ELS JUVENILS DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA, CAMPIONS AUTONÒMICS DE RASPALL JECV

L’equip benjamí, bronze autonòmic en raspall

Ondara, 10.03.25. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco i Marc Terrades, va aconseguir el passat dissabte 8 de març proclamar-se campiona autonòmica en categoria juvenil en raspall JECV, una de les modalitats “reines” de la pilota valenciana.

L’Equip juvenil, integrat per Arnau Mas, Andreu Mullor i José Miguel Sastre, que prèviament havia sigut el campió provincial de raspall d’Alacant, i d’haver guanyat la setmana passada la semifinal autonòmica contra Quatretonda (25-5), aquest dissabte 8 de març es va imposar en una partida dura al campió provincial de València, l’equip d’Alcàntera-Carcer. En la final, l’equip ondarenc, integrat en aquesta ocasió per Arnau Mas i José Miguel Sastre, va demostrar una gran solvència i compenetració, guanyant per un contundent 25-5 i proclamant-se campions autonòmics de raspall en la 43 final autonòmica Raspall JECV, que es va disputar al Trinquet d’Ontinyent, organitzades per la Federació de Pilota Valenciana.

L’equip benjamí d’Ondara, integrat per Ernest Garcés, Lluís Avellà, Guillem Frasés i Paulo Domènech, va jugar la seua final pel tercer lloc autonòmic de vesprada, guanyant la seua partida contra l’equip d’Ontinyent per un rotund 20-5 i aconseguint així el bronze autonòmic en raspall JECV.

El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha donat l’enhorabona als pilotaris de l’escola de pilota d’Ondara, en concret als integrants dels equips benjamí i juvenil per aquests 2 títols autonòmics en una modalitat tan important, així com als seus entrenadors per la gran tasca que estan fent aquesta temporada.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

QUADRE D’HONOR 43 JECV de Raspall celebrats a Ontinyent:

BENJAMÍ

1r Quatretonda

2n Moixent

3r Ondara

4t Ontinyent

ALEVÍ

1r Ontinyent

2n Genovés

3r Beniarbeig-Orba

4t Almassora

INFANTIL

1r Quatretonda A

2n Petrer

3r Genovés

4t Onda

CADET

1r El Genovés A

2n El Genovés B

3r Beniarbeig-Orba

4t Castelló

JUVENIL

1r Ondara

2n Alcantera-Carcer

3r Quatretonda B

4t Almassora A

ELS INTEGRANTS DE L’ESCOLA ESPORTIVA MUNICIPAL DE FUTBOL D’ONDARA HAN LLUÏT AQUEST CAP DE SETMANA LES NOVES EQUIPACIONS

Ondara, 24.02.25. Aquest cap de setmana, el passat dissabte 22 i diumenge 23 de febrer 2025, l’Escola Municipal de Futbol d’Ondara ha estrenat la nova equipació patrocinada per «Global Scaff». Els integrants dels diferents equips han lluït ja les noves samarretes i pantalons curts, en el tradicional color groc i negre de l’escola de futbol ondarenca.

L’Escola de Futbol d’Ondara compta amb 16 equips, amb 278 participants, i la nova equipació patrocinada per l’empresa constructora local «Global Scaff» tindrà presència durant les tres pròximes temporades a través dels jugadors/es de futbol d’Ondara en un àmbit d’actuació comarcal i provincial (Alacant zona nord i València zona sud).

El Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, ha agraït a l’empresa local «Global Scaff», el seu patrocini i la seua aposta per l’esport local base.

* REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA **

LA V EDICIÓ DE LA VOLTA CICLISTA FÈMINES TROFEU VILA D’ONDARA 2025 SE CELEBRARÀ A ONDARA EL PRÒXIM 9 DE MARÇ

Aquesta prova està emmarcada dins dels actes per commemorar el 8M, Dia de la Dona

Ondara, 20.02.25. El pròxim diumenge 9 de març se celebrarà la V Edició de la Volta Ciclista Fèmines Trofeu Vila d’Ondara, una etapa que obri la temporada del ciclisme femení semiprofessional a la Comunitat Valenciana. Aquesta prova està emmarcada dins dels actes que organitza l’Ajuntament d’Ondara amb l’objectiu de commemorar el 8M, Dia de la Dona; se celebra així des d’una perspectiva tant esportiva com reivindicativa, segons han recalcat hui en la presentació d’aquesta prova el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, i la Regidora d’Igualtat, Raquel Mengual.

