DOS GERMANS ONDARENCS JUGARAN LA FINAL DE LA COPA PRO2 DE RASPALL

Marc Terrades integra l’equip Ajuntament d’Ondara – Portal de la Marina i Àlex Terrades, l’equip Ajuntament de Castelló, i s’enfrontaran el diumenge 30 de novembre al Trinquet del Genovés

Ondara, 24.11.25. La pilota valenciana torna a situar Ondara en el panorama esportiu autonòmic. El pròxim diumenge 30 de novembre, el Trinquet del Genovés acollirà la Final de la Copa Pro2 de Raspall, una cita històrica per al nostre municipi: dos germans ondarencs, Marc i Àlex Terrades, s’enfrontaran cara a cara per un títol oficial.

L’equip “Ajuntament d’Ondara – Portal de la Marina”, patrocinat per l’Ajuntament d’Ondara, ha aconseguit classificar-se per a aquesta gran final, amb Bonillo, Marc O., i Marc Terrades. Este conjunt s’enfrontarà a l’equip Ajuntament de Castelló, format per Terrades II (Àlex Terrades), Momparler i Javier. La partida començarà a les 12.00 hores aproximadament, (a continuació de la partida final de la Copa d’Escala i Corda Pro2 que també se celebra al Trinquet del Genovés, a les 10:30 hores), i ja desperta una gran expectació entre els aficionats. Marc i Àlex han crescut envoltats de pilota valenciana, una tradició que els ve “inculcada des de la cuna”. Per als dos germans, aquesta final és «un orgull per a la família».

Per a viure aquesta jornada històrica, la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara ha posat a disposició de l’Escola Municipal de Pilota i del CPV Ondara un autobús perquè xiquets, xiquetes i adults puguen desplaçar-se al Genovés. Els menors de l’Escola Municipal de Pilota tindran entrada gratis. El Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, ha destacat: “És un orgull per a Ondara que dos germans del nostre poble arriben a una final tan important. La pilota valenciana és part de la nostra identitat, i des de l’Ajuntament continuarem donant suport a aquest esport i als nostres jugadors. Animem a tota la ciutadania a acompanyar-los i fer pinya en esta jornada històrica”. Guanye qui guanye, la final ja és un èxit per a Ondara i una mostra que la pilota valenciana continua més viva que mai. El poble es prepara per animar els seus jugadors en una cita que promet emoció, germanor i orgull per a la nostra tradició esportiva.

REGIDORIA D’ESPORTS · AJUNTAMENT D’ONDARA

LUCIA MERCAPIDE I LEO ORIHUELA, CAMPIONS PROVINCIALS

Lucia Mercapide i Leo Orihuela es proclamen campions provincials de Federació cadet i infantil N2 respectivament, junt als conjunts cadet i juvenil que són subcampiones provincials

**Comunicat Associació Escoles Esportives Ondara **

El passat 15 de novembre es va celebrar el Provincial de Federació a Cox, on les nostres 17 gimnastes, junt amb les seues entrenadores, van competir en una jornada plena de nervis i il·lusió. El nivell va ser altíssim i només es classificaven poques places per a la fase autonòmica. Tot i això, Ondara va donar el màxim i va aconseguir 12 gimnastes classificades.

Resultats individuals

  • 1a posició: Lucia Mercapide – Cadet maces N2 (Campiona Provincial)
  • 1a posició: Leo Orihuela – Infantil aro N2 (Campió Provincial)
  • 5a posició: Lila Ortiz – Infantil N2
  • 7a posició: Carolina Expósito – Infantil N2
  • 8a posició: Giselle Vicente – Cadet N2
  • 11a posició: Zoe Barber – Juvenil N2
  • 17a posició: Ariadna Rey – Aleví N2

Resultats per conjunts

  • 2a posició: Conjunt Cadet N2 (Carme Marín, Alexia Martín, María Fernández, Lara Rodríguez i Carla Tinca) – Subcampiones Provincials
  • 2a posició: Conjunt Juvenil N2 (Irene Rivera, Roser Alemany, Zaira Quintanar, Aina García i Pau Mut) – Subcampiones Provincials

Mireia Serer també destaca

El diumenge 16 de novembre, l’ondarenca Mireia Serer es va proclamar 2a posició (subcampiona) en la II Fase de la Lliga Interclubs, categoria infantil amb maces, celebrada a Alacant.


L’equip tècnic està molt orgullós del treball realitzat aquest cap de setmana, demostrant que amb esforç i constància es poden aconseguir grans resultats. Enhorabona a totes!

**Comunicat Associació Escoles Esportives Ondara **

LES ESCOLES ESPORTIVES D’ONDARA REBEN 30 BOTIQUINS GRÀCIES A LA COL·LABORACIÓ AMB L’HOSPITAL HCB DÉNIA

* Comunicat Associació Escoles Esportives Municipals d’Ondara*

Les Escoles Esportives Municipals d’Ondara han rebut una important donació de 30 botiquins completament equipats per part de l’Hospital HCB Dénia, en el marc d’una nova col·laboració que uneix salut i esport a la Marina Alta.

A més, gràcies a aquest acord, HCB Dénia impartirà pròximament una formació en RCP i ús de desfibril·lador adreçada a tots els entrenadors de les escoles, amb l’objectiu de millorar la preparació davant possibles emergències i reforçar la seguretat dels nostres esportistes.

A la imatge, Pedro Espinosa (coordinador de les Escoles Esportives d’Ondara) junt amb Adolfo Vanaclocha, gerent de l’Hospital HCB Dénia, durant el lliurament dels botiquins.

Des de l’Associació de les Escoles Esportives volem agrair a l’Hospital HCB Dénia i al seu equip aquesta valuosa col·laboració en favor de la salut i la formació de la nostra comunitat esportiva.

* Comunicat Associació Escoles Esportives Municipals d’Ondara*

#EscolesEsportivesOndara #HCBDénia #SalutIEsport #Ondara #MarinaAlta

LA VIII CURSA SOLIDÀRIA D’ONDARA 2025 A BENEFICI DE L’AECC RECAPTA 10.025 EUROS PER LA INVESTIGACIÓ CONTRA EL CÀNCER

Més de 1.346 persones van participar en la cursa d’ahir

Ondara, 20.10.25. La VIII Cursa Solidària d’Ondara a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer va tindre lloc ahir diumenge 20 d’octubre amb una altíssima participació de persones de totes les edats (1.346 persones d’Ondara i de la comarca van assistir a aquesta cursa). Aquest esdeveniment solidari, que va estar organitzat per la organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i pel Club Triatló «Ondara Tri-Esport» amb la col·laboració de la Junta Local AECC, va aconseguir el seu objectiu: recaptar fons per a la lluita contra el càncer. Enguany s’han recaptat un total de 10.025 euros en aquest esdeveniment solidari, que es destinaran a la Junta Local de l’AECC.

Abans del començament de la marxa, els 10.025 euros van ser lliurats simbòlicament en un gran xec a nom d’AECC, que va ser atorgat a la presidenta de Junta Local d’AECC, Mª Carmen Bisquert, i membres de la Junta Local. Abans de l’eixida de la cursa, a l’escenari instal·lat al costat de la plaça de Bous, es va fer un emotiu homenatge a dos persones que van faltar recentment, Sílvia Zaragoza i Vicent Pastor. Mª Carmen Bisquert va donar lectura al manifest en què va destacar que la recaptació es destinarà a la investigació contra el càncer; va agrair la disposició dels participants d’Ondara i altres pobles per a donar suport a aquesta iniciativa.

La cursa va tindre 4 km de recorregut per a caminants i 5 km per a corredors (amb eixida i arribada al carrer General Bosch, davant de la plaça de Bous), en un circuit que va passar per les partides Xebics, Mollons i Alfatares. La cursa va ser realitzada per caminants de totes les edats; molts d’ells xiquets i xiquetes. Totes les persones inscrites van rebre una camiseta commemorativa rosa de la cursa. Per a animar la cursa, es va oferir “zumba”.

L’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, van lliurar els trofeus, acompanyats per Mª Carmen Bisquert i pel president del club esportiu Ondara Tri-Esport, Luís Javier Mohedano. Van agrair l’esforç realitzat per la Junta Local de l’AECC i el Club Tri-Esport en l’organització de la cursa; també van expressar el seu agraïment a totes les persones que han col·laborat, tant negocis i empreses, com a participants en la carrera, Policia Local i Protecció Civil. Més de 1.300 persones van participar en la cursa d’ahir, i més 150 empreses locals i comarcals han contribuït econòmicament en la cursa solidària.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’AJUNTAMENT D’ONDARA I EL CLUB ONDARA TRI-ESPORT SIGNEN EL CONVENI DE COL·LABORACIÓ PER A LA CURSA SOLIDÀRIA CONTRA EL CÀNCER 2025

Ondara, 07.10.25. L’Ajuntament d’Ondara ha formalitzat hui la signatura d’un conveni de col·laboració amb el Club de Triatló Ondara Tri-Esport per a la celebració de la VIII Cursa Solidària Contra el Càncer, que tindrà lloc el diumenge 19 d’octubre de 2025. Aquesta cursa està organitzada amb la col·laboració de la Junta Local de l’AECC i enguany serà el 8è any que se celebra a Ondara.

