EL CONJUNT CADET DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA, BRONZE AUTONÒMIC EN EL CAMPIONAT DE FEDERACIÓ

Ondara, 21.12.22. El passat 10 de desembre es va celebrar el Trofeu Autonòmic de Federació a Alcoi, en què van participar les xiquetes federades de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, tenint opcions d’obtindre uns molt bons resultats.

En primer lloc, va actuar Isabel Cano, sent la 4a classificada de 12 gimnastes, obtenint la medalla de “xocolata”. Va fer una gran feina a la moqueta, mostrant que amb treball sí és possible.

Seguidament van eixir les infantils amb 5 pilotes, Roser Alemany, Aina Garcia, Carme Marín, Carla Tinca i María Fernández, les quals van lluitar el seu exercici fins el final, obtenint la 8a posició de 15 conjunts participants. Treballadores i constants.

Per últim, i la gran notícia de la competició, va ser que el conjunt cadet format per Aina Server, Vega Vizcaya, Paula Vives, Mireia Pons i Valèria Doménech van obtindre el 3r lloc, medalla de bronze i trofeu autonòmic, d’un total de 12 conjunts. Una cosa històrica, ja que des de 2017 que Ondara no aconseguia una medalla autonòmica en conjunts. Gran treball, força, constància, companyerisme i unió, ha fet aquest magnífic resultat.

Les entrenadores han sigut Natalia Cholbi i Alícia Ivars, les quals estan verdaderament contentes pels resultats.

Des de la Regidoria d’Esports d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha felicitat les gimnastes de l’Escola i a les seues entrenadores per aquests magnífics resultats.

RESULTATS 3a FASE I FINAL DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA EN LA LLIGA PROVINCIAL INTERCLUBS


El passat diumenge 4 de desembre es va celebrar la 3a fase i Final de la Lliga Provincial d’Interclubs a Teulada. Els resultats que van obtindre les nostres gimnastes van ser els següents:
3a FASE:
?Ana Reig, juvenil aro
?Pau Mut, cadet maces
?4a Zoe Barber, cadet maces
?5a Zaira Quintanar, cadet maces
?7a Iratxe Parra, cadet maces
?8a Irene Rivera, cadet maces

FINAL:
?Ana Reig, subcampiona provincial juvenil
?Zoe Barber, subcampiona provincial cadet
?Pau Mut, tercera provincial cadet
?Zaira Quintanar, quinta provincial cadet
?Iratxe Parra, sexta provincial cadet
?Irene Rivera, sèptima provincial cadet
Enhorabona per aquesta gran temporada i sempre s’ha de recordar:“De vegades es guanya, de vegades es perd, però sempre s’aprèn”A seguir treballant!

ONDARA CELEBRA LA SEUA 12a SANT SILVESTRE SOLIDÀRIA A FAVOR DE LA RESIDÈNCIA EL DIJOUS 29 DE DESEMBRE 2022

La Regidoria d’Esports organitza aquesta cursa de disfresses per a acomiadar l’any, destacant novament el seu vessant solidari en favor de la Residència d’Ondara, i que tindrà opció de corredors i caminants

Ondara, 30.11.22. Ondara celebrarà per dotzè any consecutiu una cursa Sant Silvestre de 4 quilòmetres per a acomiadar l’any d’una forma sana i divertida; una carrera en què els participants podran córrer disfressats. Enguany, de nou, hi haurà opció per a caminants i per a corredors (en ambdós casos la distància serà de 4 km). La presentació de la 12a Sant Silvestre Solidària s’ha realitzat davant de la Residència d’Ondara, amb la participació de la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa; la directora de la Residència, Paqui Ferrando; i el president del Club d’Atletisme d’Ondara, Miguel Moreno, i els membres del Club, Juan Ginestar i Mª José Català.

Igual que en les cinc darreres edicions, la d’enguany 2022 serà una prova solidària, la recaptació de la qual es destinarà a la Residència Mare de Déu de la Soledat d’Ondara. Per a això, la inscripció en la cursa tindrà un preu de 5 euros; i les inscripcions i el pagament es realitzaran a través de la web de somesport https://www.somesport.com/ . Les inscripcions es podran realitzar des de l’1 al 29 de desembre 2022.