La V Volta Ciclista Fèmines Trofeu Vila d’Ondara està organitzada per l’Ajuntament d’Ondara. La prova començarà a les 10h amb eixida i arribada a l’Avinguda Doctor Fleming, davant la Plaça de Bous. L’etapa consta de 80 kms i les protagonistes passaran dos vegades per la línia d’arribada abans que concloga la prova. La volta passa per Ondara, Beniarbeig, Sanet i Negrals, Benimeli, Ràfol d’Almúnia, Sagra, Tormos, Orba, Benidoleig i La Vall de Laguar. Es tracta d’un recorregut exigent que, de segur, posarà a prova les participants. Està confirmada la presència d’equips de tota Espanya i de ciclistes que també competeixen a nivell professional. Correran les categories cadet, junior, sub 23, elit i de màster 30 a màster 60.

A l’acte de presentació han estat presents Jordi Ruiz, Regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara; Raquel Mengual, Regidora d’Igualtat; Rubén Donet, Director de la Volta a la Marina; i Ana Ribes, Tècnica d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. Jordi Ruiz i Raquel Mengual han manifestat que «estem orgullosos de poder organitzar un any més aquesta etapa, emmarcada dins de les accions per commemorar el Dia de la Dona, i de seguir fomentant, aquesta vegada per mitjà del ciclisme, la visibilitat de la dona a l’esport». El Regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara també ha volgut destacar que «aquesta prova és pionera a la Comunitat Valenciana». Des de l’organització s’ha volgut agrair i destacar la col·laboració de Policia Local d’Ondara i Protecció Civil per garantir la seguretat de l’esdeveniment.

REGIDORIA D’ESPORTS * REGIDORIA D’IGUALTAT* AJUNTAMENT D’ONDARA

347 PERSONES VAN CULMINAR AHIR LA XV EDICIÓ DEL GEGANT DE PEDRA 2025 PER LA SERRA DE SEGÀRIA

La prova va estar organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports

Ondara, 17.02.25. Ahir diumenge 16 de febrer es va celebrar per la Serra de Segària la marxa i carrera per muntanya XV Gegant de Pedra, organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. Al final, van acabar ahir la quinzena edició d’aquesta prova un total de 347 persones (de les 416 que estaven inscrites); un total 80 caminants de 15km, 179 corredors de 15 quilòmetres, i 88 corredors de 20 quilòmetres. La 15a Edició del Gegant de Pedra ha estat organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, amb la col·laboració de Protecció Civil, Policia Local i els Ajuntaments de Benimeli, Beniarbeig, Ràfol d’Almúnia i El Verger, així com la col·laboració d’entitats locals i persones particulars. Cal destacar la col·laboració de la Junta Local d’AECC en aquest esdeveniment esportiu.

El lliurament de trofeus es va produir a l’àrea de l’Alberg Municipal, on l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, van ser els encarregats de lliurar els premis, junt a representants del Club Atletisme Ondara, encapçalats pel seu president, Miguel Moreno, i l’encarregat de l’àrea de meta, Paco Giner. El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha agraït als participants la seua assistència i als col·laboradors la seua contribució a la prova. També ha donat l’enhorabona al Club Atletisme Ondara per la seua magnífica organització. Cal esmentar que les novetats d’aquesta edició, amb els nous traçats de les curses i l’eixida i meta des del riurau del parc, van ser un èxit i molt aplaudides.

En la prova de 20 km, el primer corredor va ser José Vicente Pérez Nuevalos (www.eusebiofaus.com); el segon Llorenç Monserrat Bordes (Entrena Benissa), i el tercer, David Sanchez Calixto (Dsc Triatlon). La primera corredora de 20K va ser Silvia García Orgilés (www.eusebiofaus.com); la segona Tamara Climent Domenech (C.A. Cametes Pedreguer), i la tercera Anto Valero Signes (GEG – Grup Espeleològic Gata).

