L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA TRIOMFA EN LES FINALS PROVINCIALS DE FRONTÓ PARELLES I EN LA FINAL AUTONÒMICA INDIVIDUAL

Aconsegueix dos ors (aleví i cadet) i una plata (benjamí) en frontó parelles, i el títol de campió autonòmic individual per a l’aleví Dídac Chesa

Ondara, 18.12.23. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco, ha participat aquest cap de setmana en la final Provincial de Frontó per parelles JECV i en la final autonòmica de frontó masculí individual, aconseguint 2 ors provincials en categoria aleví i cadet en frontó parelles; una plata en benjamí parelles, i un or en aleví masculí individual, alçant-se com a campió autonòmic Dídac Chesa.

La final provincial de JECV Frontó per parelles es va disputar dissabte passat 16 de desembre als frontons de Benidorm (Alacant). L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va aconseguir arribar a la fase final provincial JECV Frontó parelles amb un total de 3 equips, en 3 categories: Àlex Chavés i Aleix Contrí (benjamí), Guiu Vizuete i Dídac Chesa (aleví), i Arnau Mas i Éric Juan (cadet). L’Escola d’Ondara va aconseguir 2 ors i 1 plata. El pòdium per parelles ha quedat de la següent forma: 1r Classificat Aleví (Guiu-Dídac); 1r classificat Cadet (Arnau-Èric); 2n Classificat Benjamí (Àlex-Aleix).

QUADRE D’HONOR

BENJAMÍ:

1 Beniarbeig-Verger

2 Ondara

3 La Nucia

4 Laguar

ALEVÍ:

1 Ondara

2 Gata

3 Laguar

4 La Nucia

CADET:

1 Ondara

2 Pedreguer

3 Benissa A

4 Agost B

D’altra banda, la final autonòmica de JECV Frontó masculí individual es va disputar el diumenge 17 de desembre als frontons de Castelló. Per l’Escola de Pilota d’Ondara havia aconseguit classificar-se per la final autonòmica individual Dídac Chesa (categoria aleví), el qual va guanyar la fase final autonòmica, aconseguint el campionat autonòmic en categoria aleví.

QUADRE D’HONOR – Aleví

1er Dídac CPV Ondara

2on David CPV La Baronia

3er Erik CPV Ontinyent

4rt Albert CPV Xilxes

El Regidor d’Esports, Lluís Fornés ha donat l’enhorabona als integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara i als seus entrenadors per l’èxit d’haver arribat a les finals provincials i la final autonòmica individual i els bons resultats aconseguits.

REGIDORIA D’ESPORTS*AJUNTAMENT D’ONDARA

ONDARA CELEBRA LA SEUA 13a SANT SILVESTRE SOLIDÀRIA A FAVOR DE LA RESIDÈNCIA EL DIMARTS 26 DE DESEMBRE 2023

La Regidoria d’Esports organitza aquesta cursa de disfresses per a acomiadar l’any, destacant novament el seu vessant solidari en favor de la Residència d’Ondara, i que tindrà opció de corredors i caminants

Ondara, 12.12.23. Ondara celebrarà per tretzè any consecutiu una cursa Sant Silvestre de 4 quilòmetres per a acomiadar l’any d’una forma sana i divertida; una carrera en què els participants podran córrer disfressats. Enguany, de nou, hi haurà opció per a caminants i per a corredors (en ambdós casos la distància serà de 4 km). La presentació de la 13a Sant Silvestre Solidària s’ha realitzat a la Residència d’Ondara, amb la participació del Regidor d’Esports d’Ondara, Lluís Fornés; la directora de la Residència, Paqui Ferrando; el president del Club d’Atletisme d’Ondara, Miguel Moreno, i la tècnica d’Esports de l’Ajuntament, Ana Ribes.

Igual que en les darreres edicions, la d’enguany 2023 serà una prova solidària, la recaptació de la qual es destinarà a la Residència Mare de Déu de la Soledat d’Ondara. Per a això, la inscripció en la cursa tindrà un preu de 5 euros; i les inscripcions i el pagament es realitzaran a través de la web de somesport https://www.somesport.com/ . Les inscripcions es podran realitzar del 12 al 25 de desembre 2023.

La 13a Sant Silvestre Solidària d’Ondara se celebrarà el dimarts 26 de desembre. L’eixida serà a les 20 hores des del Prado, i des d’allí, els participants, tant corredors com caminants, recorreran 4 quilòmetres pel nucli urbà (fent el mateix recorregut de l’any passat), fins arribar novament a la meta al Prado. Els dorsals es podran arreplegar una hora abans de la prova en el punt d’eixida. La recaptació obtinguda per la participació en la cursa es destinarà al 100% a la Residència d’Ondara. Després de la carrera, hi haurà coques i xocolate per a tots els participants. Es donaran premis als participants que porten les millors disfresses. També es premiarà als tres primers classificats femení i masculí.

La 13a Carrera Sant Silvestre d’Ondara està organitzada per la Regidoria d’Esports, amb la col·laboració del Club d’Atletisme d’Ondara, així com de Protecció Civil i Policia Local, i de diversos negocis col·laboradors. El Regidor d’Esports, Lluís Fornés, ha animat a la ciutadania d’Ondara i de la comarca a participar en aquesta iniciativa esportiva de caràcter solidari. La directora de la Residència, Paqui Ferrando, ha destacat que la participació en la Sant Silvestre és molt important, perquè els participants en aquesta acció solidària, en col·laborar econòmicament amb la Residència d’Ondara, ajuden a la seua labor assistencial i a l’atenció a les persones residents. El president del Club d’Atletisme d’Ondara, Miguel Moreno, ha indicat que es tracta d’una prova molt assequible, en ser només 4 km, i que el recorregut és el mateix de l’any passat (el que vindria a ser la part urbana de la volta a peu); a més, es tracta d’una cursa amb unes altes previsions de participació, d’unes 500 persones.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

ALMA CONTRÍ I UXUE ARBONA, DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA, SEGONA I TERCERA AUTONÒMIQUES EN CATEGORIA INFANTIL I CADET EN FRONTÓ INDIVIDUAL FEMENÍ

Ondara, 11.12.23. El passat dimecres 6 de desembre es va disputar al frontó de Massamagrell (València) la fase final autonòmica de frontó individual femenina JECV. Per l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, havien aconseguit classificar-se Alma Contrí i Uxue Arbona. Després de moltes partides, Alma Contrí i Uxue Arbona han quedat segona (Alma) i tercera (Uxue) autonòmiques en categoria infantil i cadet, respectivament.

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, el seu responsable, Lluís Fornés, ha donat l’enhorabona a Alma i Uxue i als seus entrenadors, Juanma Garrido i Raül Blasco, pels seus èxits en frontó individual.

INFANTIL

1ª Nuria de Bicorp

2ª Alma d’Ondara

3ª Anna de Carlet-Volea

4ª Gemma de Carlet-Volea

CADET

1ª Mar de Meliana

2ª Aroa de Moixent

3ª Uxue d’Ondara

4ª Laia de Bicorp

EL CONJUNT INFANTIL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA ES PROCLAMA 6è AUTONÒMIC A L’ALCORA

Ondara, 11.12.23. El passat dissabte 2 de desembre es va celebrar a l’Alcora (Castelló) l’Autonòmic del Trofeu Federació de conjunts, on les infantils de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, Carme Marín, Aina García, Carla Tinca, María Fernández i Giselle Vicente, van obtindre la sisena posició en 3 pilotes i 2 cèrcols. Hi havia 15 conjunts classificats de tota la Comunitat Valenciana.

Des de l’Escola de Gimnàstica Rítmica d’Ondara s’ha donat l’enhorabona a les gimnastes per tot el treball, esforç i il·lusió de tants mesos per a competir en aquesta cita tan important.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

PAU MUT ES PROCLAMA CAMPIONA INDIVIDUAL CADET EN LA 2a FASE DE LA LLIGA INTERCLUB DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

Ondara, 22.11.23. El passat dissabte 18 de novembre es va celebrar la 2a fase de la Lliga Interclubs de Gimnàstica Rítmica a Teulada, que va comptar amb la participació de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara.

En primer lloc, va competir l’equip infantil de Lara Rodríguez en pilota i Lucía Llorens en maces. Els resultats van ser: Lara Rodríguez 4a classificada, i Lucia Llorens 5a classificada; la suma d’ambdues notes les va classificar en cinquena posició.

D’altra banda, les individuals cadets de pilota van obtindre els següents resultats: Pau Mut 1a classificada; Iratxe Parra 6a classifica i Irene Rivera 7a classificada

La pròxima cita esportiva serà a Alcoi, on es celebrarà la 3a fase de la Lliga, i la final serà el 16 de desembre, on se sumaran les 3 classificacions obtingudes, per obtindre una classificació general final.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA COMPTA AMB 39 INTEGRANTS AQUESTA TEMPORADA 2023-2024

Ondara, 17.11.23. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara va ser presentada ahir dijous 16 de novembre al Trinquet Municipal d’Ondara, en un acte organitzat per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. L’acte va comptar amb la participació del Regidor d’Esports, Lluís Fornés.

L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara està coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco i Juanma Garrido. Aquesta temporada 2023-2024, l’escola de pilota compta amb un total de 39 alumnes inscrits, que es divideixen en les categories següents: 3 prebenjamins, 10 benjamins, 10 alevins, 6 infantils, 4 cadets i 6 juvenils.

Tots els/les joves pilotaris de l’Escola van ser presentats ahir pel coordinador de l’Escola, Juanma Garrido, en presència de les famílies. Garrido es va dirigir als alumnes i familiars per a donar-los les gràcies per confiar novament en l’escola de pilota d’Ondara.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

EL CONJUNT INFANTIL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA DEL CLUB ESPORTIU ESPORT VIU D’ONDARA ES CLASSIFICA PER A L’AUTONÒMIC, ACONSEGUINT SER SUBCAMPIONES PROVINCIALS EN EL TROFEU FEDERACIÓ NIVELL 2

Ondara, 13.11.23. El conjunt infantil de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, format per Aina García, Carme Marín, María Fernández, Carla Tinca i Giselle Vicente, va obtindre la medalla de plata en el Provincial Trofeu de Federació nivell bàsic, amb un exercici de 3 pilotes i 2 cèrcols celebrat a Elx el passat dissabte 11 de novembre. Van realitzar un exercici espectacular, defensant el seu gran treball. Amb aquest resultat aconsegueixen la seua classificació per al Campionat Autonòmic del pròxim 2 de desembre en l’Alcora (Castelló).

D’altra banda, les 3 individuals d’Ondara van lluitar fins el final en els seus respectius exercicis de maces. No van poder classificar-se a l’autonòmic, però han d’estar ben orgulloses de la seua feina. Els resultats van ser els següents: 7a classificada: Zaira Quintanar, 13a classificada: Roser Alemany i 16a classificada: Zoe Barber.

Amunt xiques, tot el club, escola i famílies estem molt orgulloses de vosaltres!!

L’ESCOLA DE NATACIÓ D’ONDARA COMPTA AMB 18 NADADORS AQUESTA TEMPORADA 2023-24

Ondara, 13.11.23. El passat dissabte 11 de novembre es va realitzar a la piscina municipal d’Ondara, aprofitant la I Competició de Natació nivell Escoles de la Marina Alta, l’acte de presentació de l’Escola Municipal de Natació d’Ondara, organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara que dirigeix Lluís Fornes.

Un total de 18 xiquets i xiquetes de totes les edats (1 prebenjamí, 8 benjamins, 4 alevins, 4 infantils, 1 cadet) competiran aquesta temporada 2023-2024 a nivell Escoles, representat a Ondara. Estan entrenats per Mario Paez i Pedro Luis Parrilla.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA COMPTA AQUESTA TEMPORADA 2023-2024 AMB 277 PARTICIPANTS

FOTOS GASPAR

El divendres 3 de novembre van ser presentats oficialment els 17 equips de l’Escola de Futbol en un acte celebrat al Poliesportiu Municipal en presència de les famílies

Ondara, 07.11.23. Divendres passat van ser presentats oficialment els equips de l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara temporada 2023-2024; un total de 17 equips en què jugaran 277 xiquets/tes i joves en les categories querubí, prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil. La presentació va tindre lloc al Poliesportiu Municipal Vicent Zaragoza en un acte organitzat per la Regidoria d’Esports d’Ondara, i celebrat en presència de les famílies dels futbolistes. L’Escola Municipal de Futbol d’Ondara està coordinada novament per José Ramón Sendra. Després de la presentació dels equips, es va jugar un partit dels entrenadors i entrenadores contra pares i mares.

L’acte de presentació va comptar amb la participació del coordinador, José Ramon Sendra, i del Regidor d’Esports, Lluís Fornés, que va aprofitar la presentació per a donar les gràcies als integrants d’aquesta gran escola: els alumnes, les famílies, i els entrenadors. Els 17 equips de l’Escola Municipal de Futbol van ser presentats, i es va anar anomenant a tots els jugadors i entrenadors /es de cada categoria. Com a novetat, destacar que l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara té aquesta temporada dos equips totalment femenins, un de categoria aleví i l’altre de categoria infantil.

L’Escola Municipal de Futbol d’Ondara compta aquesta temporada amb 17 equips, amb els següents entrenadors i entrenadores:

  • querubins: 15 xiquets, entrenats per Jaume Valero.
  • prebenjamins: 34 xiquets en 2 equips, entrenats per Toni Perles i Àlex Montes.
  • benjamins: 44 xiquets en 3 equips, entrenats per Andres Gil, Fabian Escrivà i Francesc Ginestar.
  • alevins: 58 xiquets en 4 equips, entrenats per Jordi Estarca, Lluís Alcalà, Daniel Vallalta i Víctor Alvares.
  • aleví femení: 17 xiquetes 1 equip, entrenat per Paula Larrosa.
  • infantil femení: 18 xiquetes en 1 equip, entrenat per Alba Pallas.
  • infantil masculí: 43 xiquets 2 equips, entrenats per Guillermo Quiros i Àlex Montes.
  • cadets: 24 en 1 equip, entrenat per Àlvaro Garcia.
  • juvenils: 24 en 1 equip, entrenat per Juan Miguel Almela.
FOTOS GASPAR

REGIDORIA D’ESPORTS – AJUNTAMENT D’ONDARA

RESULTATS ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA EN LA 1A FASE DE LLIGA INTERCLUBS

  • L’equip infantil va ser subcampió, i Lara Rodríguez es va alçar com campiona
  • En el torneig nivell federat, el conjunt infantil aconsegueix la primera posició

Ondara, 06.11.23. L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, coordinada per Alícia Ivars, va participar aquest passat dissabte 4 de novembre en la 1a fase de la Lliga Interclubs a Alacant, organitzada pel club ECA. En aquesta temporada 2023-2024, l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara està integrada per 137 gimnastes i 7 entrenadores (Giuliana Sánchez, Vanessa Escrivà, Sandra Gamero, Eva Signes, Irene Estévez, Natalia Cholbi i Alícia Ivars).

En la 1a fase de la Lliga Interclubs a Alacant, organitzada pel club ECA, en primer lloc van competir les 3 gimnastes individuals cadets amb pilota. Elles són Irene Rivera que va ser 5a classificada, Pau Mut 6a classificada i Iratxe Parra 7a classificada.

D’altra banda, les infantils Lucia Llorens i Lara Rodríguez es van estrenar per primera vegada en aquest nivell, aconseguint magnífics resultats. Ambdues fan equip, on Lara va competir en pilota, proclamant-se campiona de la seua categoria, i Lucia (amb maces) va ser la 5a classificada; sumant les dos puntuacions van ser subcampiones per equips.

En finalitzar la 1a fase de la Lliga Interclubs es va celebrar el Torneig ECA de nivell federat, i els resultats van ser els següents:

CONJUNT INFANTIL: Aina, Carme, María, Carla i Giselle, van ser campiones.

INDIVIDUALS CADETS: Zoe Barber 4a; Roser Alemany 6a i Zaira Quintanar 11a .

Des de l’Escola de Gimnàstica s’ha donat l’enhorabona a totes les gimnastes participants.

La 2a fase de la Lliga Interclubs se celebrarà el pròxim 18 de novembre a Teulada. D’altra banda, el pròxim dissabte 11 de novembre se celebrarà la Fase Provincial Federada a Elx.