AHIR ES VA CELEBRAR LA CLOENDA DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA AMB EXHIBICIONS DE LES ALUMNES

Ahir va tindre lloc la cloenda de l’escola de gimnàstica rítmica al pavelló municipal amb més de 40 actuacions

Ondara, 13.06.17. Ahir dilluns 12 de juny va tenir lloc l’acte de cloenda de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara temporada 2016-2017. Aquest curs, l’escola de gimnàstica ha comptat amb 111 alumnes de totes les categories, havent-se inclòs també com a novetat la categoria baby per a alumnes nascudes en 2011. En l’Escola d’Ondara, les 111 gimnastes s’han repartit en les categories següents: babys, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet, i juvenil. L’escola municipal de gimnàstica rítmica d’Ondara ha estat coordinada per Alicia Ivars, comptant com a entrenadores amb Cristina Sala, Blanca Vanaclocha, Eva Signes i Alba Fornés.

La cloenda va tindre lloc sl Pavelló Municipal, en un acte organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara, i celebrat en presència de les famílies de les jóvens esportistes, que van protagonitzar una magnífica exhibició amb les 49 actuacions i coreografies que han preparat aquest curs per a les distintes competicions en què han participat (lliga escolar CEMA, i lliga interclubs).

L’acte va comptar amb la presència de la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, qui va donar l’enhorabona a les gimnastes i a les seues entrenadores. Totes les alumnes van rebre el seu diploma de fi de curs.

Des de la Regidoria d’Esports s’ha indicat que les millores efectuades per a l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara aquesta temporada han inclòs l’adquisició d’una nova moqueta per al gimnàs del Col·legi Sanchis Guarner, per als entrenaments de les alumnes més menudes, que s’ha utilitzat també al pavelló quan ha sigut necessari.

 

Més fotos de la cloenda:

 

https://www.facebook.com/pg/laveudondara/photos/?tab=album&album_id=1513442772009159

EL PAVELLÓ D’ONDARA VA ACOLLIR EL DISSABTE EL COMBAT DE MIX FIGHT

Ondara, 12.06.17. Dissabte passat 10 de juny es va celebrar al pavelló municipal d’Ondara l’edició núm. 32 de Mix Fight, organitzada per Mix Fight Events, que va comptar amb una gran assistència de públic.

L’esdeveniment Mix Fight va comptar a Ondara amb 14 enfrontaments de K1, MMA i Muay Tai d’àmbit nacional, sent el combat estel·lar de la nit MIX FIGHT el que va enfrontar a Alberto Gala amb Manzy Pauwels, amb victòria per a Manzy Pauwels.

IMG-20170612-WA0011 mix fithg (1)

En finalitzar l’acte, els organitzadors van lliurar a la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, una placa commemorativa en agraïment i col·laboració a l’Ajuntament d’Ondara en l’esdeveniment.

mix fithg (2)MIX FIGTH EVENTS

ONDARA CLAUSURA L’ESCOLA ESPORTIVA MUNICIPAL DE BÀSQUET, QUE HA COMPTAT AMB 110 INTEGRANTS AQUESTA TEMPORADA

Ondara, 12.06.17. La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, va organitzar divendres passat 9 de juny les activitats per a clausurar el curs 2016-2017 de l’Escola Esportiva Municipal de Bàsquet d’Ondara. Mar Chesa ha donat l’enhorabona als seus integrants i les gràcies a les famílies per comptar amb les escoles esportives municipals, atès que són elles les que fan que les escoles esportives funcionen. També ha agraït la seua labor als entrenadors i a la tècnica d’esports municipal, Ana Ribes.

El divendres a la vesprada va tindre lloc la cloenda de l’escola de bàsquet al pavelló municipal. Els integrants de l’escola van disputar partits de pares/mares contra fills/filles (en categories prebenjamí benjamí), mentre que les altres categories van jugar un torneig barrejats. Tots els integrants de l’escola van rebre els seus diplomes, que els van lliurar els seus entrenadors.

En l’Escola Municipal de Bàsquet d’Ondara temporada 2016-2017 han jugat un total de 8 equips amb 110 integrants en les categories prebenjamí i benjamí (entrenadors Antonio Carrió i Pere Giner), aleví femení (entrenador Antonio Carrió), aleví masculí (entrenador Lluís Fornes), infantil femení (entrenador Pep Giner), infantil masculí (entrenador Lluís Fornes), cadet femení (entrenador Xavier Garcia), cadet masculí (entrenador Pere Giner), i júnior masculí (entrenador Vicent Mas).

Des de la Regidoria d’Esports s’ha indicat que les millores efectuades per a l’Escola Municipal de Bàsquet d’Ondara aquesta temporada han inclòs la instal·lació de dos protectors per a la part inferior de les canastres, i l’adquisició de nous balons.

Més fotos de cloenda:

https://www.facebook.com/pg/laveudondara/photos/?tab=album&album_id=1512415972111839

L’ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL PARTICIPA EN DIVERSOS TORNEJOS DURANT EL CAP DE SETMANA

Aquest cap de setmana alguns equips de l’escola de futbol han participat en diferents tornejos. A Benissa va anar el Benjamí B, un equip que va demostrar a aquest campionat que cada vegada creix més com a equip. A Oliva va anar el Benjamí A i a Almoines, en el Safor Nova Cup, van jugar els dos prebejamins. També a la safor l’aleví va jugar un torneig a Beniarjó.

També a la safor, l’equip cadet va jugar el torneig a l’alqueria.

Ja diumenge el pre-benjamí A2 va jugar el torneig a Dénia.

 

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA ACONSEGUEIX 5 PODIS EN LA CLASSIFICACIÓ FINAL DE LA LLIGA INTERCLUBS

final lliga interclubs (1)

Ondara, 09.06.17. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, coordinada per Alicia Ivars i que compta com a entrenadores amb Cristina Sala, Blanca Vanaclocha, Eva Signes i Alba Fornés, ha obtingut molt bons resultats en la classificació general de la Lliga Interclubs de la província d’Alacant, després de les tres fases disputades.

En la classificació general de la lliga provincial interclubs, les gimnastes de l’Escola Municipal d’Ondara van aconseguir 5 podis (dos ors en equips cadets i infantils; dues plates en individual cadets i equips cadets; i un bronze en equips infantils), així com un diploma (4t lloc). A més, la gimnasta ondarenca, Maria Vallalta, va ser 3a classificada per equips amb el Club Xàbia en categoria benjamí. La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha felicitat les gimnastes d’Ondara pels seus resultats.

Resultats finals de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara en la Lliga Interclubs:

Individuals cadets

2a- Blanca Tomás

4a- Paula Mengual

Equips infantils

General:

1as- Júlia Mut i Giulietta Rolfs

3as- Paula González i Adriana Noguera

Equips cadets

General:

1as- Alba Fornés i Irene Estévez

2as- Eva Signes i Sandra Gamero

final lliga interclubs (2)final lliga interclubs (3)

final lliga interclubs (4)final lliga interclubs (5)

final lliga interclubs (6) final lliga interclubs (7)

TRIOMF DE LES GIMNASTES D’ONDARA EN LA CLOENDA DE LA VIII LLIGA COMARCAL

Les gimnastes de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara aconsegueixen 21 podis comarcals

Ondara, 06.06.17. El passat cap de setmana, el pavelló de Pedreguer va acollir la cloenda de la VIII Lliga comarcal CEMA de les Escoles Esportives Municipals de Gimnàstica Rítmica temporada 2016-2017, en la que han participat 300 gimnastes de les escoles de Dénia, Gata, Pego, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Xàbia, Pedreguer, Calp, i Ondara. Després de les exhibicions, es va procedir a lliurar les medalles; acte que va comptar amb la presència de la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, qui ha donat l’enhorabona a totes les integrants de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, que està coordinada per Alicia Ivars i que compta com a entrenadores amb Cristina Sala, Blanca Vanaclocha, Eva Signes i Alba Fornés. L’Escola d’Ondara ha aconseguit en la lliga comarcal excel·lents resultats, amb un total de 21 podis (sent d’ells 3 individuals, 5 de conjunts, 6 de duos i 7 de trios).

En el cas de les classificacions individuals de les alumnes d’Ondara, en categoria benjamí mans lliures, la primera va ser Roser Alemany. En aleví mans lliures, la segona classificada va ser Ana Monedero, i en categoria infantil modalitat pilota, la primera va ser Mireia Payà.

Respecte a la competició de duos, van ascendir al podi en benjamí mans lliures en primera posició Judith Ballester i Ainara Gómez, i en segona posició Pau Mut i Zoe Barber. En aleví mans lliures, el duo d’Irene Martí i Vera Monedero va ser el primer classificat, i Ruth Almero i Sara López van ser terceres. En infantil mans lliures, les primeres classificades van ser Míriam Pérez i Helena Roselló; i en cadet modalitat dos cèrcols, Angèlica Carrió i Cristina Saiz van ser també les primeres classificades de la comarca.

Respecte als trios, en benjamí les primeres van ser Emma Ordines, Noa Petrignani i Marina Mas; en categoria aleví, van ser primeres classificades el trio de Noa Quinto, Ruth Barber i Yurena Badia; i terceres en trio d’Alejandra Molina, Lara Stauder i Leire Vidal. El trio d’infantil mans lliures de Mara García, María Oliver i Ainhoa Vicens van ser segones, i el de Azahar Vanaclocha, Nerea Bonet i Nerea Marca, van ser terceres classificades de la seua categoria; i en cadet tres cèrcols, Begonya Sastre, Aitana Fornés i Emma Mengual van ser primeres, i Ellie Brewer, Rosa Ana Sesé i Estela Dengra van ser segones.

Quant a conjunts, en benjamí les alumnes d’Ondara van ser les primeres classificades de la prova amb el conjunt Ondara F (Paula Giner, Elsa Femenia, Irene Rivera, Júlia Sendra i Zaira Quintanar), i les segones amb el conjunt Ondara O (Iratxe Parra, Andrea Munuera, Alice Rebeca Kiss, Sara Arlandis i Mireia Ribes). En aleví mans lliures l’Escola d’Ondara va aconseguir l’or amb l’equip Ondara K (Mireia Pons, Alma Llobell, Paula Vives, Emma Almiñana i Aina Server) i el bronze amb el conjunt Ondara S (Vega Vizcaya, Paula Jordà, Maria Hernández, Valeria Doménech i Clara Mas). En conjunts d’infantil amb modalitat 5 pilotes van ser les segones amb el conjunt Ondara V (Ana Reig, Maria Llorens, Giuliana Sánchez, Júlia Signes i Andrea Almiñana).

Més fotos:

https://www.facebook.com/pg/laveudondara/photos/?tab=album&album_id=1505277679492335

https://www.facebook.com/pg/laveudondara/photos/?tab=album&album_id=1505277679492335

EL JUVENIL DE L’ESCOLA ESPORTIVA DE FUTBOL ARREPLEGA EL TROFEU COM A CAMPIÓ DE SEGONA CATEGORIA

El passat divendres el juvenil de l’Escola Esportiva Municipal de Futbol d’Ondara va recollir la copa de campions de lliga en un acte que va organitzar a Alzira la Federació Valenciana de Futbol.
D’altra banda, aquest cap de setmana es va fer un torneig de Querubins amb El Verger, Xàbia, Pego i Ondara. Després es va disputar un amistos de l’Infantil B que va jugar amb el Teulada A. Al mateix temps els pre-benjamins jugaven un torneig a Almoines.
DSC_3035 DSC_3009

LA REGIDORIA D’ESPORTS IMPULSA UNA ENQUESTA ON LINE SOBRE LES ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS D’ONDARA

Ondara, 31.05.17. Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, es vol conèixer l’opinió de les famílies respecte a les Escoles Esportives Municipals d’Ondara, i saber en quines coses es poden millorar. Per aquest motiu, com a novetat en aquesta cloenda de la temporada esportiva, s’ha elaborat una enquesta que es pot contestar on line, amb la que, des de l’Ajuntament, s’espera arreplegar l’opinió de les famílies sobre les diferents escoles esportives municipals, així com les propostes i suggeriments per al seu estudi i valoració.

Els pares i mares dels alumnes matriculats en qualsevol de les Escoles Esportives Municipals d’Ondara poden omplir l’enquesta on line, de forma anònima, en l’enllaç següent:


https://goo.gl/forms/yMOy4RPwOUMzhOOh2

LES GIMNASTES D’ONDARA ACONSEGUEIXEN 16 PODIS EN LA IV I ÚLTIMA FASE DE LA LLIGA COMARCAL, CELEBRADA A CALP

Ondara, 30.05.17. Diumenge passat 28 de maig, Calp va acollir la quarta i última Fase de la VIII Lliga comarcal de les Escoles Esportives Municipals de Gimnàstica Rítmica temporada 2016-2017, en la que participen 300 gimnastes de les escoles de Dénia, Gata, Pego, Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Xàbia, Pedreguer, Calp, i Ondara. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, coordinada per Alicia Ivars i que compta com a entrenadores amb Cristina Sala, Blanca Vanaclocha, Eva Signes i Alba Fornés, va aconseguir 16 podis (sent d’ells 3 individuals, 5 de conjunts, 5 de duos i 3 de trios). La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha felicitat les gimnastes d’Ondara pels seus excel·lents resultats durant tota la temporada.

En el cas de les actuacions individuals de les alumnes d’Ondara, en categoria benjamí mans lliures, la primera va ser Roser Alemany. En categoria infantil modalitat pilota, la primera va ser Mireia Payà, mentre que en cadet modalitat cèrcol, Andrea Herrero va ser la primera classificada.

Respecte a la competició de duos, van ascendir al podi en benjamí mans lliures en segona posició Pau Mut i Zoe Barber, i en tercera posició Judith Ballester i Ainara Gómez. En aleví mans lliures, el duo d’Irene Martí i Vera Monedero va ser el primer classificat. En infantil mans lliures, les primeres classificades van ser Míriam Pérez i Helena Roselló; i en cadet modalitat dos cèrcols, Angèlica Carrió i Cristina Saiz van ser les segones.

Respecte als trios, en categoria aleví, van ser terceres classificades el trio de Noa Quinto, Ruth Barber i Yurena Badia. El trio d’infantil mans lliures d’Azahar Vanaclocha, Nerea Bonet i Nerea Marca, van ser segones classificades de la seua categoria; i en cadet tres cèrcols, Begonya Sastre, Aitana Fornés i Emma Mengual van ser primeres.

Quant a conjunts, les alumnes d’Ondara van ser les primeres classificades de la prova en Benjamí mans lliures (amb el conjunt Ondara F: Paula Giner, Elsa Femenia, Irene Rivera, Júlia Sendra i Zaira Quintanar) i les segones amb el conjunt Ondara O (Iratxe Parra, Andrea Munuera, Alice Rebeca Kiss, Sara Arlandis i Mireia Ribes). En aleví mans lliures van ser les primeres (amb l’equip Ondara K: Mireia Pons, Alma Llobell, Paula Vives, Emma Almiñana i Aina Server); i la segones amb l’Ondara S (Vega Vizcaya, Paula Jordà, Maria Hernández, Valeria Doménech i Clara Mas). En conjunts d’infantil amb modalitat 5 pilotes, el segon classificat va ser el conjunt Ondara V (Maria Sánchez, Mar Carrió, Alba Serer, Carla Romero i Cristina Zamora).

gimnastica ondara en calp (3)gimnastica ondara en calp (4) gimnastica ondara en calp (5)gimnastica ondara en calp (6) gimnastica ondara en calp (7)gimnastica ondara en calp (8) gimnastica ondara en calp (9)gimnastica ondara en calp (10) gimnastica ondara en calp (11)gimnastica ondara en calp (12) gimnastica ondara en calp (13)gimnastica ondara en calp (14) gimnastica ondara en calp (15)

40 PERSONES D’ONDARA VAN PARTICIPAR EN LES OLIMPÍADES PER A PERSONES MAJORS ORGANITZADES PEL CEMA

 ondara a les olimpiades gent gran (3) ondara a les olimpiades gent gran (5)

Ondara, 30.05.17. Divendres passat 26 de maig es va celebrar a Benissa la “III Jornada Olímpics – Els olimpíades per a la gent major”, organitzada pel CEMA (Consorci Esportiu de la Marina Alta), que ha comptat amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. Un total de 300 persones majors de la Marina Alta (sent 40 d’elles d’Ondara) van participar en aquesta iniciativa esportiva comarcal, provinents de Dénia, Els Poblets, El Verger, Pedreguer, Llíber, Pego, Xàbia, Ondara i Benissa. Es van celebrar les proves d’atletisme, natació, bàsquet i coreografia.

ondara a les olimpiades gent gran (2)ondara a les olimpiades gent gran (6)

Les 40 persones participants d’Ondara en la Jornada Olímpics són integrants del curs de gimnàstica de manteniment, organitzat per la Regidoria del Major d’Ondara, i coordinat per Alicia Ivars; a més, la Regidoria del Major va posar un autobús a disposició dels assistents d’Ondara per a traslladar-los fins a Benissa.

Tots els participants en la jornada van rebre una medalla en reconeixement al seu esforç. A més, cal destacar que les participants d’Ondara van aconseguir dos trofeus; en natació en la prova de 25 metres, la segona classificada comarcal va ser Encarna Ruiz; i en relleus, el tercer lloc va ser per a l’equip integrat per Antonia Aranda, Virtudes Soler, Teresa Soler i Juana Martínez.

ondara a les olimpiades gent gran (7) ondara a les olimpiades gent gran (8)ondara a les olimpiades gent gran (4)

El lliurament de medalles va comptar amb la participació del Regidor del Major d’Ondara, Zeus Serrano, qui va donar l’enhorabona a tots els participants.