La 12a Sant Silvestre Solidària d’Ondara se celebrarà el dijous 29 de desembre. L’eixida serà a les 20 hores des del Prado, i des d’allí els participants, tant corredors com caminants, recorreran 4 quilòmetres pel nucli urbà, fins a arribar novament a la meta al Prado. Els dorsals es podran arreplegar una hora abans de la prova en el punt d’eixida. La recaptació obtinguda per la participació en la cursa es destinarà al 100% a la Residència d’Ondara. Després de la carrera, hi haurà coques i xocolate per a tots els participants. Es donaran premis als participants que porten les millors disfresses. També es premiarà als tres primers classificats femení i masculí.

La 12a Carrera Sant Silvestre d’Ondara està organitzada per la Regidoria d’Esports, amb la col·laboració del Club d’Atletisme d’Ondara, així com de Protecció Civil, Policia Local, i Ondara Custom Club, i de diversos negocis col·laboradors. La Regidora d’Esports, Mar Chesa, ha animat a la ciutadania d’Ondara i de la comarca a participar en aquesta iniciativa esportiva de caràcter solidari. La directora de la Residència, Paqui Ferrando, ha destacat que la participació en la Sant Silvestre és molt important, perquè els participants en aquesta acció solidària, en col·laborar econòmicament amb la Residència d’Ondara, ajuden a la seua labor assistencial i a l’atenció a les persones residents.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA OBTÉ EXCEL·LENTS RESULTATS EN EL TROFEU PROVINCIAL DE FEDERACIÓ, I ES CLASSIFICA PER A L’AUTONÒMIC

Ondara, 29.11.22. El passat dissabte 26 de novembre es va celebrar el Trofeu Provincial de Federació a la Vila Joiosa, on 11 de les gimnastes del Club Esportiu – Esport Viu Ondara van participar.

En primer lloc, la individual de categoria cadet, Isabel Cano, va obtindre un quart lloc, classificant-se així a l’autonòmic.

En segon lloc van competir els dos conjunts. Tant l’infantil que està format per Carme Marín, Roser Alemany, Aina García, María Fernández i Carla Tinca, com el cadet, format per Aina Server, Paula Vives, Mireia Pons, Valèria Doménech i Vega Vizcaya van obtindre la medalla de plata, proclamant-se subcampiones provincials.

Uns resultats magnífics que faran que totes les gimnastes puguen participar a l’autonòmic del dia 10 de desembre a Alcoi.

Molta sort per a elles, les entrenadores estan molt contentes per la feina realitzada a la moqueta!

L’ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA 2022-2023 COMPTA AMB 143 INTEGRANTS AQUESTA TEMPORADA

FOTO GASPAR

Ondara, 29.11.22. El passat divendres 25 de novembre es va realitzar al pavelló municipal d’Ondara l’acte de presentació de l’Escola Municipal de Bàsquet d’Ondara, organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara que dirigeix Mar Chesa. Un total de 143 xiquets i xiquetes de totes les edats integren aquesta temporada els 11 equips de l’Escola Municipal de Bàsquet d’Ondara, que està coordinada per Vicent Mas Sivera. Els entrenadors i entrenadores de l’Escola són Alba Costa, Lluís Fornés, Sergio López, Antonio Carrió, Joan Mut, José Cañamás, Sergi Garcia, Sandra Pérez.

Els equips de l’Escola són: prebenjamí mixt (12 xiquets/tes), benjamí mixt (18), aleví masculí (16), aleví femení (15), infantil masculí (14), infantil femení (14), cadet masculí B (13), cadet masculí A (10), cadet femení (9), júnior masculí (14), júnior femení (8).

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

Fotos Gaspar

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA ACONSEGUEIX UNA PLATA I DOS BRONZES EN LA FINAL AUTONÓMICA DE ONE WALL PARELLES JECV 2022

Ondara, 21.11.22. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Arnau Oliver i Raül Blasco, va participar aquest passat diumenge 20 de novembre a Tavernes Blanques (València) en la fase final autonòmica dels JECV one wall parelles, aconseguint una plata en categoria juvenil, i dos bronzes en categoria benjamí i cadet.

