ONDARA CELEBRA LA SEUA 6ena SANT SILVESTRE EL 27 DE DESEMBRE

  • Destaca novament el vessant solidari de la cursa, amb una inscripció de 2 euros que es destinarà a la Residència així com el nou recorregut urbà que passa com a novetat per dins de la Plaça de Bous

  • La Regidoria d’Esports i el Club d’Atletisme d’Ondara organitzen aquesta carrera per a acomiadar l’any, en la que hi haurà premis a les millors disfresses

Ondara, 15.12.16. Ondara celebrarà per sisè any consecutiu una carrera Sant Silvestre per a acomiadar l’any d’una forma sana i divertida, en la que els participants podran córrer disfressats. Es tractarà, igual que l’any passat, d’una prova solidària, la recaptació de la qual es destinarà a la Residència Mare de Déu de la Soledat d’Ondara. Per a això, la inscripció en la cursa tindrà un preu de 2 euros, segons han donat a conèixer aquest matí en la presentació de la Sant Silvestre la Regidora d’Esports, Mar Chesa, i els representants del Club d’Atletisme d’Ondara, Pep Giner i Paco Giner.

La 6ena Sant Silvestre d’Ondara tindrà lloc el dimarts 27 de desembre. Es donaran premis als tres participants que porten les millors disfresses (individual o col·lectiva). També es premiarà als tres primers classificats femení i masculí. L’eixida serà a les 20:00 des del Prado, i des d’allí els participants recorreran 4 quilòmetres pel nucli urbà, donant una única volta al recorregut, fins a arribar novament a la meta en el Prado. Des de l’organització s’ha destacat el nou recorregut que es realitzarà enguany, que serà completament diferent de l’anterior, i que passarà com a novetat per dins de la Plaça de Bous d’Ondara; els participants entraran per la «porta d’arrastre» i eixiran per la porta gran que dóna al Prado.

presentacio-sant-silvestre-2

Les inscripcions es podran efectuar des del 19 de desembre en www.somesport.com. Els dorsals es podran arreplegar una hora abans de la prova en el punt d’eixida, moment en què es realitzarà el donatiu de dos euros. La recaptació obtinguda per la participació en la carrera es destinarà al 100% a la Residència d’Ondara.

La 6ena Carrera Sant Silvestre d’Ondara està organitzada per la Regidoria d’Esports i el Club d’Atletisme d’Ondara, amb la col·laboració de Protecció Civil, Policia Local, i Ondara Custom Club, així com de diversos negocis col·laboradors. La Regidora d’Esports, Mar Chesa, ha fet una crida a la participació ciutadana en aquest esdeveniment, l’objectiu del qual és passar una estona divertida practicant esport. Després de la cursa, hi haurà una xocolatada popular per a tots els participants.

sant-silvestre-2016-pdf-001

L’ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA PARTICIPA EN DOS TORNEJOS A LA SAFOR

Ondara, 12.12.16. Aquesta setmana de festius i ponts, l’escola ha participat en dos torneigs a la Safor. El primer va ser el passat dijous, on l’equip aleví va participar a la Safor Cup celebrat al Poliesportiu de Xeraco. Després d’una llarga jornada van arribar a la final on no van poder superar l’Athletic Xeresa. L’equip dirigit per Javi Noguera ha començat la temporada amb un gran desenvolupament.

Però si cal destacar una jornada, aquesta va ser el diumenge 11 de desembre on els dos equips querubins entrenats per Inma Llompart van participar en el torneig d’Almoines. Destacar que, tot i que eren els més xicotets del torneig i que només porten 3 mesos d’entrenament, s’ho van passar molt bé que és el que realment importa.  Va ser tota una experiència pels més menuts i pels majors que els van acompanyar.

querubins-1 querubins

LA PISCINA D’ONDARA ACULL AQUEST DISSABTE 17 DE DESEMBRE LA 2a PROVA DE LA VI LLIGA COMARCAL DE NATACIÓ EN EDAT ESCOLAR 2016-2017

Ondara, 12.12.16. La piscina municipal d’Ondara acollirà aquest proper dissabte 17 de desembre la segona prova de la VI Lliga comarcal de natació en edat escolar 2016-2017, organitzada pel Consorci Esportiu de la Marina Alta (CEMA), després de la celebració de la primera prova en la piscina de Pego el passat 26 de novembre en les modalitats de crol i esquena.

