ONDARA ES CONVERTIRÀ EN SEU DEL I CIRCUIT A LLARGUES LA BOLATA EL 20 DE NOVEMBRE

La partida formarà part de la programació del segon cap de setmana firal

Ondara, 25.10.16. Ondara serà una de les seus del I Cicuit a Llargues La Bolata; un circuit autonòmic en què participen els millors jugadors professionals de llargues. Les partides de llargues a Ondara, dins del I Circuit a Llargues ‘La Bolata’, estan organitzades per la Federació de Pilota Valenciana amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ondara i del Club de Pilota Valenciana d’Ondara. L’Ajuntament d’Ondara ha signat el conveni de col·laboració amb la Federació de Pilota Valenciana, que ha estat subscrit per l’Alcalde d’Ondara, Zeus Serrano; i Vicent Molines, membre de la Junta Directiva de Fedpival, en presència de la Regidora d’Esports, Mar Chesa, qui ha expressat la seua satisfacció pel fet que Ondara es convertisca en una de les seus d’aquesta modalitat de l’esport autòcton.

llargues-ondara-1

Gràcies a aquest conveni, aquesta festa de la pilota valenciana es traslladarà a la localitat d’Ondara precisament durant la Fira de Novembre, dotant d’un atractiu contingut esportiu a la programació del segon cap de setmana de fira. Les partides de llargues a Ondara es disputaran el diumenge 20 de novembre. En concret, es jugaran al carrer Llibertat (també conegut com “Plorons”), on es disputaran un total de tres partides; dos al matí, a les 10 i a les 12 hores, i una a les 15:30 hores.

El circuit compta amb els millors equips de la passada lliga de llargues. Es tracta d’una lliga eliminatòria i els quatre primers equips passaran a semifinals. El I Circuit a Llargues La Bolata compta amb premis de 200 euros cada partida guanyada i espectaculars premis per al campió i subcampió, 2.000 euros i 1.000 euros respectivament. Participen els següents Clubs de Pilota: el CPV Parcent, el CPV Benimagrell, el CPV Sella, el CPV València, el CPV La Vila Joiosa i el CPV Agost.

Aquest campionat se celebra per seus, i jugaran tots contra tots en 5 pobles diferents: Relleu, Callosa, Poble Nou, Ondara i Xaló. Els quatre millors equips jugaran la semifinal que se celebrarà a Orba, localitat on està la base de l’empresa patrocinadora del Circuit “La Bolata”. La final del Circuit se celebrarà a la ciutat d’Alacant.

RESULTATS ESCOLA ESPORTIVA DE BÀSQUET D’ONDARA-22 OCTUBRE 2016

ALEVÍ MASCULÍ

E.M. AJUNTAMENT DE BENISSA A 50 – 35 E. E. ONDARA

Els alevins continuen sense una victòria en el marcador. A pesar d’haver plantat cara a un equip Benissenc molt fort, l’equip de les escoles esportives d’Ondara va estar perdent de 4 punts fins als últims 3 minuts, en els quals perderen la intensitat i l’actitud i abandonaren el partit després de dos contraatacs de l’equip local. Gran esforç dels ondarencs que seguiran treballant esta setmana per millorar l’eixida de pressió i el joc estàtic

ALEVÍ FEMENÍ

PAIDOS 78 E.E ONDARA 27

Les alevines ondarenques van perdre aquesta vegada davant d’un reforçat Paidos que conta amb un planter com mai.
El partit va començar molt igualat fins i tot posant-se per davant les xiquetes d’Ondara. Va ser a la mitja part quant dos jugadores lesionades i el poc planter que disposava l’equip de les escoles municipals d’Ondara va fer que es decantés de la part del Paidos amb 30 punts de diferència. Al cap i la fi molta millora per la part d’Ondara en atac però moltes carències en la defensa i el rebot degut, també, a la diferència d’alçada que no van poden superar.

INFANTIL MASCULÍ

E.E. ONDARA 66 – 48 CLUB BÀSQUET SUECA

L’equip infantil aconseguí la victòria front a un fort Sueca amb jugadors grans en joc interior. Així i tot, Ondara va aconseguir tancar els rebots defensius i fer eixides a la contra que facilitaren tots els atacs. En tot moment els ondarencs sabien quina era la feina per a eixir atacant amb el baló des del propi camp i no regalaren cap baló al contrari. La nova reincorporació a l’equip (Pau) va realitzar un excel·lent partit juntament amb Jaume, els quals van ser els màxims anotadors de l’equip oferint també bon joc als companys.

INFANTIL FEMENÍ

PEGO 12 E.E ONDARA 47

L’Infantil Femení jugava a Pego el dissabte 22 d’octubre, en la 2ª jornada del Grup «E». Ràpidament l’equip d’Ondara es va posar per davant sense deixar opció a les locals.
L’avantatge anava creixent gradualment i les locals, degut a la bona defensa ondarenca, no pogueren encistellar fins els últims segons del segon quart.
El resultat final va ser ben aclaridor: 12-47 i Ondara es col.loca com a líder del grup, amb 2 victòries i cap derrota.
Aquest proper dissabte, a les 9.15h, l’infantil femení jugarà al pavelló municipal contra el Verger.
CADET MASCULÍ

ALTEA 40- E.E ONDARA 59

Els cadets van aconseguir una victòria amb molt de mèrit ja que el resultat final no reflexa la competitivitat que va tindre el partit. La primera part va estar molt igualada i, com sempre, es va demostrar al principi la major alçada dels jugadors rivals. Tot i això, al descans es va arribar 28-32 per a Ondara. En la segona part els cadets ondarencs donaren una lliçó de sacrifici físic i intensitat en defensa i amb una pressió per tot el camp no donaren quasi opcions d´anotar als d´Altea que, unit al major encert en el tir exterior d’Ondara, va permetre aconseguir una renda de 19 punts al final del partit.
CADET FEMENÍ

CB IFACH CALPE BLANCO 48 – 12 E. E. ONDARA

El passat dissabte el cadet femení va jugar el seu primer partit fora de casa amb la visita al camp del Calp, un equip sempre complicat. El partit començà amb bon joc per part de les ondarenques; tot i això no estigueren encertades de cara a l’anell i va provocar una desmotivació per part de les d’Ondara que seguiren en aquesta dinàmica la resta de partit. A més, el bon joc de les locals portà al marcador final de 48 – 12 per a Calp. Donar molts ànims a les xiques del Cadet Femení que han de superar aquesta derrota i pensar ja en els pròxims partits!

JUNIOR MASCULÍ

C.B. SANTA POLA 55 E.E. ONDARA 36

Derrota del júnior masculí davant d’un equip en teoria assequible, però la manca d’encert i actitud en molts moments del partit van condemnar l’equip a aquesta derrota que els deu fer reflexionar com fer les coses per al futur. Només destacar en negatiu els 19 tirs lliures errats i les cistelles fàcils errades. El proper dissabte jugaran contra el Teixereta al Pavelló Municipal, i s’espera que milloren la punteria i tornen a cantar victòria.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA COMPTA AQUEST CURS 2016-2017 AMB 118 PARTICIPANTS

El divendres va tindre lloc la presentació dels equips de l’escola de gimnàstica rítmica al pavelló municipal

Ondara, 24.10.16. Divendres passat va ser presentada oficialment l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara temporada 2016-2017; una escola que compta aquest nou curs amb 118 participants en les diferents categories: babys, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil. La presentació va tindre lloc al Pavelló Municipal, en un acte organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara, i celebrat en presència de les famílies de les jóvens esportistes.

L’acte va comptar amb la presència de la Regidora d’Esports, Mar Chesa, qui va aprofitar la presentació per a donar les gràcies pel seu esforç i constància a les alumnes, a les famílies, i a les entrenadores. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica està coordinada per Alicia Ivars i compta amb Cristina Sala, Alba Fornés i Blanca Vanaclocha com entrenadores.

La presentació de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara va començar amb la vistosa actuació prèvia de les alumnes del conjunt cadet, que recentment s’han proclamat campiones en la primera fase provincial de la Lliga Interclub.

Enguany l’escola de gimnàstica compta amb 118 alumnes de totes les categories, havent-se inclòs també com a novetat la categoria baby per a alumnes nascudes en 2011. En l’Escola d’Ondara, les 118 gimnastes es reparteixen en les categories següents: 11 babys, 12 en categoria prebenjamí, 28 en benjamí, 31 en aleví, 20 en infantil, 12 en cadet, i 4 en categoria juvenil.

https://www.facebook.com/laveudondara/photos/?tab=album&album_id=1271421906211248

RESULTATS ESCOLA ESPORTIVA DE BÀSQUET D’ONDARA – 15 OCTUBRE 2016

ALEVÍ MASCULÍ N2

ONDARA 28-60 SUECA

Primer partit de lliga de l’equip en nivell 2 després d’haver guanyat la plaça la temporada anterior. Després d’un primer quart caracteritzat per la igualat entre ambdós equips, el segon quart l’equip visitant va aprofitar les errades en defensa dels d’Ondara per marcar una mica de distància al marcador. Els ondarencs ho intentaren i ajustaren la defensa, però de nou després del descans, la concessió de diverses cistelles fàcils per als rivals fou suficient per deixar encarrilat el partit al seu favor. Els últims dos quarts es competí amb parcials igualtats. En resum, bon esforç dels nens, on s’adonaren de la dificultat d’aquesta categoria, però tenint en compte que quasi la totalitat de l’equip són alevins de primer any, de segur que la millora es veurà en els propers partits, independentment dels resultats.

ALEVÍ FEMENÍ

E.E ONDARA 8- UPB GANDIA 58

El partit entre l’aleví femení d’Ondara i Gandia estigué desigualat en tot moment. El Gandia estigué des del principi per davant en el marcador sense que les ondarenques pogueren fer res per evitar-ho. A la mitja part ja es perdia, i només en el 4º quart les components del Gandia van aconseguir tancar l’acta per una diferència de més de 50 punts.

Tot i tindre una gran diferència en el marcador les sensacions van ser bones en els dos últims quarts, on pogueren apropar-se al marcador tot i que l’acta ja estava tancada.

INFANTIL MASCULÍ NB

ALZIRA BLAU 41 – 24 E.E.ONDARA

L’equip infantil d’Ondara es va enfrontar a un Alzira de segon any amb jugadors d’altura que va defendre la seua cistella amb molta intensitat durant tot el partit. Els ondarencs aconseguiren passar la pressió dels locals per a poder acabar tots els atacs amb un tir, però la falta d’encert i la progressiva desmotivació per errar els tirs provocà la manca de punts tal i conforme es reflecteix en el resultat. En resum, els jugadors ondarencs van millorar la intensitat en comparació als partits de la Lliga Valenciana, però les errades en els tirs els va passar factura.

INFANTIL FEMENÍ

E.E.ONDARA 43- C.B OLIVA 38

El partit jugat entre l’Infantil Femení d’Ondara i Oliva estigué igualat en tot moment.

Començaren les ondarenques per davant en el marcador, però poc a poc les d’Oliva es posaren per davant, ja en el segon quart, aconseguint avantatges que aplegaren fins els 7 punts en el 4rt quart, just abans del descans.

La segona part, també fou igualada, i poc a poc les d’Ondara, amb una gran defensa, aconseguiren acostar-se en el marcador, encara que les diferències sempre rondaren des dels 3, fins els 5 punts. A l’últim quart s’aplegà 5 baix (31-36), una remuntada que es feia molt difícil, vista la igualtat de tot el partit, però amb una encara millor defensa que els minuts anteriors i uns contraatacs molt ràpids, les xiques aconseguiren un parcial de 12-2, que sentenciava el partit quan encara quedava més d’un minut per acabar, amb el resultat final de 43-38.

CADET MASCULÍ

E.E ONDARA 74- C.B.OLIVA 81

Els cadets jugaren un partit molt intens i igualat al llarg dels quatre quarts però a pesar de l´alt tanteig fallaren molts tirs a cistella que li hagueren pogut donar la victòria. L´Oliva aprofità la gran quantitat de faltes personals dels ondarencs i gràcies al gran percentatge d’encert des dels tirs lliures acabaren emportant-se el partit.

CADET FEMENÍ

E.E ONDARA 69 – 14 BALONCESTO BENIDORM-ALTEA

El primer partit de la temporada per a les xiques de l’equip cadet es disputà en Ondara front a l’equip de Benidorm-Altea. Des de l’inici del partit les d’Ondara començaren amb un bon encert de cara a cistella i amb una superioritat d’altura destacable, que junt amb una bona defensa aconseguiren còmodament la victòria per un resultat final de 69-14. Molt bon treball de les xiques que ja estan pensant en el pròxim partit de la temporada.

JUNIOR MASCULÍ

E. E.ONDARA 111- 16 CONTESTANO

Partit sense història com marca el resultat, front a un equip molt fluix contra el joc dels d’Ondara. Pareixia més un entrenament amb àrbitres que un partit de competició, però cal ressaltar que l’equip no baixà el pistó i respectà a un rival que va patir molt. Esperant que el pròxim partit contra el Santa Pola siga més competit.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA COMPTA AQUESTA TEMPORADA AMB 194 PARTICIPANTS

El divendres van ser presentats oficialment els 12 equips de l’Escola de Futbol en un acte celebrat al Poliesportiu Municipal en presència de les famílies

Ondara, 18.10.16. Divendres passat van ser presentats oficialment els equips de l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara temporada 2016-2017; un total de 12 equips en què jugaran 194 xiquets i jóvens en les categories querubí, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil. La presentació va tindre lloc al Poliesportiu Municipal Vicent Zaragoza en un acte organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara, i celebrat en presència de les famílies dels jóvens futbolistes. Les principals novetats d’aquesta nova temporada en l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara és la seua coordinació, a càrrec de Vicent Moncho, i la incorporació de la categoria querubí, per a xiquets nascuts en 2011 i 2012, que no participaran en cap competició però sí que disputaran partits amistosos amb equips d’escoles de la comarca.

L’acte va comptar amb la participació de l’Alcalde d’Ondara, Zeus Serrano, i de la Regidora d’Esports, Mar Chesa, qui va aprofitar la presentació per a donar les gràcies als integrants d’aquesta gran escola: els alumnes, les famílies, i els entrenadors. Els 12 equips de l’Escola Municipal de Futbol van ser presentats, i es va anar anomenant a tots els jugadors i entrenadors de cada categoria.

En l’equip de categoria querubí juguen aquesta temporada 25 xiquets (entrenats per Inma Llompart); en Prebenjamí hi ha 3 equips que participaran en la lliga comarcal d’Acyma; l’A1 amb 14 xiquets entrenats per Antonio Vizuete; A2 amb 13 xiquets amb Jaume Valero d’entrenador; i el B amb 14 xiquets compta com a entrenador amb Julio Bas. En l’equip Benjamí C juguen 16 xiquets amb Jordi Estarca d’entrenador; en el Benjamí B hi ha 13 alumnes amb Xavi Estarca; i en el Benjamí A, amb Víctor Álvarez d’entrenador, juguen 11 alumnes. En l’equip Aleví juguen 15 xiquets entrenats per Javi Noguera. Els tres equips benjamí i l’aleví participen en la lliga federativa de Futbol 8. Quant al futbol 11, en categoria infantil hi ha dos equips; l’Infantil B (amb Fran Noguera d’entrenador i 16 jugadors) i l’Infantil A (amb Paulo Ruiz i 17 integrants). En l’equip Cadet juguen 19 futbolistes entrenats per Borja Serrano, i en l’equip Juvenil hi ha 21 jugadors entrenats per José Ramón Sendra. L’equip tècnic es completa amb els entrenaments específics de porters a càrrec de Fran Noguera (futbol 8) i Aya (futbol 11).

En finalitzar la presentació, es va disputar un divertit partit amistós de futbol 11 entre una selecció de pares i mares dels alumnes de l’escola, i els entrenadors, amb l’ajuda de la Regidoria d’Esports. El resultat va ser de 3-1 a favor dels entrenadors, però s’està planificant el partit de tornada.

Foto Gaspar

Foto Gaspar

EL CONJUNT CADET DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA, CAMPIÓ EN LA 1a FASE PROVINCIAL DE LA LLIGA INTERCLUB

lliga-interclub-1

Ondara, 17.10.16. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara va començar aquest passat cap de setmana el calendari de competicions amb un excel·lent resultat. El conjunt de categoria cadet, integrat per Alba Fornés, Sandra Gamero, Eva Signes, Vanessa Escrivà i Irene Estévez va participar ahir diumenge 16 d’octubre en la primera fase provincial de la Lliga Interclub. El conjunt cadet d’Ondara, entrenat per Alicia Ivars, es va proclamar campió de la seua categoria; sent aquesta la primera vegada que participava aquest conjunt en aquest nivell.

La Lliga Interclub es compon de tres fases, havent-se celebrat ahir la primera, per la qual cosa, queden per celebrar-se altres dues fases per a saber el resultat final.

Des de la Regidoria d’Esports d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona a les integrants del conjunt cadet d’Ondara per la seua gran actuació ahir, i els ha desitjat molta sort de cara a les dues pròximes cites provincials.

ONDARA VA PRESENTAR AHIR A LA SEUA ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA, QUE COMPTA AMB 22 INTEGRANTS AQUESTA TEMPORADA 2016-2017

Els integrants de l’escola van rebre un faixí de pilotari com a obsequi i posteriorment van jugar partides de galotxa

Ondara, 14.10.16. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va ser presentada oficialment ahir, en un acte celebrat al trinquet municipal. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara ha incrementat aquesta temporada 2016-2017 el seu nombre d’alumnes, comptant amb un total de 22 xiquets i jóvens que s’integren en les diferents categories: 6 en benjamí (un d’ells prebenjamí); 5 en aleví, 3 en infantil, 7 en cadet, i 1 en categoria juvenil. Tots els alumnes de l’escola van ser presentats pel coordinador i entrenador de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, Mateu Fornés, i a tots ells se’ls va lliurar el faixí de pilotari de l’Escola; un obsequi que als xiquets els va fer molta il·lusió. També va ser presentat el nou entrenador de l’Escola de Pilota d’Ondara: el “pitorari” professional Félix Peñarrubia, qui transmetrà la seua experiència i coneixements tècnics als alumnes d’Ondara.

L’acte va estar organitzat per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Mar Chesa, qui va tindre unes paraules d’agraïment per als participants en aquesta escola de l’esport autòcton; alumnes, famílies i entrenadors, i els va desitjar molta sort en aquesta nova temporada. La presentació va comptar també amb la presència del president del Club de Pilota Valenciana d’Ondara, Francis Martínez.

Després de l’acte, els jugadors de les categories benjamí, aleví, infantil, i cadet van disputar unes vistoses partides de la modalitat de galotxa.

Més fotos:

https://goo.gl/5DDQCT

COMENCEN ELS ENTRENAMENTS DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA

La presentació oficial serà el divendres 21 d’octubre al pavelló

Ondara 13.10.16. El passat 3 d’octubre van començar al pavelló municipal d’Ondara els entrenaments de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica, coordinada per Alicia Ivars i que compta amb Cristina Sala, Alba Fornés i Blanca Vanaclocha com a entrenadoras.

Un total de 118 gimnastes s’integren aquesta temporada 2016-2017 en l’escola de gimnàstica d’Ondara, repartides en les diferents categories; 11 babys, 12 en categoria prebenjamí, 28 en benjamí, 31 en aleví, 20 en infantil, 12 en cadet, i 4 en categoria juvenil. La setmana passada van començar les classes amb molta il·lusió i ganes, tant per part de les gimnastes com de l’equip tècnic.

escola-gimnastica-ondara-1

Cal recordar que la presentació oficial de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara tindrà lloc el divendres 21 d’octubre a les 18:30 hores al pavelló municipal d’Ondara, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara.

RESULTATS ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – SETMANA DEL 3 AL 9 D’OCTUBRE

CADET MASCULÍ

ESCOLES ESPORTIVES 37- SERVIGROUP BENIDORM NEGRO 62

La diferència en el rebot i l’eficàcia en els tirs a cistella castigà als ondarencs, que no pogueren endur-se la victòria en la semifinal de la Lliga Valenciana, disputada dimecres passat 5 d’octubre al pavelló d’Ondara.

Malgrat la gran alçada que tenien els jugadors de Benidorm, el partit començà amb el domini dels d’Ondara sota les cistelles, que demostraren que aconsegueix més el que vol que el que pot, i la intensitat defensiva els permeté furtar molts balons. Aquestes bones accions xocaren amb la falta d‘encert de cara la cistella, i moltes vegades l’esforç es quedà sense premi.

D’altra banda, el Benidorm es mostrà molt eficaç en l’anotació i a mesura que avançà el partit, imposà la seua major alçada i la diferència en els rebots acabà sentenciant el partit.

Tot i això, la imatge que donà l’equip cadet d’Ondara fou molt bona i l’actitud immillorable per a continuar competint aquesta temporada.

basquet-ondara-1

JUNIOR MASCULÍ

JOVENTUT D’ALCOI 69 – ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 59

Primer partit de lliga per a l’equip junior masculí d’Ondara, i primera derrota en un partit marcat per la manca d’intensitat en els primers minuts, el que va derivar en un 10-2, que va marcar el transcórrer del partit, ja que en el moment en què els jugadors d’Ondara es van ficar a jugar, la igualtat va ser la tònica, arribant-se a retallar diferències fins 6 punts. Un partit per a traure conclusions per als pròxims compromisos. El proper, serà aquest dissabte 15 d’octubre al pavelló, a les 17:15 hores front a l’equip Iris Contestano.

ELS QUERUBINS DE L’ESCOLA DE FUTBOL D’ONDARA VAN JUGAR EL SEU PRIMER PARTIT

Els més menuts de l’escola es van estrenar en un partit que van jugar al poliesportiu d’El Verger

Ondara, 10.10.16. Aquest passat cap de setmana ha sigut molt intens en l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara, coordinada per Vicent Moncho. El partit destacat de la setmana passada de l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara va ser el dels més menuts de l’escola, els jugadors de categoria querubí, que van disputar el seu primer partit dissabte passat 8 d’octubre al poliesportiu d’El Verger. Els més menuts van gaudir molt jugant i van fer també gaudir molt al públic que va estar animant-los, familiars i amics.

primer-partit-querubins-3 primer-partit-querubins-2

D’altra banda, els equips de l’escola van disputar els últims partits amistosos abans de començar la competició de les seues respectives lligues. Els equips ondarencs de diferents categories es van desplaçar aquest cap de setmana per a jugar a les localitats de Benissa, Pego, Xàbia, Oliva i Almoines.

Per la seua banda, l’equip juvenil de l’Escola de Futbol d’Ondara va disputar la seua segona jornada de lliga contra el Vilallonga, realitzant un bon partit que es va traduir en una victòria contundent de l’Ondara, que fa que es mantinga al capdavant de la classificació.

juvenil

PRESENTACIÓ DE L’ESCOLA DE FUTBOL

Cal recordar que aquest divendres 14 d’octubre a les 18:30 hores se celebrarà al Poliesportiu Municipal Vicent Zaragoza d’Ondara la presentació oficial de l’Escola Municipal de Futbol temporada 2016-2017. Després de la presentació, es podrà presenciar el partit amistós entre pares i mares contra els entrenadors/res.