L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va aconseguir arribar a la fase final autonòmica JECV onewall parelles amb un total de 8 equips, dos per cada categoria: Benjamins: B (Àlex Chavés i Aleix Contrí) i C (Guiu Vizuete, Vicent Molines i Andreu Frasés); Infantils: B (Dani Serra i Joan Garrido) i C (Uxue Arbona i Íker Costa); Cadet: A (Enric Llàcer, Andreu Mullor i Marc Mur) i C (Arnau Mas i José Miguel Sastre), i Juvenil: A (Gorka Arbona i Mateu Guitart) i B (Àlex Serra i Àlex Terrades). Després de passar com a primers de grup en la fase de grups, els d’Ondara van aconseguir arribar a la final A en categoria benjamí, cadet i juvenil. Després d’unes partides molt igualades, en la final autonòmica va quedar subcampiona autonòmica la parella juvenil d’Ondara (Àlex Serra i Àlex Terrades); i van aconseguir el bronze autonòmic les parelles benjamí C (Guiu Vizuete, Vicent Molines i Andreu Frasés) i cadet C (Arnau Mas i José Miguel Sastre).

La Regidoria d’Esports, dirigida per Mar Chesa, va posar a disposició de l’Escola de Pilota dos autobusos, en torn de matí i de vesprada, per a traslladar als classificats de l’Escola de Pilota a les finals autonòmiques de one wall. Mar Chesa ha donat l’enhorabona als integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara i als seus entrenadors per l’èxit d’haver arribat a la final autonòmica i els bons resultats aconseguits.

QUADRE D’HONOR JECV ONEWALL PARELLES:

BENJAMÍ

1º Beniarbeig-El Verger

2º Meliana B

3º Ondara C

4º Albuixec

ALEVÍ

1º Massamagrell

2º Algímia d’Alfara B

3º Orba

4º Vinalesa B

INFANTIL

1º Massamagrell B

2º Oliva A

3º Moixent

4º El Genovès

CADET

1º Oliva

2º Massalfassar

3º Ondara C

4º Meliana A

JUVENIL

1º Tavernes Blanques

2º Ondara B

3º Algímia d’Alfara

4º Vinalesa

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA COMPTA AMB 127 GIMNASTES AQUESTA TEMPORADA 2022-2023

La presentació de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara es va realitzar el passat 11 de novembre al pavelló

Ondara, 16.11.22. El passat divendres 11 de novembre es va realitzar la presentació de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara al Pavelló Municipal. En aquesta temporada 2022-2023, l’escola està integrada per 127 gimnastes i 6 entrenadores (Paula González, Sandra Gamero, Eva Signes, Irene Estévez, Natalia Cholbi i Alícia Ivars).

En l’acte de presentació, en primer lloc es va realitzar una desfilada de tota l’escola, i seguidament les gimnastes federades que estan actualment en plena temporada van fer una exhibició de les seues coreografies.

La categoria baby consta d’11 gimnastes; la categoria pre-benjamí, 14; la categoria benjamí està formada per 27 gimnastes; l’aleví, per 30; la categoria infantil, la formen 24 gimnastes. Les categories cadet i juvenil, estan formades per 21 gimnastes.

Foto Gaspar

Després de dos anys de no celebrar aquest acte, va ser molt especial i emocionant per haver tornat a la normalitat i gaudir de l’esport com cal. Des de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara afirmen que «ens espera una temporada plena d’emocions i il·lusions».

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

LES GIMNASTES DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA PARTICIPEN EN LA 1ª FASE INTERCLUB DE LA LLIGA PROVINCIAL I EN EL TORNEIG DE FEDERACIÓ

Ondara, 08.11.22. El passat dissabte 29 d’octubre, les gimnastes de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara van participar en la 1a Fase d’Interclub de la Lliga Provincial d’Alacant, i les gimnastes cadets federades també van competir al mateix pavelló però en el Torneig de Federació a Alacant. Els resultats van ser els següents:

1A FASE INTERCLUB – INDIVIDUAL

Categoria juvenil cèrcol

1a Ana Reig

Categoria cadet maces

2a Zoe Barber

3a Pau Mut

4a Carla Riera

6a Irene Rivera

7a Zaira Quintanar

8a Iratxe Parra

TORNEIG FEDERACIÓ

7a: Isabel Cano nivell 1

2 Conjunt cadet: Mireia, Aina, Paula, Vega i Valèria

DESTACADA PARTICIPACIÓ DE L’ONDARA TRI-ESPORT AL TRIATLÓ ICAN DE GANDIA i TRIATLÓ OLÍMPIC DE BARCELONA

El passat cap de setmana es va celebrar el Triatló Ican Gandia que
albergava les distàncies de Distància Llarga –triatló Full- (3800
metres natació, 180 km bicicleta i 42 km carrera a peu) i la distància
mitjana –triatló Half- (1900 metres natació, 90 km bicicleta i 21 km
carrera a peu). Així com Olímpica i la modalitat d’Aquabike. La
prova, organitzada per la marca Ican experimentada en proves de
triatló a nivell internacional, va ser seu també del Campionat
Autonòmic de Triatló Distància Llarga.
La prova arrancava a les 8 del matí del dissabte 14 d’octubre a la
dàrsena del port amb vora 1500 participants. També en la jornada
del divendres els triatletes van poder assistir a la reunió tècnica que
es va celebrar a l’Aula Magna de l’Escola Politècnica Superior de
Gandia de la Universitat Politècnica de València i la fira de l’esport
ubicada pel mateix lloc de meta, al port de Gandia.

El Club ondarenc va participar en la distància mitja, en la distancia
olímpica i a l’Aquabike. Els recorreguts van consistir en una natació
(1900 metres) al mateix port de la capital de La Safor, un circuit de
bicicleta (90 km) entre La Platja de Gandia i Tavernes de la
Valldigna i una carrera a peu de mitja marató (21 km) pel Passeig
Marítim de Neptú.
Ademés, la secció fèmina del club participà en la modalitat
Aquabike Distància Mitjana amb un total de 1900 metres en natació
i 90 km en bicicleta. Els triatletes de l’Ondara Tri-Esport van fer una
destacada participació amb els següents resultats:

Modalitat Triatló Olímpic Barcelona
NOEL MIRALLES MAS 02h13 min
Modalitat Aquabike
DÁVALOS OBANDO, ANA LUCÍA 03h i 12min
CASELLES SIGNES, SILVIA 03h i 20 min
VICENTE LOPEZ, MARIA ISABEL 03h i 25 min

Modalitat Triatló Olímpic
LLÀCER ESPLUGUES, JORGE 02h i 08 min

Modalitat Triatló Distància Mitja
MOHEDANO DOMINGUEZ, LUIS JAVIER 04h 27 min
NOGUERA CASELLES, JORDI 04h 46 min
SENDRA, FERNANDO 04h 51 min
BALLESTER CHACON, IVAN 05h 39 min

Un cap de setmana marcat per la festa del triatló. L’Ondara Tri-
Esport tanca la temporada de triatlons 2022 i comença a preparar la
temporada següent no sense abans permetent-se un descans per
afrontar nous reptes al 2023.

ONDARA TRI-ESPORT

PRESENTACIÓ ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA TEMPORADA 2022-2023


El dissabte, 15 d’octubre al carrer Llibertat, va tindre lloc la presentació oficial de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, que aquesta temporada 2022-2023 està integrada per 41 xiquets i xiquetes nascuts entre 2016 i 2005. L’Escola de Pilota d’Ondara està coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Arnau Oliver i Raül Blasco. La Regidora d’Esports, Mar Chesa, va lloar la tasca que es fa en aquesta escola per la difusió i promoció de l’esport autòcton. A continuació, es va jugar una espectacular partida de Llargues entre Ondara i Xàbia. Prèviament es va aprofitar per a reconèixer la tasca del patrocinador de l’equip de Llargues del CPV Ondara, Modesto Pineda amb la seua empresa Trans-Ondara.


REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA