual Solidària que es va celebrar el cap de setmana del 30-31 de maig. En total van participar 206 persones que van realitzar la seua aportació i van realitzar activitat esportiva amb el seu dorsal; cadascú com poguera, al carrer o a casa, i respectant les mesures de seguretat i de restricció per l’Estat d’Alarma.

En l’acte de donació han estat presents Miguel Moreno, President del C.A.Ondara, María Jesús Fluixà, tresorera del C.A.Ondara, María José Català i Juan Ginestar, membres de la directiva del C.A.Ondara, Mar Chesa, Regidora d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, José Ramiro, Alcalde del nostre poble, i Paqui Ferrando, Directora de la Residència Mare de Déu de la Soledat d’Ondara.

Cal dir que aquesta cursa virtual solidària ha comptat amb la col.laboració de la Regidoria d’Esports. En aquest sentit, Mar Chesa ha volgut agrair «a totes les persones que han volgut participar en aquesta cursa solidària i al Club Atletisme d’Ondara per fer possible aquest acte». José Ramiro també ha aprofitat el moment per a donar les gràcies a les 206 persones que han aportat els seus diners per una causa solidària i també al C.A.Ondara per la iniciativa.

Paqui Ferrando, Directora de la Residència Mare de Déu de la Soledat, ha donat les gràcies per l’aportació econòmica ja que «sempre ens ve bé tindre un romanent per a les necessitats que van eixint dia a dia». Miguel Moreno, president del C.A.Ondara també ha volgut donar les gràcies a les i els participants i ha volgut remarcar la seua sorpresa per la bona resposta de la gent. També ha recordat que la família de Rosa Gavilà Vita, va tindre el seu dorsal, en concret el número 1943, per col.laborar per aquesta causa.

Cal recordar que el Club Atletisme d’Ondara va decidir realitzar una cursa d’aquestes característiques el mateix cap de setmana que la Volta a Peu d’Ondara, emmarcada dins del Circuit a Peu Marina Alta, que es va suspendre per l’Estat d’Alarma.

IMG-20200610-WA0003 IMG-20200610-WA0002

BAR TRINQUET D’ONDARA INFORMA SOBRE EL PROTOCOL DE TORNADA AL TRINQUET

PROTOCOL ENTRENAMENTS FEDERACIÓ PILOTA VALENCIANA (4)_01

Atenent a les directrius que marca la Federació de Pilota Valenciana, des del Bar Trinquet, que gestiona el Trinquet Municipal d’Ondara, s’ha informat sobre la normativa i protocol que s’ha de seguir des d’ara en aquesta instal·lació esportiva.

Demà dijous 4 de juny arranca la reobertura del Trinquet d’Ondara per als aficionats, mantenint les mesures de seguretat, higiene i distanciament.

** Aquesta informació no és extensiva als entrenaments de l’Escola Municipal de Pilota, on la temporada ja ha acabat, segons es va informar el passat 18 de maig**

PROTOCOL TORNADA ENTRENAMENTS PILOTA VALENCIANA

  • NORMES BÀSIQUES

  • Pren-te la temperatura a casa (si es més alta de 37º quedat a casa i visita el teu metge)

  • Ens arreglarem i llevarem les proteccions a casa

  • Canvia’t les sabates de carrer per les d’esport a la porta del recinte esportiu

  • No es poden gastar els vestidors de les instal·lacions

  • Prohibit compartir elements personals

  • A les instal·lacions soles entren els esportistes i un entrenador titulat

  • Es pot jugar tant a trinquets coberts com descoberts

  • Has de reservar sempre la instal·lació per poder entrenar

  • Has d’anar sempre en màscara, excepte mentre practiques l’esport

  • DURANT L’ENTRENAMENT

  • Has de mantindre sempre la distància de seguretat de 2 metres

  • Soles podràs beure de la teua ampolla d’aigua

  • L’ entrenador sempre anirà amb mascareta

  • Els entrenaments poden ser individuals o per parelles en les modalitats sense contacte

CONCLOU LA TEMPORADA DE LES ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS D’ONDARA

Ondara, 18.05.20. Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, s’ha anunciat que es dóna per conclosa l’actual temporada de les Escoles Esportives Municipals d’Ondara, després d’haver-ho acordat així amb la coordinació de les diferents escoles esportives que s’imparteixen a Ondara, i després dels contactes mantinguts amb les diferents federacions esportives.

Cal recordar que totes les Escoles Esportives Municipals van suspendre tant els entrenaments com les competicions des que es va decretar l’estat d’alarma, si bé des de l’Ajuntament d’Ondara es va decidir mantindre el contracte laboral a tot el personal (monitors/es i entrenadors/es esportius que estan contractats a través de l’empresa municipal SINMA). Ara, des de l’Ajuntament d’Ondara, i vista la impossibilitat de reprendre l’activitat a causa de la pandèmia, s’ha comunicat que els contractes finalitzaran amb data 20 de maig. La intenció és que l’activitat esportiva es puga reprendre per a la temporada 2020-2021, sempre que siga possible i tenint en compte l’evolució de la pandèmia. Per a això s’informarà sobre els terminis i termes d’inscripció, de forma oportuna, en el cas d’obrir-se les inscripcions per a la pròxima temporada.

Cal recordar que la part abonada i no consumida de la taxa de les escoles esportives municipals (corresponent al tercer trimestre) es tornarà pròximament a les famílies per mitjà dels “bons circulars”, dins del pla de reactivació econòmica local. L’Ajuntament d’Ondara realitzarà les devolucions dels diferents departaments municipals que no han pogut prestar servei en els últims mesos (per exemple, escoles esportives o cursos de cultura), mitjançant eixos “bons circulars”, que s’hauran d’utilitzar en qualsevol comerç, empresa o professional adherit a la campanya i en la Borsa de Proveïdors locals. Pròximament es donaran indicacions sobre la devolució a través dels bons i com es podran utilitzar.

COM A AFECTA EL CORONAVIRUS A L’AGENDA ESPORTIVA?

En relació amb l’agenda esportiva, la Regidoria d’Esports d’Ondara informa que els clubs queden supeditats a les instruccions que decidisca cada federació (**de moment són aquestes**):

  • En Futbol: La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha decidit suspendre tots els actes prevists i totes les competicions territorials a causa de la crisi del COVID-19. La decisió de la FFCV ve com a conseqüència de l’última circular de la RFEF, en la que es recomana explícitament la suspensió de tots els partits, així com de les recomanacions de les autoritats sanitàries. La suspensió d’actes i competicions entra en vigor a partir del dimecres 11 de març i tindrà una duració inicial de dues setmanes, subjecte als canvis que aconsellen en cada moment les autoritats sanitàries i esportives. Aquesta suspensió afecta totes les competicions gestionades per la FFCV, inclosos partits amistosos, i als actes organitzats per la FFCV per a aquestes dues setmanes.

    A Ondara, els entrenaments de futbol continuen de moment amb normalitat.

  • En Bàsquet: Comunicat Oficial de la Federació de Bàsquet de la Comunitat Valenciana (FBCV) pel qual es suspenen amb caràcter immediat totes les Competicions FBCV i IR, les activitats del Programa de Tecnificació i les d’àrbitres i oficials de taula. Aquesta Federació de Bàsquet suspèn amb efecte immediat, des d’aquest dijous 12 de març i fins al pròxim dia 26, totes les competicions FBCV i IR, activitats del Programa de Tecnificació i d’àrbitres i oficials de taula. Respecte a la represa de les activitats, s’anirà informant convenientment conforme vaja evolucionant la situació.

  • En Pilota, segons informa la Federació de Pilota Valenciana, i atenent al comunicat de la Generalitat Valenciana – GVA Cultura i Esport respecte els esdeveniments esportius d’àmbit territorial, s’indica que respecte les competicions autonòmiques i amateurs no es prendrà cap mesura més enllà de les recomanacions sanitàries bàsiques, com incrementar la higiene. Per tant totes les activitats continuen amb normalitat mentre no s’indique el contrari per part de les autoritats competents. Esta vesprada després de la reunió a les 15:30h de tots els estaments de la pilota, es comunicaran les decisions preses respecte el món de la pilota davant la crisi epidemiològica.

  • En Gimnàstica Rítmica, s’ajorna fins a nova orde la celebració, en el pavelló municipal d’Ondara, de la segona fase de la Lliga Comarcal d’Escoles de Gimnàstica Rítmica, prevista per al diumenge 22 de març 2020, seguint les indicacions del Consell Superior d’Esports, Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, Direcció General d’Esports i RFEG, que ha notificat que els esdeveniments no classificatoris s’han d’anul·lar fins a nova informació, segons ha comunicat la Federació de Gimnàstica de la Comunitat Valenciana.

  • En Tennis Taula: Davant de la situació generada amb el contagi del COVID-19, la situació de tancament d’instal·lacions esportives en algunes comunitats autònomes i a fi d’evitar riscs, a proposta de la Direcció d’Activitats, la Comissió Delegada de la Real Federació Espanyola de Tenis Taula ha aprovat l’ajornament de tots els partits de les competicions de Lligues Nacionals de Superdivisió Masculina i Femenina, Divisió d’Honor Masculina i Femenina, Primera Divisió Masculina i Femenina, i Segona Divisió Masculina, a disputar des del divendres 13 de març fins al diumenge 22 de març. Des de la Real Federació Espanyola de Tenis de Taula a més es recomana a les federacions territorials que, en el mateix sentit i per les mateixes raons, procedisquen a ajornar les competicions territorials.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

  • En Atletisme: s’ajorna el Circuit a Peu Marina Alta

El Circuit a Peu Marina Alta ha quedat ajornat sense data seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries per la crisi del Coronavirus. Aquest matí s’han reunit el President del Circuit a Peu amb el Club d’Atletisme Gata, l’empresa Somesport i els alcaldes de les poblacions de Gata i El Verger, que acollien les pròximes curses, i han pres aquesta decisió de suspendre el circuit fins que es puguen celebrar. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat hui la resolució de mesures excepcionals per a esdeveniments de competició esportiva on recull que les competicions no professionals i que no tinguen implicació classificatòria, s’ajornen o se suspenguen. Així com la recomanació que , per evitar l’extensió de la malaltia Covid-19, s’evite qualsevol esdeveniment massiu.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA ACONSEGUEIX 21 PODIS EN LA 1ª FASE DE LA LLIGA COMARCAL 2020

d50803e1-954d-47c1-bd26-bc21f1c67d93

IMG_6903

Ondara, 11.03.20. El passat diumenge 8 de març, es va celebrar la 1a Fase de la XI Lliga Comarcal de les Escoles Esportives Municipals de Gimnàstica Rítmica temporada 2019-2020 a Pego, on les gimnastes de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara van participar en molta il·lusió, després de tot l’esforç i sacrifici que realitzen per poder arribar al gran dia d’una competició, on es van obtindre magnífics resultats, aconseguint un total de 21 podis (tant individuals com per equips) i sumant unes excel·lents puntuacions per a la seua classificació comarcal.

Les entrenadores de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara són: Natalia Cholbi, Irene Estévez, Alba Fornés, Sandra Gamero, Mar Riera, Nerea Fornés i Alícia Ivars, que, a banda, és la coordinadora de Gimnàstica Rítmica.

RESULTATS ESCOLA D’ONDARA – 8 MARÇ 2020

Pel que fa a les individuals, els resultats van ser els següents:

Carme Marín, benjamí M.L: 3 a classificada

Aina García, aleví pilota: 4a classificada

Roser Alemany, aleví pilota: 5a classificada

Alessia Velasco, aleví pilota: 7a classificada

Zaira Quintanar, infantil cèrcol: 1a classificada

Judith Ballester, infantil cèrcol: 2a classificada

Elsa Femenia, infantil cèrcol: 3a classificada

Vega Vizcaya, infantil cèrcol: 4a classificada

Irene Rivera: infantil cèrcol: 5a classificada

Lara Stauder, cadet maces: 4a

Ana Reig, cadet maces: 5a

Cristina Saiz, juvenil maces: 2a

Carla Romero, juvenil maces: 6a

Cristina Zamora, juvenil maces: 7a

En quant als duos:

Mans lliures:

1 es: Duo prebenjamí: Kira i Mimi

3es: duo benjamí: Maia i Yoanna

4es: duo benjamí: Olivia i Yuneire

1es: duo aleví: Júlia i Pau

2 pilotes:

1ers: duo infantil: Andrea i Joan Pere

3es: duo infantil: zoe i carla

4es: Duo infantil: iratxe i sara

9es: duo infantil: mireia i alice

1es: duo cadet: Azahar i Júlia

5es: duo cadet: Luana i Sonia

Els trios:

Mans lliures:

2es: trio benjamí: Noa, Carla, Elia i Júlia(suplent)

3es: trio benjamí: Laura, Claudia, Alma i Àngela(suplent)

4es: trio benjamí: Sílvia, Roser i Júlia

3 pilotes:

1es: trio aleví: Carmen, Marina i Emma

3es: trio aleví: Aroa, Sandra i Anna

4es: trio aleví: Walae, Emma i Sofía

3 parells de maces:

1es: Maitane, Àngela i Martina

I per últim, els conjunts van aconseguir:

Mans lliures:

2es empatades Benjamí: Daniela, Anna, Ana, Irene i Àngela

2es empatades Benjamí: Lucia, Mireia, Núria, Maria i Roser

2es Aleví: Maria, Carmen, Carla, Lucia i Lara

5 cèrcols:

3es infantils: Paula, Maia, Valeria, Clara i Maria

4es infantils: Roser, Zaira, Elsa, Irene i Nerea

 3 cèrcols i 2 pilotes

2es classificades: Conjunt cadet: Giulianna, Maria, Nerea, Ana i Helena

19d62298-6287-406e-9aed-2103177235e23cd1768a-a673-47b1-8f81-3d3bb7e051a7 fde89258-e2c9-493b-9fb1-6a073e8bb96987afe6ed-dbe8-4241-bd21-d089f62c02c5 70b9d8e6-60b2-4f0a-866d-51887f677edfc622d9b9-cbc5-47b9-a9dc-755677e9f906 1d6aacaf-1152-4506-96d9-6f729ab0a9e8IMG_6910 IMG_6909IMG_6901 IMG_6899IMG_6898 IMG_6896IMG_6895 IMG_6893 IMG_6891

CRÒNIQUES ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 7 MARÇ 2020

BENJAMINS

TEULAda 23-13 EEM ONDARA

Els benjamins començaren el partit molt desconcentrats en defensa i el Teulada ho aprofità escapant-se en el tanteig per 20-6. A partir del tercer quart els ondarencs començaren a competir de tu a tu front un equip molt semblant i aconseguí que els teuladins sols anotaren 3 punts en els 4 períodes següents. El problema fou que els nostres jugadors tampoc estigueren gens encertats i fou impossible apropar-se en el tanteig.

Molt que millorar de cara a cistella i en molts altres aspectes per a ser cada partit un poc més competitius.

ALEVÍ FEMENÍ

EEM ONDARA 43-37 C.B TAVERNES DE LA VALLDIGNA

El darrer dissabte vam disputar el partit corresponent a la lligueta Ir dins de casa davant un bon equip. El Tavernes ja ens va posar la cosa molt difícil en el partit d’anada on les nostres alevines van guanyar de només 1 punt. L’equip visitant venia amb ganes d’endur-se l’encontre i va eixir a pista a per totes. La manca de jugadores que patia el nostre equip no va ser impediment per les nostres alevines que van treure tot el seu potencial més bé en la segona part. Tot l’encontre el marcador es mantenia igualat fins que en l’últim quart les nostres van poder marcar un poc la diferència. Al cap i la fi ambdós equips hagueren pogut endur-se el partit. Vull donar les gràcies a totes les jugadores tant a la benjamina que va reforçar com a totes les titulars que van fer un gran esforç per continuar fent un equip tant compacte. La propera setmana ens desplacem a Xàbia per continuar competint esperant que totes les components de l’equip puguin estar disponibles. Tot això no podria ser possible sense l’ànim des de la graderia dels pares i mares que sempre ens recolzen. Sempre amunt equip!.