En la prova Sprint Trail 15K, el primer corredor en arribar a la línia de meta va ser Hector Vengut Moll (GEG – Grup Espeleològic Gata); el segon, Sergi Sala Moncho (Kamikazes Gang); i el tercer, Tomàs Mengual Pedro (GEG – Grup Espeleològic Gata). La primera corredora va ser Mari Carmen García Linares (Club Esportiu Corredors Callosa); la segona, Rosa Cervera Durà (GEG – Grup Espeleològic Gata); i la tercera, Paula Giner Garcia (C.A. Ondara) (que també va ser 1ª corredora local i 1ª de categoria Promesa).

El primer corredor local de la prova de 20K va ser Marc Giner Garcia (Club Atletisme Ondara), el segon, Sergi Soler Ginestar (Club Atletisme Ondara), i el tercer, Rafa Castellano Cubiles (Club Atletisme Ondara). En fémines, les primeres corredores locals Esprint Trail 15K del Club Atletisme Ondara van ser 1ª Paula Giner Garcia, 2ª Nerea Frasés Fructuoso i 3ª Mireia Romans Escrivà. Els primers corredors locals en Esprint Trail 15K van ser: 1º Josemi Mulet Pons, 2º Adrian Brea Zamora, i 3º Rubén Moreno Castro.

Fotos: Club Atletisme Ondara

Les classificacions de cada modalitat es poden consultar en la web de www.mychip.es

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA OBTÉ UNS MAGNÍFICS RESULTATS EN LES FINALS PROVINCIALS DE RASPALL

  • Els equips benjamí i juvenil són els campions provincials i disputaran la final autonòmica; l’equip cadet és subcampió
  • Alma Contrí és la campiona autonòmica individual de raspall femení categoria infantil

Ondara, 17.02.25. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco i Marc Terrades, ha aconseguit uns magnífics resultats en les finals provincials de Raspall per equips JECV, disputades dissabte passat 15 de febrer al trinquet «Abelardo Martínez» de Petrer (Alacant).

L’Escola de Pilota d’Ondara va aconseguir classificar 3 equips que van disputar la final A, per l’or provincial. L’equip benjamí, integrat per Ernest Garcés, Lluís Avellà, Paulo Domènech, Guillem Frasés i Andreu Garrido; l’equip cadet, amb Joan Garrido, Uxue Arbona i Alma Contrí; i l’equip juvenil, amb Arnau Mas, Andreu Mullor i José Miguel Sastre. Van obtindre uns grans resultats: van guanyar les partides i van ser primers classificats i campions provincials els equips benjamí i juvenil; i en el cas de l’equip cadet, va ser segon classificat i subcampió provincial. Els equips benjamí i juvenil, com a campions provincials, passaran a disputar la fase final autonòmica els pròxims 1 i 8 de març (semifinals i final).

Benjamí:

Juvenil:

Cadet:

QUADRE D’HONOR ALACANT- RASPALL EQUIPS JECV:

BENJAMÍ: 1r Ondara, 2n La Nucia, 3r Dénia, 4t Gata de Gorgos A

ALEVÍ: 1r Beniarbeig-Orba, 2n Gata de Gorgos, 3r La Nucia

INFANTIL: 1r Petrer, 2n Gata de Gorgos, 3r Pedreguer

CADET: 1r Beniarbeig-Orba, 2n Ondara, 3r Benidorm, 4t Sella-Relleu

JUVENIL: 1r Ondara, 2n Benissa, 3r Finestrat, 4t La Nucia

RASPALL INDIVIDUAL:

D’altra banda, el diumenge 16 de febrer al trinquet de Rafelbunyol es va celebrar la fase final autonòmica de raspall individual femení. La jugadora de l’Escola de Pilota d’Ondara, Alma Contrí, després de jugar la seua fase classificatòria i la fase final, va aconseguir proclamar-se Campiona autonòmica en categoria infantil.

També diumenge, al trinquet d’Orba, es va jugar el provincial de raspall individual masculí. Per Ondara s’havien classificat el benjamí Ernest Garcés i l’aleví Guiu Vizuete. Després de jugar cadascú la seua fase, han sigut els primers provincials en categoria benjamí i aleví, i jugaran el diumenge 23 de febrer l’autonòmic individual de raspall.

El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha felicitat els joves pilotaris de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara i els seus entrenadors pels èxits aconseguits aquesta temporada en raspall, i els ha encoratjat per les pròximes competicions.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

LA REGIDORIA DE SANITAT I D’ESPORTS D’ONDARA LLIURA ELS BRAÇALETS SOLIDARIS CONTRA EL CÀNCER ALS EQUIPS DE L’U.D ONDARENSE

Ondara, 13.02.25. Aquest cap de setmana, els equips de la U.D Ondarense han lluit els braçalets solidaris que el Regidor d’Esports i de Sanitat de l’Ajuntament d’Ondara, Jordi Ruiz, els va lliurar la setmana passada en commemoració del Dia Mundial Contra el Càncer (4 de febrer).

Tant el primer equip femení com el primer masculí de l’Ondarense van lluir als seus braços, en els seus respectius partits, els braçalets de color verd que simbolitzen la lluita contra el càncer.

El Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, ha agraït a la Directiva de la U.D Ondarense, per fer possible aquest tipus de detalls per donar visibilitzar a aquesta malaltia i expressar la solidaritat del món esportiu.

REGIDORIA D’ESPORT * REGIDORIA DE SANITAT * AJUNTAMENT D’ONDARA

EL DIUMENGE 16 DE FEBRER 2025 SE CELEBRA EL XV GEGANT DE PEDRA A LA SERRA DE SEGÀRIA

El Gegant de Pedra 2025 vindrà amb diverses novetats; l’eixida i meta de les tres proves serà des de davant del Riu Rau del Parc de Segària; els recorreguts de les tres proves canvien totalment; i cap de les tres proves tocarà el camí d’asfalt

Ondara, 05.02.25. El Club d’Atletisme d’Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara han organitzat per al diumenge 16 de febrer de 2025 la marxa i carrera per muntanya XV Gegant de Pedra (GDP XIV), que discorrerà per la Serra de Segària. La marxa es podrà efectuar caminant o corrent per un paratge natural de gran bellesa com és la serra de Segària. Els corredors podran triar entre córrer 15 o bé 20 quilòmetres; mentre que per als caminants la marxa serà de 15 quilòmetres. La prova ha sigut presentada aquest matí precisament on estarà l’eixida i meta, al Riu Rau del Parc de Segària, amb la participació del Regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, Jordi Ruiz; els representants del Club d’Atletisme d’Ondara, Miguel Moreno com a president del Club i Pep Giner com a director tècnic de la prova; i el Cap de la Policia Local, Toni Galiano. Cal destacar que el XV Gegant de Pedra estarà inclòs al VII Circuit Trail la Marina, que està integrat per 13 curses en 13 pobles de la Marina Alta i Baixa (Benigembla, Gata de Gorgos, Calp, Callosa, Polop de la Marina, Pedreguer, Ondara, Orba, Senija, Forna, Pego, Confrides i Xaló). Unes curses que es van iniciar a l’octubre 2024 i finalitzaran al mes de maig d’enguany 2025.

Segons ha explicat des de l’organització Pep Giner, enguany, el Gegant de Pedra 2025 vindrà amb diverses novetats; per a començar, l’eixida i meta de les tres proves serà des de davant del Riu Rau del Parc de Segària, just baix dels Albergs. A més a més, els recorreguts de les tres proves canvien totalment; el dels Senderistes i Esprint Trail (15kms), que ja fa 7 edicions que no li pegava la volta sencera a Segària, tornarà a fer-ho, i passarà per la Cova Fosca, el Parc del Verger i Font de Català, per on feia anys que no passaven, desprès, Benimeli, Pouets, Mina de Beniarbeig i tornarà al Riu Rau del Parc de Segària d’Ondara. La Mitja Marató, ara de 20kms, també canvia el sentit del recorregut, eixint en direcció a la Cova Fosca, Parc del Verger, etc; això sí, mantenint la mítica pujada a Bolumini i Portell de Beniarbeig. També passarà pel Poblat Íber, que ja feia anys que no es passava. D’altra banda, aquest 2025 cap de les tres proves tocarà el camí d’asfalt que s’utilitza per aplegar a l’antic camp de tir d’Ondara, fet que facilitarà l’arribada de tots els participants amb cotxes a les zones habilitades com aparcaments.

La quota d’inscripció és de 22 euros per còrrer 20 km; 18 euros per córrer 15 km i 15 euros per caminar 15 km. L’eixida serà a les 8:30 hores del diumenge 16 de febrer per als corredors que facen 20 quilòmetres ; a les 9 hores per als corredors que facen 15 quilòmetres, i a les 9:05 hores per als caminants (15 km). Els participants aniran recorrent tota la Serra de Segària, passant pels termes municipals d’Ondara, El Verger, Rafol, Benimeli i Beniarbeig.

