VÍCTOR AGULLÓ I JOSEP M. CONGOST PRESENTEN EL SEU LLIBRE “LA PILOTA GROSSA” AL TRINQUET MUNICIPAL D’ONDARA

presentacio pilota grossa (2) presentacio pilota grossa (1)

Ondara, 24.09.19. Dissabte passat 21 de setembre, com a novetat dins de la programació del Festacarrer Ondara 2019, es van jugar al Trinquet Municipal d’Ondara les semifinals del segon campionat autonòmic de Pilota Grossa i es va presentar al Trinquet Municipal d’Ondara el llibre “La Pilota Grossa” de Víctor Agulló i Josep M. Congost, editat per l’IECMA i Edicions96. Es tracta d’un estudi sobre la modalitat de Pilota Grossa, en què es detalla, entre altres qüestions, que el trinquet de “pilota grossa” d’Ondara és un dels més antics de tota la Comunitat Valenciana en què es practicava aquesta modalitat de joc.

La presentació va comptar amb les explicacions a càrrec dels propis autors. Van participar en la presentació, introduint el llibre, Sebastià Giner (Càtedra de Pilota Valenciana), Rosa Seser (IECMA) i Dolors Pedrós (Edicions96). L’acte va comptar amb la presència de l’Alcalde, José Ramiro, i la Regidora d’Esports, Mar Chesa, a més d’aficionats a la pilota, i va tindre la col·laboració de l’Institut Valencià de Cultura, la Federació de Pilota Valenciana i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esports.

Quant les semifinals del segon campionat autonòmic de Pilota Grossa, es van classificar per les finals autonòmiques del pròxim diumenge en l’Abdet els següents equips: en categoria femenina, dos equips d’Ondara es classifiquen: Bea i Amparo, i Mai i Carmen; en categoria mixta: Parcent- (Moisès i Judith); i Murla- (Manel i Elena); en categoria Sèniors: Murla -(Jose Rafael, John Giner i David); i Parcent- (Moisès i Germán); i en categoria Veterans: Murla- (Fabián, John Giner i Lluís); i Ondara-(Albert i Basilio).

presentacio pilota grossa (4) IMG-20190920-WA0009 dones pilota grossa

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA TANCA LA TEMPORADA 2018-2019 ACONSEGUINT 10 TROFEUS AUTONÒMICS DELS JECV I EL SEU COORDINADOR, JUANMA GARRIDO, EL PREMI AL MILLOR ENTRENADOR DE RASPALL

premis escola pilota ondara (1) premis escola pilota ondara (2)

Els integrants de l’Escola de Pilota d’Ondara es van desplaçar dissabte a València per a arreplegar els seus trofeus dels XXXVII JECV en el Dia de la pilota valenciana

Ondara, 23.09.19. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va participar dissabte 21 de setembre a València en la celebració del “XXVIII Dia de la Pilota Valenciana”, que va comptar amb el lliurament, en el saló d’actes del Centre Cultural i Esportiu de la Petxina de València, dels trofeus als millors equips de les fases finals Autonòmiques dels XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (que lliura la Federació de Pilota Valenciana) en les diferents modalitats, i dels trofeus als millors entrenadors. Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara es va posar a disposició de l’escola un autobús per a acudir a València a arreplegar els trofeus.

L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va ser una de les més guardonades de tota la Comunitat Valenciana; va aconseguir un total de 10 trofeus autonòmics per equips en la passada temporada 2018-2019, comptant com a entrenadors de pilota amb Juanma Garrido i Néstor Portes. Per la seua banda, el coordinador de l’Escola, Juanma Garrido, va ser premiat com a millor entrenador de la temporada en la modalitat de raspall (els premis als entrenadors van ser votats pels propis tècnics de les escoles de pilota).

premi juanma garrido

70863110_3481312141894068_8306656265895936000_o 70949172_3481312485227367_1938674363976908800_o

El lliurament de trofeus, celebrat a València, va comptar amb la presència de la Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, la qual va lliurar (junt amb altres autoritats) els trofeus als pilotaris de l’Escola d’Ondara.

L’equip Benjamí d’Ondara va arreplegar tres trofeus. Aquest equip és el campió autonòmic en la modalitat de llargues (Dani Serra, Joan Garrido, Uxue Arbona, Izan García, Iker Costa), i subcampió en raspall (Dani Serra, Joan Garrido, Uxue Arbona, Izan García), i escala i corda (Dani Serra, Joan Garrido, Izan García).

L’equip Aleví d’Ondara va arreplegar cinc trofeus; és campió en Escala i corda (Arnau Mas, José Mengual, Andreu Mullor i José Miguel Sastre) i en Llargues (Arnau Mas, José Mengual, Andreu Mullor, Hugo Marí i José Miguel Sastre) ; i subcampió en Raspall (Arnau Mas, Andreu Mullor i José Miguel Sastre), Galotxa (Arnau Mas, José Mengual, Andreu Mullor i José Miguel Sastre) i Frontó (Arnau Mas, Andreu Mullor).

L’equip Infantil és subcampió autonòmic en la modalitat de Llargues (Gorka Arbona, Àlex Serra, Quico Roselló, Mateu Guitart, Luca Mahiques i Joan Mullor).

L’equip Cadet d’Ondara és el subcampió autonòmic en Raspall (Josep Chesa, Andreu Mas, Adrián Duro, i Felipe Costa).

Tant l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, com la Regidora d’Esports, Mar Chesa, han felicitat els integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara i als seus entrenadors, Juanma Garrido i Néstor Portes, pels èxits aconseguits durant tota la passada temporada, i els han animat per a continuar així en la nova temporada que ara comença.

IMG_4729IMG_4716IMG_4715IMG_4708IMG_4704IMG_4703IMG_4698IMG_4697IMG_4667IMG_4659IMG_4655IMG_4654IMG_4642IMG_4641IMG_4599IMG_4598IMG_4589IMG_4587IMG_4537 IMG_4527

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA ARREPLEGARÀ AQUEST DISSABTE 21 DE SETEMBRE A VALÈNCIA 10 TROFEUS AUTONÒMICS DELS JECV

Els equips guanyadors dels “XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana” rebran els seus trofeus el pròxim dissabte 21 de setembre, en la gran festa de la pilota valenciana

Ondara, 19.09.19. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara assistirà aquest dissabte 21 de setembre a València a la celebració del “XXVIII Dia de la Pilota Valenciana”. Dins del programa del “XXVIII Dia de la Pilota Valenciana” que se celebra aquesta setmana a la ciutat de València, concretament el dissabte 21 de setembre, en el saló d’actes del Centre Cultural i Esportiu de la Petxina de València hi ha un lloc molt destacat per a les principals promeses del nostre esport autòcton. Es lliuraran els trofeus (als tres primers classificats), als millors equips de les fases finals Autonòmiques dels “XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana” en les diferents modalitats; one wall, frontó valencià, galotxa, galotxetes, raspall, llargues i escala i corda. En total estaran representades 33 escoles (22 escoles de la província de València, 7 escoles de la província d’Alacant i 3 escoles de la província de Castelló) en aquest lliurament de trofeus, on acudiran acompanyats dels seus monitors i autoritats de les seues localitats.

L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, entrenada per Juanma Garrigo i Néstor Portes, serà una de què més trofeus alçarà, ja que va aconseguir un total de 10 trofeus autonòmics en la passada temporada 2018-2019:

  • L’equip Benjamí d’Ondara arreplega tres trofeus. Aquest equip és el campió autonòmic en la modalitat de llargues, i subcampió en raspall, i escala i corda.

  • L’equip Aleví d’Ondara arreplega cinc trofeus; és campió en Escala i corda i en Llargues; i subcampió en Raspall, Galotxa i Frontó.

  • L’equip Infantil és subcampió autonòmic en la modalitat de Llargues.

  • L’equip Cadet d’Ondara és el subcampió autonòmic en Raspall.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara es posarà a disposició de l’Escola Municipal de Pilota un autobús per a acudir aquest dissabte a València a arreplegar els trofeus. La Regidora d’Esports, Mar Chesa, assistirà també a València al lliurament de trofeus, donant el seu suport als membres de l’Escola Municipal de Pilota.

*Foto Arxiu Dia de la Pilota 2018 - Lliurament trofeus Llargues*

*Foto Arxiu Dia de la Pilota 2018 – Lliurament trofeus Llargues*

LA II CURSA SOLIDÀRIA D’ONDARA A BENEFICI DE l’AECC SE CELEBRARÀ EL DIUMENGE 20 D’OCTUBRE 2019

  • Hi haurà un circuit urbà de 4,5 km pel Pla Parcial Tossals per a caminants i de 6 km per a corredors

  • En el patrocini de la cursa col·laboren més de 160 empreses locals i comarcals

Ondara, 10.09.19. Aquest matí ha sigut presentada a la Casa de Cultura d’Ondara la II Cursa Solidària a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, que se celebrarà a Ondara el diumenge 20 d’octubre de 2019, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i la Junta Local de l’AECC, amb la col·laboració del Club d’Atletisme d’Ondara. En la presentació de l’esdeveniment esportiu solidari han participat l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro; la Regidora d’Esports, Mar Chesa; el representant del Club d’Atletisme d’Ondara, Pep Giner; i la presidenta de la Junta Local d’Ondara de l’AECC, Mª Carmen Bisquert.

presentacio cursa solidaria (1)

La Regidora d’Esports, Mar Chesa, ha agraït el gran esforç realitzat per la Junta Local de l’AECC en l’organització de la cursa, així com ha expressat el seu agraïment a totes les persones que col·laboren, tant negocis i empreses, com inscrits per a participar en la cursa. Ha destacat la col·laboració en l’organització del Club d’Atletisme d’Ondara, i ha recordat que en la primera edició d’aquesta carrera solidària, celebrada en 2018, es va aconseguir una gran participació, i es va aconseguir recaptar 5.120 euros a favor de l’AECC. Enguany, s’espera consolidar la cursa i aconseguir novament una alta assistència; per a això, s’ha fet una crida a la solidaritat, ja que tota la recaptació que s’aconseguisca en aquest esdeveniment esportiu, es destinarà íntegrament a l’AECC per a la investigació de la lluita contra el càncer. Mar Chesa ha agraït col·laboració de Policia Local, Protecció Civil, i Ondara Custom Club en la celebració de la cursa.

Cursa Solidària AECC Ondara 2019 capçalera_01

La Junta Local d’AECC s’ha bolcat en l’esdeveniment i ha aconseguit la col·laboració, mitjançant patrocini, de més 160 empreses locals i comarcals, que han posat el seu granet d’arena i contribuït econòmicament en la cursa solidària. La presidenta de la Junta Local, Mª Carmen Bisquert, ha agraït a tots ells la seua aportació i ha animat a la ciutadania a inscriure’s i participar en la carrera solidària. Ha recalcat l’agraïment a la Regidoria d’Esports i al Club d’Atletisme d’Ondara per possibilitar que la cursa siga una realitat, mostrant la seua esperança en què siga novament un èxit i se superen els mil participants.

Les inscripcions es poden realitzar des d’ara en la web de www.somesport.com , i també de forma presencial en tres negocis locals: Calçats Dora, Amadeo i Allianz Seguros. El preu de la inscripció, 5 euros, es destinarà a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer.

Segons ha detallat el representant del Club d’Atletisme, Pep Giner, l’eixida de la II Cursa Solidària d’Ondara serà a les 10 hores del diumenge 20 d’octubre des del Centre Social d’Ondara; l’arribada també serà al Centre Social. Abans, a les 9:30 hores, hi haurà un escalfament a base de zumba i balls per a animar la cursa. Enguany, s’ha canviat el recorregut; seran 4.500 metres de recorregut per circuit urbà per a caminants, mentre que per a corredors el recorregut s’augmenta fins als 6 km. La cursa transcorrerà pel pla parcial Tossals, amb un traçat diferent del de l’any passat.

Des de l’organització s’ha animat a la ciutadania d’Ondara i de la comarca a participar en aquesta iniciativa de caràcter solidari.

LA II CURSA SOLIDÀRIA D’ONDARA A BENEFICI DE l’AECC SE CELEBRARÀ EL 20 D’OCTUBRE 2019

La II Cursa Solidària d’Ondara a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer se celebrarà a Ondara el diumenge 20 d’octubre de 2019, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i la Junta Local de l’AECC, amb la col·laboració del Club d’Atletisme d’Ondara, segons ha anunciat la Regidora d’Esports, Mar Chesa.

Al igual que l’any passat, es farà per a caminants i corredors, i les inscripcions es podran efectuar pròximament en la web de www.somesport.com .

En 2018 es van aconseguir recaptar un total de 5.120 euros en aquest esdeveniment solidari, que van ser destinats per a la lluita contra el càncer. Enguany es tornarà a repetir aquesta proposta saludable i solidària, que serà presentada oficialment en unes setmanes, i pròximament es podrà també realitzar la inscripció online.

* Foto cursa solidària 2018*

recaptacio per AECC (4)

MAGISTRAL XERRADA DE GINÉS MELÉNDEZ A ONDARA SOBRE EL SEU TREBALL EN LES SELECCIONS DE LA FEDERACIÓ ESPANYOLA DE FUTBOL

POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (1)POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (2)

Ondara, 19.08.19. Dissabte passat 17 d’agost va tindre lloc a la Casa de Cultura d’Ondara la inspiradora xerrada oferida per Ginés Meléndez, màxim responsable de les categories inferiors de la RFEF (Real Federació Espanyola de Futbol) durant més d’una dècada. La iniciativa, organitzada per la Regidoria d’Esports d’Ondara i l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara, va comptar amb la presència de desenes de xiquets/tes i joves futbolistes, així com d’entrenadors, pertanyents a l’Escola de Futbol d’Ondara i també a escoles de la comarca, els quals van assistir entusiasmats a aquesta xerrada sobre el treball de Ginés Meléndez en les seleccions de la Federació Espanyola de Futbol; una ponència en què els va transmetre la seua experiència en l’àmbit de l’educació i la formació de joves jugadors de futbol, sota el títol “El futbol en els joves. El triomf d’un model de formació”.

POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (5)POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (6)

La conferència de Ginés Meléndez va comptar amb la presència de l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro; la Regidora d’Esports, Mar Chesa; el Regidor de Medi Ambient, Pere Picornell i el Regidor Jaume Femenia, així com del coordinador de l’Escola Municipal de Futbol, Vicent Moncho. Tant l’Alcalde com la responsable d’Esports del municipi han agraït a Ginés Meléndez la seua exposició en aquesta interessant ponència, i han afirmat que era un honor tindre’l a Ondara, sent un ponent que compta amb un ampli currículum en el món del futbol a nivell internacional, especialment dedicat a les categories inferiors de gran nivell.

POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (3)POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (4)

Ginés Meléndez Sotos va ser el màxim responsable de les categories inferiors de la RFEF (Real Federació Espanyola de Futbol) durant més d’una dècada, i es va incorporar com a director esportiu de la Federació Armènia a principis de 2019 per a assumir tota la parcel·la esportiva, coordinant tant al combinat nacional com totes les categories inferiors. Ginés Meléndez ha sigut també el màxim responsable de l’Escola Nacional d’Entrenadors, i ha rebut la insígnia d’or i brillants per la seua labor al capdavant de les categories inferiors de la Federació Espanyola de Futbol. Compta amb set campionats i tres subcampionats com a director tècnic en mundials i europeus de categories inferiors.

POST CONFERENCIA GINES MELENDEZ (8)

EL RESPONSABLE DE CATEGORIES INFERIORS DE LA RFEF I ACTUAL DIRECTOR TÈCNIC DE LA FEDERACIÓ DE FUTBOL D’ARMÈNIA, GINÉS MELÉNDEZ, OFERIRÀ UNA XERRADA PER A INTEGRANTS DE LES ESCOLES DE FUTBOL D’ONDARA I DE LA COMARCA EL 17 D’AGOST

Ondara, 08.08.19. La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, i el coordinador de l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara, Vicent Moncho, han presentat hui a la Casa de Cultura la interessant ponència esportiva que impartirà Ginés Meléndez Sotos (actual Director Tècnic de Federació de Futbol d’Armènia) a Ondara el dissabte 17 d’agost; la xerrada titulada: “El futbol en els joves. El triomf d’un model de formació”. En la presentació han estat acompanyats per Ginés Meléndez, que impartirà la xerrada el dissabte 17 d’agost a les 11 hores a la Casa de Cultura d’Ondara, amb entrada lliure i gratuïta. Segons han anunciat Mar Chesa i Vicent Moncho, la ponència va dirigida als/les integrants de l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara, tant xiquets com monitors i entrenadors, sent una iniciativa especialment interessant per als xiquets/tes i joves esportistes amants del futbol. La proposta està oberta també als integrants d’escoles de futbol de la comarca.

xerrada futbol

Ginés Meléndez Sotos ha sigut el màxim responsable de les categories inferiors de la RFEF (Real Federació Espanyola de Futbol) durant més d’una dècada, i es va incorporar com a director esportiu de la Federació Armènia a principis de 2019 per a assumir tota la parcel·la esportiva, coordinant tant al combinat nacional com totes les categories inferiors. Ginés Meléndez ha sigut també el màxim responsable de l’Escola Nacional d’Entrenadors, i ha rebut la insígnia d’or i brillants per la seua labor al capdavant de les categories inferiors de la Federació Espanyola de Futbol. Compta amb set campionats i tres subcampionats com a director tècnic en mundials i europeus de categories inferiors.

Tant la Regidora d’Esports com el Coordinador de l’Escola Municipal de Futbol han volgut remarcar la talla del ponent, Ginés Meléndez Sotos, que compta amb un ampli currículum i un impressionant palmarès a la seua esquena en el món del futbol a nivell internacional, especialment dedicat a les categories inferiors de gran nivell, per la qual cosa han animat als joves futbolistes de la comarca a assistir a aquesta xerrada, que serà molt inspiradora; en ella, s’explicarà per exemple, perquè Espanya ha guanyat el Mundial i l’Eurocopa a través del talent dels joves.

ONDARA RECONEIX XAVI CAPELLINO, CAMPIÓ EUROPEU SUB 15 DE ONE WALL

El poble d’Ondara ha volgut reconéixer el jove ondarenc Xavi Capellino Doménech, campió europeu sub 15 de One Wall, modalitat de pilota. El passat dissabte 27 de juliol, durant les festes de Sant Jaume, José Ramiro, alcalde d’Ondara, i Mar Chesa, regidora d’esports de l’Ajuntament d’Ondara, van entregar a Xavi Capellino una placa en reconeixement pel seu campionat europeu que el va aconseguir hores abans a Portugal.

Xavi Capellino Doménech actualment forma part de l’Escola de Pilota de Beniarbeig-El Verger i es va iniciar en el món del nostre esport en l’Escola de Pilota d’Ondara.

67469706_3311515278873756_499547972615274496_n

CULMINA EL I CAMPUS DE PILOTA D’ONDARA AMB EL LLIURAMENT DE DIPLOMES ALS PARTICIPANTS

cloenda campus

Ondara, 15.07.19. El I Campus de Pilota Valenciana d’Ondara, organitzat per la Regidoria d’Esports que dirigeix Mar Chesa, va culminar divendres passat 12 de juliol amb el lliurament de diplomes als 15 xiquets i xiquetes d’entre 6 i 16 anys participants. A tots ells i elles se’ls va lliurar un cartell amb la foto de tots els integrants, i cadascun dels xiquets i xiquetes tenia el seu nom i la seua pròpia foto practicant pilota. L’acomiadament i lliurament de diplomes es va realitzar al pavelló i va comptar amb la presència de la Regidora d’Esports, Mar Chesa, qui ha volgut destacar la gran satisfacció que li han transmès tant les famílies com els participants i els entrenadors del I Campus de Pilota d’Ondara: Néstor Portes i Juanma Garrido, de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, i Basilio Sánchez, de l’Escola Municipal Beniarbeig-El Verger. Mar Chesa els ha felicitat i donat l’enhorabona per aquesta iniciativa, que ha sigut molt aplaudida pels xiquets i xiquetes participants; amb la intenció que es repetisca en pròximes edicions, donat l’èxit.

Durant els cinc dies del campus, els participants han realitzat activitats al Trinquet Municipal, a la Piscina Municipal, pavelló i pistes de pàdel; i al Poliesportiu Vicent Zaragoza; sempre realitzant activitats adaptades a la pilota, i practicant coses diferents de les que fan en el dia a dia de les escoles. També han gaudit de banys a la piscina municipal. Cada dia se’ls proporcionava l’esmorzar al Trinquet. I cada dia, han rebut la visita de jugadors professionals (Puchol II, Brisca, Fanny i Héctor); s’han sortejat samarretes de jugadors i altres materials entre els assistents.

Els tres entrenadors, Néstor Portes, Juanma Garrido, i Basilio Sánchez, han agraït a la Regidoria d’Esports la seua confiança en la posada en marxa del primer Campus de Pilota d’Ondara, i han destacat bon funcionament del campus gràcies als integrants i les seues famílies, qualificant-lo com una experiència molt gratificant.

IMG-20190712-WA0002IMG-20190712-WA0003 IMG-20190712-WA0004IMG-20190712-WA0005 IMG-20190712-WA0006IMG-20190712-WA0007 IMG-20190712-WA0008IMG-20190712-WA0012 IMG-20190712-WA0013IMG-20190712-WA0014 IMG-20190712-WA0015IMG-20190712-WA0016 IMG-20190712-WA0017

COMENÇA EL I CAMPUS DE PILOTA D’ONDARA AMB GRAN SATISFACCIÓ DELS PARTICIPANTS

 campus pilota ondara (3)

Ondara, 09.07.19. El I Campus de Pilota Valenciana d’Ondara, organitzat per la Regidoria d’Esports que dirigeix Mar Chesa, va arrancar ahir al Trinquet Municipal d’Ondara, amb una gran satisfacció per part dels participants. Un total de 15 xiquets i xiquetes d’entre 6 i 16 anys s’han inscrit al campus, i durant aquesta setmana (del 8 al 12 de juliol) entrenaran i realitzaran activitats diferents de les que realitzen habitualment a l’escola de pilota. La majoria d’ells/elles ja pertanyen a escoles de pilota de la comarca, encara que també hi ha alguns per als que aquest campus és la seua primera presa de contacte amb l’esport autòcton.

campus pilota ondara (8)campus pilota ondara (5)

El Campus de Pilota d’Ondara compta com a entrenadors amb Néstor Portes i Juanma Garrido, de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, i Basilio Sánchez, de l’Escola Municipal Beniarbeig-El Verger.

Durant aquests cinc dies, el lloc d’entrenament serà el Trinquet Municipal d’Ondara, però també es realitzaran activitats a la Piscina Municipal i al Poliesportiu Vicent Zaragoza.

A més dels entrenaments i jocs, rebran la visita de jugadors professionals. Ahir dilluns van rebre la visita de Puchol II, amb qui van compartir experiències, van jugar amb ell, i al que van poder realitzar preguntes; a més, es va sortejar entre els integrants del campus la seua camiseta oficial. Hui dimarts està prevista la visita de Brisca, i el dimecres, de Fanny.

campus pilota ondara (4)  campus pilota ondara (6)

campus pilota ondara (2)campus pilota ondara (7)

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, va visitar ahir el Campus, i va destacar l’aposta de l’Ajuntament d’Ondara pel foment de la pilota valenciana, amb iniciatives com aquesta, que havia sigut una reivindicació de les famílies, esperant que siga la primera edició d’un campus amb continuïtat en anys vinents.

campus pilota ondara (1)