ALEVÍ MASCULÍ

EEM ONDARA 36-45 C.B.OLIVA

Partit contra els segons classificats de la lliga. Es presentava complicat tenint en compte el resultat en el partit d’anada (46-6). Vam eixir a competir i a no regalar el partit a pesar de que sabíem la dificultar del mateix. Els nostres apretaren en defensa i estigueren molt concentrats des de l’inici de partit. Corregirem les pèrdues de baló, assegurant els passes i estigueren empats tot el partit fins l’últim quart. Parcials 7-6,7-11,10-10,8-5,4-4, el que va fer que entràrem en l’ultim quart 36-36 en el marcador. La tensió del partit, l’encert d’Oliva i el poc encert nostre, va fer que es decantara el marcador finalment cap als visitants, però la sensació per a l’equip d’Ondara va ser de victòria, ja que hem aconseguit millorar molt en la defensa i en el treball en equip, cada dia un pas més aprop de la meta.

A seguir treballant equip!!

IMG-20200309-WA0009IMG-20200309-WA0010 IMG-20200309-WA0011

INFANTIL MASCULÍ A

EEM ONDARA 47-67 UPB GANDIA

Partit davant el líder de la competició que afrontàvem en hores baixes, tenint la mitat de plantilla lesionada o malalta, sent 8 justos, altra vegada, i havent de reforçar l’equip amb dos jugadors de l’infantil B. Tot i això, no volíem excuses i tractar de fer un bon partit amb l’objectiu de treballar bé, i a partir d’ací ja veuríem el que passaria. Excepte els primers 3’ de joc en que els visitants es col·locaren amb 0-6 de parcial, la resta de la primera part estigué molt igualada, jugant de tú a tú davant els líders i arribant al descans un punt baix només. La segona part, el Gandia va pujar la defensa, que juntament amb el cansament físic dels nostres va fer, com ve sent habitual durant tota esta segona fase, que el rival s’allunye i no puguem arribar a competir més. A pesar del resultat advers en esta segona part, els nostres continuaren lluitant, no baixant els braços, però davant la superioritat física del rival poc més es va poder fer, arribant a la màxima diferencia al final del partit amb el resultat final. Agrair l’esforç del dos jugadors de l’infantil B per reforçar l’equip.

IMG-20200308-WA0002IMG-20200308-WA0000 IMG-20200308-WA0001

CADET FEMENÍ B

EEM ONDARA 24 – 46 CB CULLERA

Partit igualat front a un rival directe en el que les nostres, a pesar de les nombroses baixes, competiren fins al final amb moltes ganes i intensitat. La victòria era complicada però no es van baixar els braços en cap moment del partit posant les coses complicades a les rivals que recurriren a la defensa en zona per a cobrir els rebots i forçar tirs exteriors de les ondarenques. Fins al descans, les locals anaren davant en el marcador, pero amb el canvi de defensa de les rivals i el cansanci no es pogué fer més.

CADET FEMENÍ A

CB MURO 41 – 38 EEM ONDARA

Partit molt renyit fora de casa de les nostres cadets que eixiren fluixes de cara a l’anella. Poc a poc anaren remontant fins arribar a posar-se 1 punt per dalt. Pero la mala sort i la defensa en zona que col•locaren les rivals provocà la derrota de les nostres que se’n anaren frustrades després de batallar els 40 minuts de partit.

Encara tenen possibilitats de quedar segones de grup si guanyen tots els partits que els queden, incloent la Vila.

JUNIOR MASCULÍ

C.B TEULADA 60-69 EEM ONDARA

El partit dels júniors estigué molt igualat i competit des del primer moment. Els Teuladins començaren el partit plantejant un zona 3-2 que els ondarencs saberen atacar correctament aquesta vegada i no com en partits anteriors. Els nostres joves tingueren el partit controlat en la primera part amb un bon encert en els triples i un bon moviment del baló que permetia trencar tan la defensa zonal com la individual que anava plantejant l´equip local arribant al descans amb un avantatge de 10 punts (25-35).

Al tercer període els de Teulada aconseguiren remuntar en un quart dolent dels nostres i deixant el partit amb empat al tanteig a falta dels 10 últims minuts per disputar.

En l´últim període els nostres joves tornaren a mostrar tot el que són capaços anotant 24 punts i aumentant l´intensitat en defensa per acabar el partit guanyant amb una renda de 9 punts.

Jugaren i anotaren: Andreu, Alberto, Joan Soler, Genís 2, Pau 11, Adrian 15, Joan Muñoz 10, Rubén 15, Joan Crespo, Sergi 16.

MOISÈS ESPINÓS MUT GUANYA LA GENERAL DE LA VOLTA LA MARINA 2020, QUE ONDARA VA ACOLLIR AHIR 8 DE MARÇ, COINCIDINT AMB LA COMMEMORACIÓ DEL DIA DE LA DONA, I L’ETAPA DE LA QUAL VA GUANYAR PEDRO JOSÉ LÓPEZ GIL

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (15)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (16)

**Les fotos són cortesia de Santi Arlandis**

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (17) vola la marina- ondara - foto santi arlandis (18)

La primera fémina va ser Cristina Barrajón Pérez

Ondara, 09.03.20. Ahir diumenge 8 de març es va celebrar a Ondara l’última etapa de la Volta la Marina 2020, organitzada per Volta la Marina amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i el Club Ciclista Segària. Una volta ciclista on el guanyador de l’etapa d’Ondara va ser Pedro José López Gil (GRUPO DEPORTIVO ORQUIN, temps 1:30:53). Mentre que el guanyador de la general final, que es va decidir en aquesta última etapa, va ser Moisés Espinos Mut (SUMINISTROS DAMA, amb un temps total en la general de 9:10:27). La primera dona de la general en la Volta la Marina 2020 i també de l’última etapa a Ondara va ser Cristina Barrajón Pérez (CRONOBIKE – PORT HOTELS), amb un temps en la general de 9:47:16 i de 1:33:56 en l’etapa d’Ondara. (**Les classificacions completes es poden consultar en el document adjunt)*

LaMarina7 (1)

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (3)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (4)

**Les fotos són cortesia de Santi Arlandis**

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (5)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (6)

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (7)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (8)

Els premis als primers classificats van ser lliurats a la Plaça de Bous d’Ondara per l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa; així com per membres de l’organització, entre ells, la vicepresidenta del CC Segària, Mònica Torres. Cal destacar que en l’eixida de la volta, la Regidora d’Esports, Mar Chesa, i la vicepresidenta del CC Segària, Mònica Torres, van procedir a tallar la cinta inaugural de la carrera.

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (1)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (2)

En coincidir l’esdeveniment amb la commemoració ahir del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, la carrera va començar amb una volta d’honor pel nucli urbà d’Ondara per a les dones que han participat en la present edició de la XXXIV Volta la Marina, així com d’altres dones que van voler participar. A continuació, va tindre lloc l’eixida oficial de la volta des de l’Av. Doctor Fleming. La meta també es va efectuar en aquesta avinguda, enfront de la Plaça de Bous. El circuit va constar de 66,98 km i va passar per les localitats de Beniarbeig, Sanet, Ràfol, Sagra, Tormos, Orba i Benidoleig, i pel Portet dels Sorells.

En acabar la cursa, es van lliurar els premis als primers classificats de la prova, així com als guanyadors de la general final de la Volta la Marina 2020. A més, es van lliurar premis especials als tres primers locals (gentilesa del CC Segària). També es van lliurar els següents maillots: Maillot Taronja a Moisés Espinos Mut (SUMINISTROS DAMA); Maillot Muntanya a Sergio Torres Jorro (VELOSOL CYCLING TEAM); Sprint a Pedro José López Gil (GRUPO DEPORTIVO ORQUIN) Alacantí Líder a Moisés Espinos Mut (SUMINISTROS DAMA) i Portador a Álvaro Arenas Guillen (VITO); Máster 40 a David Fajardo Gomar (VITO) i Fémines per a Cristina Barrajón Pérez (CRONOBIKE – PORT).

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (9)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (10)

**Les fotos són cortesia de Santi Arlandis**

vola la marina- ondara - foto santi arlandis (11)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (12) vola la marina- ondara - foto santi arlandis (13)vola la marina- ondara - foto santi arlandis (14)

Des de l’Ajuntament d’Ondara, tant l’Alcalde, José Ramiro, com la Regidora d’Esports, Mar Chesa, han agraït i donat l’enhorabona a l’organització de la Volta la Marina 2020 i al Club Ciclista Segària, per l’organització d’aquesta etapa a Ondara.