Les inscripcions per al XV Gegant es poden fer online en la web de www.mychip.es en l’enllaç https://inscripciones.mychip.es/es/evento/gegant-de-pedra-7e-circuit-trail-marina-2425 i també de forma presencial a l’oficina d’assegurances Allianz d’Ondara (Avinguda Doctor Flèming 36).

El XV Gegant de Pedra està organitzat pel Club d’Atletisme d’Ondara i l’Ajuntament d’Ondara, amb la col·laboració de Protecció Civil, Policia Local, Centre Excursionista d’Ondara i dels Ajuntaments de Benimeli, Beniarbeig, Ràfol d’Almúnia i El Verger. Jordi Ruiz ha volgut agrair al Club d’Atletisme d’Ondara la seua organització d’aquest esdeveniment esportiu, i a tots els col·laboradors per la seua contribució a què aquesta prova siga una realitat.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

ONDARA VA ACOLLIR DIUMENGE EL I DUATLÓ ESCOLAR

188 participants d’arreu de la província es van desplaçar fins a Ondara per competir en carrera a peu i en bicicleta

Ondara, 05.02.25. El passat diumenge 2 de febrer es va celebrar al nostre poble el I Duatló Escolar d’Ondara, una prova federada de caràcter provincial organitzada per l’Ondara Tri-Esport, amb el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara (dirigida per Jordi Ruiz), Policia Local, Protecció Civil i la Federació Valenciana de Triatló. Tot i que la meteorologia va complicar la celebració de la prova, el treball incansable dels quasi 50 voluntaris va ser fonamental per retirar l’aigua d’una Plaça de Bous que, només dues hores abans, estava completament inundada.

Finalment, amb 30 minuts de retard, es va donar el tret d’eixida a la primera cursa, amb la categoria juvenil com a protagonista. Els participants més grans van ser els encarregats d’encetar una jornada que, malgrat les dificultats inicials, es va desenvolupar sense majors contratemps i va acabar sent un èxit rotund en tots els sentits: la Plaça de Bous lluïa espectacular amb un box replet de bicicletes, un escenari únic que cap altra prova del calendari valencià té el privilegi d’oferir; els circuits urbans recorrien els carrers més emblemàtics del poble; l’animació va ser espectacular; i tant l’avituallament com la bossa del corredor van conquistar els més menuts gràcies a la generositat dels nostres patrocinadors. A més, els joves duatletes van omplir Ondara d’esport i van captivar els ondarencs que es van acostar a gaudir de l’esdeveniment.

En total, 188 participants d’arreu de la província es van desplaçar fins a Ondara per competir. Però d’entre tots ells, volem destacar la participació dels nostres duatletes locals:

• Categoria benjamí: Cloe Llobell, Luca Moisa, Lucas Sendra i Emma Pastor.

• Categoria aleví: Eric Torres, Miquel Lambert, Ximo Monfort, Guillem Garrido i Pablo Sendra.

• Categoria infantil: Marc Pastor i Adriana Carrió.

Podeu consultar totes les classificacions en el següent enllaç: https://resultados.triatlocv.org/event/25065

Enhorabona a tots ells, ja que per a la majoria, aquesta prova suposava el seu debut en la modalitat. També és de destacar la gran tasca d’Aurora Tormo, entrenadora de l’Escola de Triatló d’Ondara, que en només uns mesos ha aconseguit motivar els nostres xiquets i xiquetes, fent que milloren notablement el seu rendiment.

Seguim treballant per portar el nom d’Ondara arreu del territori valencià en un esport en què fins ara no estàvem representats i que, de segur, ens donarà moltes alegries. Si vols formar part de l’escola, només has d’acostar-te a la Piscina Municipal d’Ondara o escriure’ns a ctondaratriesport@gmail.com per sol·licitar informació.

En nom de l’Ondara Tri-Esport, moltes gràcies a tots els que heu fet possible aquesta prova!

Descarrega les fotos de l’esdeveniment en els següents enllaços:

Fotos de Ramon Mut: https://photos.app.goo.gl/33ghGmJHf7hvnfum6

Fotos de Santi Arlandis: https://www.facebook.com/santiimatge

* Comunicat Ondara Tri-Esport *

L’ÀGUILA DE SEGÀRIA ENLAIRA’S DE NOU A ONDARA

La III la Marxa Cicloesportiva L’Àguila de Segària tindrà lloc el diumenge 23 de febrer amb eixida i arribada en la Plaça de Bous d’Ondara

Ondara, 30.01.25. La tercera edició de la Marxa Cicloesportiva L’Àguila de Segària ja té data: el pròxim diumenge 23 de febrer, els amants del ciclisme tornaran a reunir-se a Ondara per a gaudir d’una jornada plena d’esport i natura, organitzada per Trifitness31. Aquest esdeveniment ha sigut presentat hui a Ondara pel Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, i pels representants de l’organització, Dani Cepa i Ramón Mut, així com dels patrocinadors, Juanjo Mahiques de Màxima Bikes, i Marisa de l’Hotel La Casona de Las Flores. En la presentació també han participat el cap i l’oficial de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano i Desiré Torres.

Aquesta prova ciclista ha esdevingut una cita imprescindible en el calendari dels cicloturistes de la comarca. Amb un recorregut de 122 quilòmetres i un desnivell positiu de 1710 metres, la marxa ofereix un traçat exigent però també molt paisatgístic, que transcorre per les zones més emblemàtiques de la comarca. La III la Marxa Cicloesportiva L’Àguila de Segària és la segona etapa de la Volta Ciclodeportiva València 2025. És una prova de caràcter no competitiu que tindrà lloc el diumenge dia 23 de febrer de 2025 a les 9 hores, amb eixida i arribada en la Plaça de Bous d’Ondara. Les carreteres per les quals discorre la prova recorre les poblacions d’Ondara, La Xara, Pedreguer, Gata de Gorgos, Poble Nou de Benitatxell, Moraira, Benissa, Pins, Xalo, Orba, Pego i Ràfol.

Les inscripcions per a la Marxa Ciclosportiva L’Àguila de Segària ja estan obertes a través de la pàgina web de Trifitness 31 (www.trifitness31.es ). L’Àguila de Segària és una marxa oberta a tots els ciclistes, tant a aquells que busquen superar un repte personal com a aquells que simplement volen gaudir d’una jornada en bicicleta. Els participants podran gaudir de nombrosos avantatges, com ara un obsequi a la inscripció, assistència mèdica durant la prova i un avituallament complet. Amb cada edició, L’Àguila de Segària s’ha consolidat com una de les marxes cicloturistes més importants de la Marina Alta. Gràcies al suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i de nombrosos patrocinadors, aquesta prova continua creixent i oferint una experiència única als seus participants.

**REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA**

EL CONJUNT JUVENIL N2 DEL CLUB ESPORT VIU ONDARA ES PROCLAMA CAMPIÓ PROVINCIAL I TERCER AUTONÒMIC

Ondara, 29.01.25. El passat 19 de gener es va celebrar el Provincial de Federació a Alcoi, on les gimnastes del Club Esport Viu d’Ondara es jugaven la classificació per a l’autonòmic. En primer lloc, les 5 individuals van defensar els seus exercicis, demostrant tota la feina de tants mesos, però no van poder obtindre la classificació per a l’autonòmic; així i tot, van estar magnífiques i l’equip tècnic d’entrenadores estan molt orgulloses d’elles.

Cadet maces

7a María Fernández

10a Carla Tinca

Juvenil cércol

9a Irene Rivera

Infantil cércol

20a Carme Marín

25a Giselle Vicente

Pel que fa al conjunt Conjunt juvenil de 3 pilotes i 2 cércols format per Zoe Barber, Zaira Quintanar, Roser Alemany, Aina García i Pau Mut, es van proclamar campiones provincials obtenint la classificació a l’autonòmic que es va celebrar el passat diumenge 26 de gener a Xàbia.

Va ser una jornada molt emocionant, ja que van eixir les primeres de la seua categoria i van haver d’esperar a saber els resultats 3 hores després, on vam saber que eren 3es autonòmiques. Una alegria meravellosa, ja que és molt complicat arribar fins ací i quedar en podi. Des de l’Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica d’Ondara i des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Jordi Ruiz, han donat l’enhorabona a totes les gimnastes, equip tècnic d’entrenadores i famílies.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA