LA PRIMERA TROBADA MÀSTER DE NATACIÓ PER A MAJORS DE 21 ANYS ES VA CELEBRAR EL DISSABTE 1 DE DESEMBRE A LA PISCINA MUNICIPAL D’ONDARA

Dissabte passat 1 de desembre es va celebrar a la Piscina Municipal d’Ondara la I Trobada Màster de Natació, dirigida a nadadors de més de 21 anys. Una competició organitzada pels entrenadors del club de Natació d’Ondara, Carlos Valle i Mario Páez, amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. Va comptar amb participants de les piscines de Benissa, Poble Nou de Benitatxell, Aqualia-Dénia, Club Nàutic Dénia, Tonus- El Verger i Pego.

La idea d’aquest tipus de trobades és fomentar la competició comarcal per a majors a partir dels 21 anys. Està previst celebrar 3 trobades al llarg de la temporada 2018/2019. La primera ha sigut a Ondara; la segona serà a Dénia i l’última, a Benissa.

La participació va ser tot un èxit, amb la participació de 65 nadadors, i va comptar amb la col·laboració en el muntatge de so i cronos de somesport.

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 1 DESEMBRE 2018

IMG-20181201-WA0005 IMG-20181201-WA0002

ALEVINS

ALEVÍ MASCULÍ A

FRUTAS VERCHER UPB GANDIA 2008 58 – 18 EEM ONDARA

El dissabte l’equip aleví viatjà fins a Gandia per a disputar el seu partit de la jornada. El partit va començar de manera molt igualada per part dels dos equips on les cistelles dels nostres es basaven principalment en el joc en equip, a base de passes entre tots els integrants de l’equip. Esta dinàmica va continuar fins al descans on degut a la desconcentració i perquè es va deixar de jugar en equip, els de Gandia van furtar molts balons i aconseguiren cistelles fàcils que porta al marcador final de 58 – 18. Felicitar als jugadors per els bons minuts realitzats i que siguen conscients que si mantenen eixe nivell de joc col·lectiu poden arribar a competir molt bé.

INFANTILS

INFANTIL MASCULÍ

UPB GANDIA 62-20 EEM ONDARA

Dissabte l’equip infantil masculí es desplaçava fins Gandia per jugar davant el líder intractable del grup que compta tots els seus partits per victòries aplastants. Els nostres no tenien res a perdre i volien realitzar un bon partit, però la superioritat física dels locals va fer molt difícil poder competir en alguns moments. El primer i tercer quart foren de clar domini dels de Gandia, però el segon i el quart els tantejos foren empatats a punts arribant al descans 20 punts baix. No obstant a partir del descans, els locals apretaren molt més la defensa a tota pista, furtant molts balons i encistellant fàcil al contraatac. A pesar d’això els nostres continuaren competint com saben, sense pensar en el resultat i no baixant els braços intentant cometre menys errors de cara a partits següents. En resum, partit en el qual el resultat era el de menys, donant minuts a tots i aprenent de detalls que serviran per a futurs encontres.

CADETS

CADET FEMENÍ

UPB GANDIA 30 – 66 EEM ONDARA

Gran partit el de les nostres cadets en Gandia! A pesar de jugar l’encontre en pista exterior, ni el baló ni les cistelles ni la pista afectaren al bon joc de les ondarenques que estigueren concentrades durant tot l’encontre i aconseguiren molt bones defenses. Llevat d’alguns moments on el baló no volia entrar, s’aconseguiren nombroses anotacions de tir, però la majoria dels punts s’aconseguiren després de penetracions a l’anella.

Gran joc i gran esperit d’equip que motiva a les nostres per al pròxim encontre contra l’Alberic el dissabte 15 de desembre en casa.