La prova començarà a les 16:30 hores i comptarà amb la participació de les categories prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet i júnior (els participants seran xiquets i xiquetes de 6 a 18 anys), en les modalitats de crol i braça. Participen sis escoles de natació de la comarca: Poble Nou de Benitatxell, Aqualia Dénia, Pego, Benissa, El Verger (Tonus) i Ondara. L’Escola de Natació d’Ondara, entrenada per Mario Páez i Carlos Valle, participarà en la prova amb 35 xiquets i xiquetes de totes les categories.

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha animat els alumnes de l’Escola de Natació d’Ondara en aquest nou repte esportiu, i ha convidat la població a què acudisca a presenciar aquesta prova de natació en la piscina municipal d’Ondara.

RESULTATS ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS DE BÀSQUET D’ONDARA 1A SETMANA DESEMBRE 2016

ALEVÍ MASCULÍ

CB JOVENTUT EXCA XÀBIA 66 – 31 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

Dissabte passat l’equip d’alevins competia front al Xabia, un equip que sols ha perdut dos partits en aquesta fase. Els ondarencs no pogueren aconseguir la victòria encara que milloraren el resultat obtingut en l’encontre anterior front a aquest equip. El joc va ser dur al llarg de tot el partit amb xicotetes diferències de resultat a favor dels locals en cada quart. L’equip continua treballant bé i millorant cada setmana.

INFANTIL MASCULÍ

ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 36 – 70 UPB GANDIA

Partit complicat per als ondarencs, els quals van començar molt forts igualant el marcador durant els dos primers quarts contra el líder invicte del grup. Els ondarencs aguantaren fins al tercer quart on el parcial fou de 2 a 11 a causa del poc encert de cara a cistella que es prolongà al llarg del partit. Així i tot, l’equip va recuperar la intensitat del joc i aconseguí bons punts en repetides jugades del partit. Ara queda seguir treballant i intentar competir la pròxima jornada contra el rival directe del grup.

INFANTIL FEMENÍ

VERGER 41 – 28 E.E ONDARA

El partit que decidia aquesta jornada el liderat del grup E, es decantà per les locals, desprès de marcar les distàncies en el 4rt i 5é quarts, amb parcials idèntics de 9-4 a favor d’elles.

Les Infantils d’Ondara, que començaren molt bé el partit, a partir d’ací foren incapaces de retallar les distàncies. No obstant perdre molts balons, les d’Ondara realitzaren un partit molt bo i regular.

Continuen segones de grup i sols depenen d’elles mateixes. Així i tot, si El Verger perdés, encara podrien aconseguir, de nou, el liderat del grup.

CADET FEMENÍ: CB OLIVA 51 – 57 ESCOLES ESPORTIVES ONDARA

El passat dissabte l’equip femení visità el pavelló del segon classificat del grup, l’Oliva. El partit començà com s’esperava amb un marcador igualat per als dos equips. No obstant, les d’Ondara començaren a desconnectar-se del partit baixant el nivell defensiu i l’anotació, la qual cosa provocà que les locals agafaren un distancia considerable en el marcador. En els últims quarts les d’Ondara despertaren i amb una molt bona defensa i encertades en atac, aconseguiren una gran remuntada que finalment acabà amb el resultat final de 51 – 57 per a l’equip visitant.

JUNIOR

EE ONDARA 61 – C.B. JOVENTUT XÀBIA 51

Tornaren els juniors a la victòria, després de 3 derrotes i confirmant la millora que venien mostrant en les ultimes jornades. El partit, com tots els del juvenil, va començar en avantatges per a l’equip visitant, però aquesta vegada els ondarencs van reaccionar ràpid i amb una bona defensa i millorant l’atac va aconseguir guanyar a l’únic equip de la comarca que juga en aquesta categoria. I el proper dissabte visita a l’Altea, un dels primers classificats, on des de l’escola s’espera seguisca la progressió de l’equip.

EL CONJUNT CADET DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA, CAMPIÓ PROVINCIAL DE LA LLIGA INTERCLUB

iii-fase-lliga-interclub-4

Ondara, 29.11.16. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara va continuar aquest passat cap de setmana collint excel·lents resultats. El conjunt de categoria cadet, integrat per Vanessa Escrivà, Alba Fornés, Irene Estévez, Sandra Gamero i Eva Signes es va proclamar diumenge passat 27 de novembre campió provincial de la III Fase de la Lliga Interclub, celebrada a Calp.

iii-fase-lliga-interclub-3

Sumant les tres fases de la lliga, el conjunt cadet d’Ondara és ja el campió de la Lliga Interclub. Un magnífic resultat per a l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, coordinada per Alicia Ivars, ja que aquesta és la primera vegada que participa amb un conjunt cadet en aquesta lliga.

D’altra banda, la gimnasta d’Ondara, Maria Vallalta, es va proclamar també, amb el seu equip del Club de Xàbia, campiona de categoria prebenjamí en la Lliga Interclub, una vegada completades les tres fases.

iii-fase-lliga-interclub-2

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona a les gimnastes d’Ondara per la seua gran actuació i els seus èxits en l’àmbit provincial de la Lliga Interclub.

RESULTATS ESCOLES ESPORTIVES MUNICIPALS DE BÀSQUET 3A SETMANA NOVEMBRE 2016

Aleví Femeni:  Escoles Esportives Ondara 25 – Paidos 35

Gran partit de les ondarenques que van estar a punt de donar la campanada front a les segones de la lliga. El resultat de la millora es veu cada dia més i aquest cap de setmana Paidos no va poder anar-se’n en el marcador en tot el partit .Va ser un enfrontament d’igual a igual sense que cap dels equips se n’anara mai en el marcador ja que estaven molt igualades en tècnica. Tots els quarts van ser guanyats per les jugadores de Paidos i ahi està la  millora de les ondarenques, aconseguir que cada quart siga una final. Al cap i la fi, les jugadores ondarenques van rebre un gran aplaudiment de part del públic gràcies el seu esforç.
Aleví masculí:  Escoles Esportives Ondara 35 – 50 E.M. Ayuntamiento Benissa A

Aquest dissabte els alevins jugaren contra l’equip de Benissa a casa. La victòria no va poder ser per als locals a pesar d’haver competit dur durant tot el partit. Els ondarencs competiren fins al cinqué quart on l’equip benissenc va traure tota l’artilleria pesada i marcà una diferència de 20 punts en el marcador (remuntant el partit i distanciant-se dels d’Ondara). L’equip local encara té feina per fer en la situació tàctica del joc però a poc a poc van veient-se les coses que es treballen als entrenaments.

 

Infantil femení: Escoles Esportives Ondara 76 – 8 Pego

Les ondarenques marcaren molt bé les diferències en el partit ja des del principi i van guanyar amb claredat dominant en defensa i provocant molts contraatacs. Les infantils van líders en solitari, amb un partit d’avantatge sobre El Verger, equip que es visitarà aquest dissabte.


Infantil masculí: Club Bàsquet Sueca A  74 – 45 Escoles Esportives Ondara

Trist partit dels ondarencs on el resultat de l’encontre reflexa els desencerts cara a cistella i el mal joc. Guanyar la passada setmana al 2n classificat no va motivar els jugadors. La mala defensa fou l’acció a remarcar durant tot el partit, a més s’han de sumar les passades errades i les males seleccions de tir. Els ondarencs tenen marge de millora perquè l’objectiu és  classificar-se l’any que ve per a mantenir la categoria de nivell 2.

 

Cadet Femení:  Baloncesto Benidorm-Altea 29 – 71 Escoles Esportives Ondara

El passat dimarts el cadet femení visità la pista de la localitat d’Altea per disputar un partit ajornat. Des del començament va ser un enfrontament còmode per a les ondarenques que estigueren per davant de l’equip local durant tot el partit.

 

Cadet Femení:  Escoles Esportives Ondara 38 – 41 CB Ifach Calpe Blanco

Aquesta jornada el cadet femení jugà a casa on ses va enfrontar al líder invicte del grup, el Calp. El partit des del principi es veia complicat degut a la derrota contundent en el partit de la primer volta. No obstant això, les ondarenques eixiren al camp amb moltes ganes d’endur-se la victòria i així ho demostraren. El marcador estigué igualat tot l’encontre arribant a l’últim període amb un desavantatge de 6 punts per a les d’Ondara, però amb una bona defensa i encertades en atac aconseguiren remuntar el marcador, posant-se a 1 punt per davant quan quedava 1 minut per a finalitzar l’encontre. Però les visitants aconseguiren anotar i el temps restant era molt escàs. S’arribà al marcador final de 38-41 per a les de Calp.

 

Junior Maculí:  Escoles Esportives Ondara 57 – N B Alcoi 59

Partit molt igualat i marcat com sempre per un inici  gelat dels ondarencs, encara que aquesta vegada acompanyat d’una millora significativa en el joc, que fa que les sensacions per als propers partits siguen mes positives. L’enfrontament va ser molt igualat a partir del segon quart, i  es va decantar per part visitantc per mala sort local i la por a guanyar per part dels jugadors ondarencs. Esperem que les coses vagen millor el proper dissabte front al Xàbia, al pavelló d’Ondara.

RESULTATS ESCOLES ESPORTIVES DE BÀSQUET D’ONDARA 19-20 NOVEMBRE

Benjamí Masculí: Escoles Esportives Ondara 39- Pedreguer A 15

Els més menuts de l´escola guanyaren el seu segon partit contra Pedreguer A gràcies a una millor defensa i a l´efectivitat dels contraatacs.

 

Aleví masculí: CB Sueca 56 – 43 Escoles Esportives Ondara

Aquest cap de setmana els alevins viatjaren cap a Sueca, un rival que a Ondara aconseguí guanyar-li en la primera jornada 28 a 60. Sabedors d’aquest resultat, els ondarencs realitzaren un excel.lent partit on es decidí tot en els dos últims quarts per 3 cistelles de diferència en cadascun d’ells. Els jugadors ondarencs s’esforçaren per competir el partit amb bon joc en els atacs estàtics i també  amb una defensa intensa. A poc a poc va notant-se la progressió dels jugadors que mantenen la il.lusió de jugar a bàsquet en cada entrenament i partit.

 

Aleví Femení:  Gandia Bàsquet 60-  Escoles esportives Ondara 20

Visita a Gandia per part del equip aleví femení d’Ondara amb una derrota davant d’un Gandia Bàsquet molt potent.
El partit ja es va resoldre des del 1º quart quan les jugadores del Gandia van imprimir un ritme que les ondarenques no pogueren fer front. No va ser fins a la 2º part on les d’Ondara van començar a desenvolupar tot el seu joc apropant-se al marcador però sense molta efectivitat.
Tot i les derrotes contra equips més forts, el més important és la millora que van tindre les ondarenques contra les de Gandia en relació al primer partit que es van enfrontar a elles. També cal destacar la millora amb la tècnica per part de les ondarenques i que cada vegada dóna  més gust vore-les jugar, sobretot per la unió que tenen i que demostren a cada partit.
Infantil masculí: Escoles Esportives Ondara 45 – 42 NB Alzira Blau

Tercera victòria amb excel.lents resultats de joc. El diumenge l’infantil va jugar un partit d’infart contra el segon classificat de la lliga, un equip de segon any i amb altura entre els seus membres. Els ondarencs no baixaren la intensitat de joc en cap moment i plantaren cara donant-ho tot en cada segon de partit. La gran defensa de Blai neutralitzà el joc del pivot rival (el qual va fer 10 cistelles en la primera jornada) de la mateixa forma que Pau, que no deixà que el base rival el superera en cap moment i provocant que el seu joc es basara en botar el baló i no d’anotar. El partit es va decidir en l’últim quart on els ondarencs tragueren totes les forces i buscaren anotacions a cistella directes i decidides aconseguint anotar o anar als tirs lliures.

 

Infantil Femení: Oliva 32- Escoles Esportives Ondara 42

El dissabte 19 jugava l’Infantil Femení a Oliva, una visita que es presentava molt dura, per una banda pel triple empat a la classificació del mateix Oliva, El Verger i Ondara (tots tres amb 4 victòries i 1 sola derrota) i, per l’altra banda, tenint en compte el partit jugat la primera jornada on l’Oliva dominà tot el partit malgrat la victòria final de les d’Ondara, al.licients que indicaven que seria un partit molt igualat, i així va ser!
Les ondarenques dominaren el partit des de l’inici, però amb un marcador igualadíssim durant tot el partit, encara que sense deixar que l’Oliva es posés per davant en cap moment!
Fins que en el 7è quart, un parcial de 0-9 impulsava a les Infantils d’Ondara a 12 punts d’avantatge, i amb molta paciència, sapigueren guardar el resultat al darrer quart i acabar guanyant per 32-42.

 

Cadet masculí: Oliva 54, Escoles Esportives Ondara 53

Els ondarencs es presentaven el diumenge pel matí a Oliva per disputar un important partit ja que estava en joc la segona posició del grup.
Tot el partit estigué molt igualat i emocionant amb petits avantatges per a un equip que ràpidament eren contrarrestats per parcials a favor dels contrincants.
Els d´Ondara no estigueren gens encertats en el tir llunyà i tampoc en les finalitzacions davall de la cistella. La pilota no entrà i no es pogué celebrar una victòria que, per joc, possiblement es mereixien els ondarencs.
Junior Masculí: C.D. Salesianos Alacant 83 – Escoles Esportives Ondara 41

Partit molt complicat el que tenia el junior a la pista de l’invicte i primer classificat Salesianos, i aixi va ser perquè no van tindre cap opció davant  d’un equip físicament molt superior. En definitiva partit per a traure conclusions i esperar millors temps per a buscar una victòria que es resisteix.

JORNADES DE TECNIFICACIÓ DE FUTBOL 8 PER A PRE-BENJAMINS, BENJAMINS I ALEVINS

L’Escola Municipal de Futbol i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara han organitzat unes Jornades de Tecnificació de Futbol 8 per a Nadal, en concret per als dies 27, 28, 29 i 30 de desembre. L’objectiu és aprofundir en els aspectes tècnics específics per a les categories pre-benjamí, benjamí i aleví. Les jornades estaran impartides pels entrenadors i monitors de l’Escola de Futbol d’Ondara i l’horari serà cada dia de 9 del matí a les 13’30h de la vesprada.

El preu d’inscripció és de 40 euros per als xiquets que ja formen part de l’Escola Municipal de Futbol i de 50 euros per a la resta de xiquets. El preu inclou esmorzar, beguda i fruita per a cada dia, una avaluació tècnica individualitzada al finalitzar les jornades i un certificat i diploma de participació.

Tots els interessats poden inscriure’s de forma on line en el següent enllaç:

https://www.ondara.org/jornades-de-tecnificacio-de-futbol-8/

És una bona oportunitat per passar uns dies de Nadal amb alegria, diversió i aprenentatge.

ONDARA TORNA A VIURE LA PASSIÓ DE LES LLARGUES AMB EL I CIRCUIT A LLARGUES LA BOLATA

Era l’any 1888 i Ondara es preparava per viure una gran partida a llargues, un desafiament que es va recordar per molt de temps. El 20 de novembre del 2016 el nostre poble va tornar a reviure una partida d’aquesta modalitat en l’àmbit professional ja que al carrer Llibertat, més conegut com carrer dels Plorons, es va disputar una jornada del I Circuit a Llargues La Bolata.

Es van disputar 3 partides i els resultats van ser els següents:

1. Sella 7- La Vila Joiosa 10

2. València 4- Benimagrell 10

3. Parcent 10- Agost 2

La partida més disputada va ser la primera on vam poder veure un gran enfrontament entre Malia de Sella i Jan de La Vila Joiosa. Finalment la partida es va decantar per als de La Vila. A les altres dos partides van destacar les figures de Martínez de Benimagrell i Sacha de Parcent. València i Agost no van tindre opcions en cap moment davant de dos equips més experimentats.

A la jornada de llargues a Ondara va acudir la Regidora d’Esports, Mar Chesa, que va destacar la presència d»aquests pobles i aquesta modalitat a Ondara després de molt de temps. També va voler donar les gràcies al Club de Pilota d’Ondara per la seua tasca i va animar els xiquets i xiquetes del poble perquè proven un esport, la pilota, que cada vegada té més adeptes entre els més joves.

Aquesta festa de la pilota valenciana es va celebrar precisament durant la Fira de Novembre, dotant d’un atractiu contingut esportiu a la programació del segon cap de setmana de fira.

img_20161120_123600 img_20161120_124035 img_20161120_124239 img_20161120_124603

LA GIMNASTA D’ONDARA ANA Mª GONZÁLEZ VEGA, CAMPIONA D’ESPANYA DE CONJUNTS EN CATEGORIA JUVENIL

ana-mari-campeona-espana-3

Ondara, 17.11.16. La gimnasta d’Ondara, Ana Mª González Vega, es va proclamar el passat cap de setmana campiona d’Espanya per conjunts, en categoria juvenil, modalitat cintes.

Ana Mari González Vega (nascuda en 1.999) és exalumna de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, i actualment és integrant del Club de Gimnàstica Rítmica de Dénia. Amb el seu conjunt de categoria juvenil, i després d’haver-se classificat en l’Autonòmic, va participar el passat cap de setmana en el Campionat d’Espanya de Gimnàstica Rítmica celebrat a Valladolid. Aquest conjunt juvenil, del que forma part Ana Mª González junt amb Inés, Karina, Aitana i Salina (de Dénia) es va alçar com a campió d’Espanya en la modalitat de 5 cintes, després d’un magnífic exercici.

Des de la Regidoria d’Esports d’Ondara, la seua responsable, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona a Ana Mari; una gimnàstica ondarenca que es va formar a l’Escola d’Ondara, i li ha felicitat per aquest importantíssim èxit esportiu.

ana-mari-campeona-espana-2