JUVENIL

JUNIOR FEMENÍ:

EEM ONDARA 43 – 52 LA TERRAZA C.B. OLIVA

El diumenge l’equip junior rebia en el pavelló d’Ondara a l’Oliva per a disputar el seu partit de la jornada. El partit començava amb un gran atac ofensiu per part de les nostres que va ser contestat per l’equip visitant amb tirs exteriors que igualaren el marcador. En el segon quart les nostres continuaren realitzant un molt bon joc ofensiu amb molt de criteri i amb penetracions continues de les nostres jugadors que acabaven en cistelles fàcils, però les de Oliva estaven encertades des del perímetre i castigaren en tirs exterior a les nostres arribant al descans amb el marcador empatat. En el tercer quart, l’equip local es va posar per davant en el marcador jugant molts bons contraatacs lo que va provocar una reacció de l’equip visitant que va plantejar a partir d’aquest moment una zona. Al final del tercer quart el marcador continuava prou igualat i amb tot per decidir a l’últim quart. En aquest últim, la zona va complicar les coses a les nostres jugadores que junt a 2 triples seguits de les d’Oliva va permetre que agarraren una petita avantatja la qual va portar al marcador final de 43-52. Felicitar a les xiques pel gran partit realitzat i animar a que continuen jugant al gran nivell que estan mostrant en els últims partits.

JUNIOR MASCULÍ:

CB XÀTIVA 105- 28 EEM ONDARA

La diferència física fou la gran protagonista del partit entre els nostres jugadors i el màxim favorit a guanyar la lliga i ascendir a categoria autonòmica. Des del primer moment es pogué veure que la lluita pel rebot anava a ser impossible de guanyar ja que qualsevol dels 12 jugadors del Xàtiva era més alt que el més alt dels nostres. Per tant cada atac dels contraris acabava en cistella ja fos al primer, segon, tercer o quart intent frustrant el gran esforç que de totes maneres feien els ondarencs.

Per altra banda la defensa zonal plantejada pel Xàtiva tampoc permetia apropar-se i treure avantatges sota l´anella. La suma de tot donà una victòria clara dels locals però on els nostres no baixaren els braços en cap moment i on el resultat no mostra el gran esforç i la bona actitud que mantingueren en tot moment.

L’ESCOLA MUNICIPAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA D’ONDARA ES PROCLAMA CAMPIONA DE LA LLIGA PROVINCIAL INTERCLUB DE CONJUNTS ALEVINS

conjunt alevi ondara (2) conjunt alevi ondara (1)

Ondara, 03.12.18. Dissabte passat 1 de desembre es va celebrar la III Fase i la General de la Lliga Provincial d’Interclub al Pavelló Municipal d’Ondara, organitzada per l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica i la Regidoria d’Esports d’Ondara. En la III Fase i final general de la Lliga Interclubs, van participar 125 xiquetes de 13 Clubs: Altea, Altellano Elx, Eca Alacant, Dénia, Calp, Alacant, Torrevieja, Llebeig, Jesusas El Campello, Xàbia, Sant Vicent, Montemar i Ondara.

El conjunt aleví mans lliures de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara va realitzar dos passes, sent en el primer 1r, i en el segon el 2n classificat; fent la suma es van quedar segones en la III Fase.

Eixa mateixa vesprada es lliuraven els trofeus generals de la suma de les tres fases. L’Escola Municipal de Gimnàstica d’Ondara, en categoria conjunt aleví, es va proclamar Campiona de la Lliga Provincial d’Interclub, pujant al més alt del podi. Segons indica la coordinadora de l’Escola de Gimnàstica, Alícia Ivars, “és un orgull per a aquesta escola, que es puga reconèixer la feina ben feta”. El conjunt aleví mans lliures de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara està integrat per: Mireia Pons, Ana Monedero, Emma Almiñana, Alma Llobell, Paula Vives i Aina Server.

La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, que va lliurar els trofeus, ha donat l’enhorabona a les gimnastes i a les seus entrenadores per aquest magnífic resultat en la Lliga Interclub.

lliga interclub ondara (1) lliga interclub ondara (17)

Més fotos:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2142542525765844&type=1&l=1b9b3f7b01

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA – JORNADA 1 DESEMBRE 2018 – EQUIP BENJAMÍ B

partit-1partit-2

Aquest dissabte 1 de desembre s’ha disputat el partit entre el nostre benjamí de primer any i l’Atletico Ciudad de Benidorm. Els nostres menuts, entrenats per Jordi Estarca i Marc Roselló, es van avançar en el marcador gràcies a un penal degut a unes mans dins de l’àrea per part dels benidormins, però el que podia semblar un partit ben encarrilar es va complicar. Els de la Marina Baixa van igualar el partit fins a dos ocasions, però el joc i l’actitud dels ondarencs van aconseguir superar la ferma defensa rival que impedia arribar a l’àrea rival. Així que tirs des de fora de l’àrea van decidir el partit en els últims minuts. 

Estem en la primera part, de la primera temporada en la competició federativa, però ja s’aprecia l’actitud i el treball de Jordi i Marc. Ara, a seguir treballant.

L’ESCOLA MUNICIPAL D’ATLETISME D’ONDARA DEBUTA EN LA I JORNADA D’ATLETISME LLIGA CEMA

DSC_7806DSC_7794 DSC_7828

Ondara, 30.11.18. El diumenge passat 25 de novembre, l’Escola Municipal d’Atletisme d’Ondara va fer el seu primer debut en Pego, en la I Jornada d’Atletisme Lliga CEMA, on participen alumnes de les Escoles d’Atletisme de Pego, Pedreguer, Gata, Dénia, Benissa i Ondara. Es realitzaran 6 jornades de competició en aquesta lliga i se n’aniran sumant els resultats.

D’Ondara van anar 4 integrants de la nova Escola Municipal d’Atletisme: Pau Moncho, Roc Martí, Nora Marí i Aitor Herrera Muñoz, i la seua entrenadora Cristina Roselló.

Van fer proves de velocitat, mig fons i bot de llargada. Amb molts bons resultats.

LA I FASE DE LA LLIGA CEMA DE NATACIÓ ESCOLAR ES VA CELEBRAR A LA PISCINA D’ONDARA

 

IMG-20181128-WA0015 IMG-20181128-WA0016

Ondara, 29.11.18. El passat 17 de novembre, la Piscina Municipal d’Ondara va ser l’escenari de la primera fase de la Lliga CEMA de Natació Escolar, en la que participen les escoles de natació de Dénia-Aqualia, Benissa, Pego, El Verger-Tonus, Pedreguer, Poble Nou i Ondara.

Van competir 180 xiquets i xiquetes en categoria des de prebenjamins fins a júnior, en les modalitats de crol, esquena i relleus.

De l’Escola de Natació d’Ondara van participar 46 xiquets/es. Aquesta ha sigut la 1ª fase; es faran en total 6 fases, i aniran sumant les puntuacions per a determinar els primers tres classificats de cada categoria.

IMG-20181128-WA0017IMG-20181128-WA0019

IMG-20181128-WA0018IMG-20181128-WA0014

REGIDORIA D’ESPORTS – AJUNTAMENT D’ONDARA

EL PAVELLÓ D’ONDARA ACOLLIRÀ AQUEST DISSABTE 1 DE DESEMBRE LA FASE FINAL DE LA LLIGA INTERCLUBS DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

IMG_7073

L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara participa amb un conjunt aleví mans lliures

Ondara, 28.11.18. Aquest dissabte 1 de desembre se celebrarà al Pavelló Municipal d’Ondara, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, la III Fase i final general de la Lliga Interclubs, on participaran 125 xiquetes de 13 Clubs: Altea, Altellano Elx, Eca Alacant, Dénia, Calp, Alacant, Torrevieja, Llebeig, Jesusas El Campello, Xàbia, Sant Vicent, Montemar i Ondara. Començaran a les 17 hores, en les categories des de baby fins a júnior; amb duos, trios i conjunts, en las modalitats de mans lliures, cèrcol, pilotes i maces.

L’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara, coordinada per Alícia Ivars, participa amb un conjunt aleví mans lliures, que està integrat per: Mireia Pons, Ana Monedero, Emma Almiñana, Alma Llobell, Paula Vives i Aina Server.

REGIDORIA D’ESPORTS – AJUNTAMENT D’ONDARA

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA- JORNADA 24 NOVEMBRE 2018

IMG-20181128-WA0002 IMG-20181128-WA0001

BENJAMÍ

PEGO 12 – 26 EE ONDARA

El benjamí aquest dissabte es va desplaçar fins a Pego conscients que seria un partit renyit. Alguns dels xiquets del nostre equip debutaven en aquest partit i el nerviosisme era el principal factor durant tot el temps. Molt desorientats feia que el contrincant aprofitara per fer-nos alguna que altra cistella. No obstant, en el resultat es reflexa el poc acert a cistella que varem tindre tant per una part com per l’altra. Ens va costar agafar-nos al ritme però finalment, amb un últim quart amb els més veterans de l’Ondara varem crear avantatge fent que finalment la victoria caiguera del nostre costat

ALEVINS

ALEVÍ MASCULÍ A

EEM ONDARA 13 – 53 CLUB BASQUET SUECA CLINICA LALIGA

El dissabte el nostre equip aleví rebia en casa al primer classificat de la categoria, el Sueca. El partit es presentava molt complicat per als nostres degut al alt nivell de joc presentat durant la temporada per l’equip visitant. En els primer quarts, la pressió intensa plantejada pel Sueca va provocar moltes pèrdues per part dels nostres que es distanciaren en el marcador ràpidament. A pesar de això, els nostres no perderen les ganes de jugar i aconseguiren realitzar cistelles molt bones basades principalment en el joc d’equip. El marcador final fou de 13 – 53 i aquest tipus de partits serveixen per a que els nostres jugadors aprenguen, i sobretot que vegen que poc a poc van millorant el seu joc.

ALEVÍ MASCULÍ B

GANDIA 48 – 7 EE ONDARA

Aquest dissabte ens tocava desplaçar-nos fins a Gandia, on es plantejava un partit complicat. No obstant, els ondarencs varen estar calfant molt centrats i els acerts a ciistella, tot i tindre el sol de cara, eren bastants. Eixiren amb moltes ganes de jugar pero a pesar de l’equip contrari ser físicament superiors, l’arbit no va estar pitant cap falta per la qual cosa ens desfavoria ja que ens estaven abrasint a furtar-nos el baló. Açò també va fer que els nostres jugadors es cremaren, i baixaren el ritme de joc. Amb una queixa a l’arbit la cosa va canviar un poc i va començar a pitar alguna cosa, ja que pareixia que el que tenía era presa per anar-se’n. Per tant, els nostres varen començar a poder anotar més encara que l’acta ja estiguera tancada, per la qual cosa no es reflexa en el resultat.

Ens quedarem en lo positiu, que és que aquest equip està millorant el joc en equip i la concetració en els partits. Varem poder veure anotar a les xiques que sempre són les que menys protagonisme tenen en aquests partits.

INFANTILS

INFANTIL FEMENÍ

NB ALZIRA 42-72 EEM ONDARA

El darrer dissabte tota la comitiva de pares, mares i sobre tot xiquetes ens van desplaçar a Alzira per disputar l’encontre de la lliga IR. Aquesta vegada les nostres van desplegar des de el principi un joc perfecte en atac pecant una mica en la defensa. L’encontre va començar com de costum, amb un Alzira molt competitiu fent uns contraatacs quasi perfectes on les nostres van poder assolir tot el treballat en la setmana, ja que, coneixíem aquesta qualitat per part del Alzira. Les ondarenques es van posar el tratje de feina i ben prompte van aconseguir amb un molt bon treball en equip un avantatge cómode. No va ser fins els últims dos quarts on les nostres es van despistar una mica, raó per la qual les locals es van apropar en el marcador degut a què nosaltres només teníem 8 jugadores disponibles.

Bé, un bon partit jugat amb molta energia on els pares i mares desplaçats a Alzira va gaudir d’aquest equip tant i tant compenetrat. Espere’m que les jugadores lesionades es fiquen ben prompte a jugar i vore tot l’equip al complet.

INFANTIL MASCULÍ

Doble partit aquesta setmana per a l’infantil masculí:

CB PEGO 18-58 EEM ONDARA

Partit jugat entre setmana on els nostres volien continuar lluitant per les posicions capdavanteres de la classificació i tot i jugar davant l’últim classificat de la lliga, era un partit més important del que pareixia. Per això, coneixedors de la importància del partit els nostres eixiren intensos en defensa i marcant el ritme de joc que volíem amb un primer parcial on no es deixà anotar el rival. Aquesta intensitat continuà en el segon, però un xicoteta reacció dels locals va fer que els dos següents parcials foren guanyats amb menys claredat. Després del descans els nostres tornaren a la intensitat i joc dels primers minuts i es va deixar poques opcions al rival que res va poder fer davant la superioritat dels nostres. Amb això s’arribà al final del partit amb el resultat de 18-58 per als nostres. Bon partit que ens serveix per afrontar els importants encontres de les properes setmanes amb motivació i moltes ganes.

EEM ONDARA 37-38 CB GENOVÉS

Molt bon partit el que realitzà el nostre infantil masculí en un partit davant un gran rival de molta tradició de bàsquet a la CV, i el qual sempre es un plaer competir amb ells. Els dos equips estàvem empatats en la classificació en la tercera plaça, amb la qual cosa demostra que el partit seria disputat i així fou, no podent caure finalment del costat dels nostres per detalls. El partit començà en contra dels nostres interessos amb un Genovés més ficat en el partit i els nostres erràtics en atac i traient els primers avantatges en el marcador. La reacció dels nostres va ser molt bona, amb una gran defensa més agressiva en línies de passes i controlant millor el rebot, arribant al descans un punt avall només. Després del descans, el partit continuà amb una gran igualtat entre ambdós equips amb tantejos igualtats i diferències de no més de 3 punts per cada equip i constant intercanvi de cistelles. Faltant un minut els nostres es col·locaven 3 dalt però un tir precipitat i una pèrdua amb els posteriors contraatacs va fer que es posaren un punt dalt a falta de segons. Posteriorment diversos tirs lliures errats pels dos equips i l’última possessió errada pels nostres va fer que els visitants s’endugueren l’encontre. A pesar del resultat, només cal felicitar els nostres jugadors pel grandíssim encontre disputat i la gran imatge i donar l’enhorabona al CB Genovés per la victòria.

CADETS

CADET FEMENÍ

CB SUECA 2 – 42 EEM ONDARA

El passat dissabte les nostres cadets es desplaçaren a Sueca per a disputar l’encontre front a les últimes classificades.

En principi no anava a ser un partit complicat i era un bon moment per a que les jugadores que habitualment tenen menys minuts aprofitaren per a destacar. L’inici de l’encontre va ser un poc gelat ja que ambdós equips escalfaren en una pista però després jugaren en una altra perquè aquesta no tenia línia de triple. Ja en el segon quart, les ondarenques eixiren amb més intensitat i començaren a jugar.

El proper dissabte jugaran en Gandia, un partit a priori complicat però amb moltes probabilitats de victòria.

CADET MASCULÍ

EEM ONDARA 42-61 CB OLIVA

Encontre dels cadets on s’esperava molt més de l’equip davant un rival no superior als nostres però que per diverses circumstàncies els nostres no estan poder fer front als rivals que ens enfrontem. Als ja habituals dos infantils que juguen en els cadets, també contàvem amb tres infantils més, que després de disputar el seu encontre abans, es quedaven per ajudar i reforçar, la qual cosa dotava a l’equip de més rotació a la banqueta. El partit començava igualat amb intercanvi de cistelles però sempre per davant els visitants. El segon quart varen guanyar els nostres el parcial, aconseguint arribar al descans 2 punts per davall. A partir d’ací, el guió habitual de tots els encontres. Falta de físic, i actitud en alguns, que els impedeix competir en ritme i intensitat amb els altres, no així en qualitat, on com en l’anada, el seu jugador interior imposa el seu físic no podent parar-lo ningú dels nostres. Amb una diferència ja notable entrem a l’últim quart on els nostres el competeixen però on ja no es pot retallar diferències en el marcador escapant-se la victòria. Destacar el debut de l’infantil Salva amb els cadets quallant un gran encontre i sent el més destacat de l’encontre. Dos partits queden per finalitzar aquesta primera fase, davant els dos primers classificats, on s’intentarà acabar de la millor manera possible, no en resultats, sinó en sensacions.

JUVENIL

JUNIOR FEMENÍ:

CB. JOVENTUT REST. CHALET SUIZO XÀBIA 44 – 19 EEM ONDARA

El dissabte l’equip junior femení es desplaçà fins a Xàbia per a disputar el seu partit de la jornada. El partit es presentava amb moltes possibilitats de competir. En el primer quart les nostres eixiren a realitzar un molt bon joc d’equip, no obstant, no estigueren encertades de cara a cistella, a diferencia de l’equip local que encertava tots els tirs exteriors. En el segon quart la dinàmica va canviar i les nostres començaren a anotar amb molta més facilitat, la qual cosa provoca que al descans el marcador estigué molt igualat. En el tercer quart, l’equip local va plantejar una zona per a parar a les nostres jugadores, i després de un sèrie de errors de cistelles fàcils que hagueren permès posar-se dalt en el marcador, les nostres tingueren un moment de desconcentració que les de Xàbia van aprofitar per allunyar-se del marcador. En l’últim quart, el partit tornà a estar igualat per part dels dos equips però no es va poder remuntar els errors de l’anterior. El marcador final fou de 44-19 per les locals. Seguir animant a les xiques per a seguir treballant com fins ara ja que es veuen unes millores considerables.

JUNIOR MASCULÍ:

EEM ONDARA 44- 77 CB ALGEMESÍ

Els juniors començaren un poc desconcentrats i permeteren contraatacs de l´Algemesí que obtingué una renda de 16 punts al primer quart. Al segon quart s´ajustà millor la defensa i estigué molt igualat tot i que la falta d´encert del nostres joves no els permeté apropar-se en el tanteig.

El tercer quart fou el millor dels ondarencs, milloraren la defensa i posaren en moltes dificultats als d´Algemesí, arribant a apropar-se a la barrera psicològica dels 10 punts i fent pensar al públic que podrien posar en dubte la victòria dels valencians però una altra vegada tornaren les pèrdues de baló i els problemes anotadors en atac que no ho permeteren. Sols millorant l´eficàcia de cara a cistella podran els nostres juniors competir en aquesta categoria i esperem que aquesta millora es note en els pròxims partits

UXUE ARBONA, DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA, SUBCAMPIONA AUTONÒMICA EN ONE WALL INDIVIDUAL FEMENÍ

Ondara, 26.11.18. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, que està entrenada per Juanma Garrido i Néstor Portes, compta aquesta temporada amb la incorporació de dues xiquetes a aquesta disciplina esportiva, i ambdues ho estan fent molt bé; Uxue Arbona (categoria benjamí) i Alma Contrí (categoria prebenjamí) van participar ahir diumenge 25 de novembre a Massamagrell (València) en la fase final d’One Wall individual femení dels XXXVII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (JECV).

onewall femeni (1)onewall femeni (2)

Uxue Arbona va aconseguir ser subcampiona autonòmica en categoria benjamí, després de realitzar una gran fase final. La Regidora d’Esports d’Ondara, Mar Chesa, ha donat l’enhorabona a les dues xiquetes integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara pel seu esforç i resultats, i per ser pioneres en aquest esport, que a poc a poc va comptant amb més participació femenina.

onewall femeni (3)onewall femeni (4) onewall femeni (5)onewall femeni (6)

Podi autonòmic dels XXXVII JECV One Wall individual femení:

onewall femeni (7)

-Categoria benjamí:

1º – Aroa CPV Moixent

2º – Uxue CPV Ondara

3º – Sofia CPV Meliana

4 – Ana CPV Beniarbeig-El Verger

-Categoria aleví:

1º – Silvia CEIP Tomas de Montañana-València

2º – Clara CEIP Tomas de Montañana-València

3º – Mar CPV Meliana

4º – Vanesa CPV Moixent

-Categoria infantil:

1º – Judith CPV Vall de Laguar

2º – Carmen CPV Castelló

3º – Ángela CPV Faura

4º – Marina CPV Algimia

-Categoria cadet:

1º – Aida CPV Alcàntera-Càrcer

2º – Irene CPV Borbotó

3º – Adriana CPV Borbotó

4º – Aina CPV Meliana

-Categoria juvenil:

1º – Nerea CPV Moixent

2º – Joana CPV Vall de Laguar

3º – Lucia IES Patraix de València

4º – Anna V. CPV Meliana

CRÒNICA ESCOLA MUNICIPAL DE BÀSQUET D’ONDARA – JORNADA 17 NOVEMBRE 2018

20181020_125328 (1) 20181020_131728

ALEVINS

ALEVÍ MASCULÍ A

C.B. GENOVES GSPORT 60 – 20 EEM ONDARA

El passat dissabte l’equip aleví es va desplaçar fins a Genovés per a disputar el seu primer partit de la segona volta de la lliga. El partit es presentava complicat des d’un principi degut a la gran qualitat de l’equip rival. En els primers quarts els nostres eixiren un poc desconcertats com últimament sobretot en defensa i ho varen pagar ràpid, permetent que l’equip local s’allunyarà en el marcador. Durant la resta de partit la situació va millorar lleugerament sobretot ofensivament que es varen aconseguir bones cistelles basades en el joc en equip. El resultat final fou de 60-20 tancant l’acta. Aprofitar aquests partits per a aprendre dels errors i per adonar-se que cal molt de treball per a seguir competint en aquesta lliga.

ALEVÍ MASCULÍ B

EEM ONDARA 25 – 60 OLIVA

Comencem la segona volta amb millors sensacions, per fi. Després d’uns primers enfrontaments durs, complicats i prou superiors, millorem el nostre joc en quant a la defensa i el joc en equip. El marcador no representa el partit, ja que vam fer bons atacs però no varem tindre acert a l’hora d’anotar, en canvi els contrincants varen estar molt fins en tirs de fora, que va ser el que va marcar la diferencia en el marcador, ja que la defensa dels nostres va ser prou bona fent que varies vegades l’equip contrincant perguera la posessió.

En general varem eixir contents del partit que varem disputar i amb ganes de seguir millorant aquests aspectes per poder estar més al nivell i poder disfrutar més aquests partits.

INFANTILS

INFANTIL FEMENÍ

EEM ONDARA 35-34 OLIVA

El darrer cap de setmana les infantils van disputar el seu encontre de la lligueta IR on ens teníem que enfrontar a L’Oliva. Com era la segona vegada que ens enfrontaven a aquest equip i sabien de primera ma com jugaven aquestes jugadores. Defensa en zona que les nostres cada vegada que s’enfronten a ella no poden superar-la, degut a què les nostres tiradores exteriors estaven totes lesionades. El partit va començar amb una ofensiva de les d’Oliva perfecta fent un parcial de 2-16. Les nostres van anar darrere tot l’encontre fent jugades individuals sense sentit i perdent balons contínuament. La segona part va ser del tot diferent amb una altra visió de joc molt més col·lectiu i fluït però el marcador no es movia. Sempre l’avantatge era per les d’Oliva fins l’últim quart on ens vam apropar a tant sols 1 punt a falta d’un minut. Va ser ençà quan una de les nostres intentava penetrar la zona amb dificultat i va fer un llançament molt forçat anotant els dos punts que ens va donar la victòria al cap i la fi. Bé, una altra vegada patint per traure rèdit d’un partit que semblava fàcil i que es va complicar només van començar. Hi ha que estar atens a aquestes situacions que ens podria donar un disgust tard o d’hora.

INFANTIL MASCULÍ

Partit ajornat al dimarts 20 de novembre

CADETS

CADET FEMENÍ

EEM ONDARA 26 – 66 DÉNIA 04

Les nostres jugadores van competir un gran partit contra el líder de la classificació. A hores d’ara, l’únic equip que ha aconseguit fer-li més punts han sigut les nostres xiques on el passat dijous varen realitzar un bon encontre.

Les ondarenques començaren poc encertades i amb moltes errades en defensa en el primer quart, però en el segon es revolucionaren i començaren a furtar balons i a encistellar amb més comoditat igualant el marcador. En el descans tan sols anaven 10 baix, i això és tot un èxit tenint en compte que en partits anteriors disputats contra este mateix equip de Denia, les nostres pergueren el partit en el segon quart (44-4), en el cas del partit de la Lliga Valenciana, o en el cinqué en el primer partit de la fase regular (on al descans ja anaven 39 baix).

Bon treball, bon resultat i excel·lent millora del conjunt ondarenc que esperem continue així i arribe a consolidar la segona plaça de la classificació abans de Nadal.

CADET MASCULÍ

SUECA A 73 – 44 EEM ONDARA

Eixida del nostre cadet masculí a Sueca davant un rival al que en l’anada es va competir i es va perdre de poc, tot i no tenir alguns dels jugadors importants. En aquesta ocasió també en faltava algun però com sempre diguem, no és excusa per a poder competir davant un rival al que, a pesar de la diferència física, no és aquest marcador la diferència real entre ambdós equips. El primer quart fou competit amb un parcial igualtat i amb intercanvi de cistelles. En el segon quart l’equip local ja va començar a distanciar-se en el marcador degut a la seua superioritat baix les anelles i a la feblesa defensiva dels nostres. El cansament i les rotacions ja anaven apareixent, més prompte de l’habitual, i també es notava en atac. Després del descans els nostres apretaren un poc la defensa i estigueren més encertats en atac guanyant aquest parcial, però en l’últim els locals trencaren definitivament el partit amb rapides contres i molts errors defensius per part dels nostres que permetien molts punts fàcils. Resultat molt negatiu per als nostres interessos ja que s’esperava, com a mínim, competir i donar bona imatge, i no aquesta diferència, també anímica, que varem poder veure, la qual cosa ens porta a errar molts tirs, a no jugar intensos i a defendre més ben poc. Toca entrenar dur per intentar canviar aquesta dinàmica.

JUVENIL

JUNIOR FEMENÍ:

UPB GANDIA 52 – 24 EEM ONDARA

El dissabte l’equip junior femení va viatjar fins Gandia a disputar un complicat partit, degut a les circumstancies que està patint l’equip actualment, es presentaren a jugar amb tan sols 5 jugadores. El partit va començar prou igualat i la mentalitat de l’equip era molt bona, amb ganes de jugar i passar-ho bé independentment de la situació. Les nostres estan jugant a un nivell molt bo en els últims partits, i així ho tornaren a fer en aquest partit, amb un gran joc de equip i sobretot, en ganes i motivades. A pesar de això, jugar amb 5 jugadores es molt complicat i així es va vorer en el marcador, on les locals poc a poc aconseguiren allunyar-se encara que no mostraren un joc millor que el nostre. El resultat final fou de 52 – 24 i animar a les jugadores a que aprenguen de aquesta experiència i que continuen motivades, ja que esperem que la situació millore i vindran millors resultats.