L’acte de signatura del conveni ha comptat amb la presència de l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, el president del club esportiu, Luís Javier Mohedano Domínguez, i el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz. Aquest conveni té com a objectiu consolidar els esdeveniments esportius vinculats a la població d’Ondara, reforçant l’oferta cultural i esportiva municipal, alhora que promou valors solidaris i contribueix a la visibilització de la lluita contra el càncer.

L’Ajuntament d’Ondara aportarà 4.430 euros per a la realització de la cursa, a més de posar a disposició els carrers i camins municipals, garantir la seguretat amb la Policia Local i Protecció Civil, i facilitar el servei d’ambulàncies i medalles per als primers classificats.

Per la seua part, el Club Ondara Tri-Esport s’encarregarà de l’organització integral de la cursa, incloent la gestió d’inscripcions, contractació de serveis tècnics, animació i difusió de l’esdeveniment.

L’Alcalde José Ramiro, ha destacat que “aquesta cursa representa molt més que una activitat esportiva: és una mostra de solidaritat col·lectiva i de compromís amb la salut i el benestar de la nostra comunitat”. Per la seua banda, el Regidor d’Esports Jordi Ruiz, ha subratllat que “la col·laboració amb el Club Ondara Tri-Esport és fonamental per a garantir l’èxit d’un esdeveniment que uneix esport, solidaritat i participació ciutadana”.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

LA VIII CURSA SOLIDÀRIA D’ONDARA A BENEFICI DE L’AECC SE CELEBRARÀ EL DIUMENGE 19 D’OCTUBRE 2025

Les inscripcions (6 euros) es poden realitzar en www.somesport.com , i tota la recaptació es destinarà íntegrament a l’AECC per a la investigació de la lluita contra el càncer

Ondara, 29.09.25. Hui ha sigut presentada a l’Ajuntament d’Ondara la VIII Cursa Solidària d’Ondara a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, que se celebrarà el diumenge 19 d’octubre 2025. En la presentació de l’esdeveniment esportiu solidari han participat l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro; el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz; la presidenta de la Junta Local d’Ondara de l’AECC, Mª Carmen Bisquert; i com a representants del Club Triatló Ondara Tri-Esport, Mònica Jorro i Vicent Ginestar. La cursa està organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i pel Club Triatló «Ondara Tri-Esport» amb la col·laboració de la Junta Local AECC.

Les inscripcions es poden realitzar fins al 16 d’octubre (o arribar a les 1.000 inscripcions) a la web de www.somesport.com , i també de forma presencial en negocis locals: Esports Colau, Calçats Dora, La Furiona de Laura Vicens, Perruqueria Antonia Domenech, Somriures i Ondara Òptics. El preu de la inscripció, 6 euros, es destinarà íntegrament a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer. Des de l’organització es treballa amb una previsió d’alta participació, esperant arribar a més de mil inscripcions.

L’eixida de la VIII Cursa Solidària d’Ondara serà a les 10 hores del diumenge 19 d’octubre des de l’Avinguda General Bosch (junt a la plaça de Bous); l’arribada també serà al mateix lloc. Abans, a les 9 hores, hi haurà primer un escalfament per a animar la cursa; a continuació es realitzarà el lliurament del xec en favor d’AECC i es llegirà el manifest. En finalitzar la cursa, es realitzarà una animació per a tots els participants. La cursa tindrà un recorregut de 4 km de circuit urbà per a caminants, mentre que per a corredors el recorregut són 5 km. La cursa transcorrerà per les partides Xebics, Mollons i Alfatares. Després de la cursa, hi haurà barra del Festers de la Soledat i Festers del Crist 2026.

El Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, ha agraït l’esforç realitzat per la Junta Local de l’AECC i el Club Ondara Tri-Esport, i ha fet una crida a la solidaritat, ja que tota la recaptació que s’aconseguisca en aquest esdeveniment esportiu, es destinarà íntegrament a l’AECC per a la investigació de la lluita contra el càncer, tal com ha recalcat la presidenta de la Junta Local, Mª Carmen Bisquert, qui ha animat a la ciutadania a inscriure’s i participar en aquesta carrera solidària, mostrant la seua esperança en què siga novament un èxit i se superen els mil participants. També han agraït també la col·laboració de Policia Local i Protecció Civil en la celebració de la cursa.

La Regidoria d’Esports ha agraït la col·laboració, mitjançant patrocini, de les més de 150 empreses locals i comarcals, que han posat el seu granet d’arena i contribuït econòmicament en la cursa solidària. La presidenta de la Junta Local AECC, Mª Carmen Bisquert, ha agraït a tots ells la seua aportació i ha animat a la ciutadania a inscriure’s i participar en la carrera solidària per a caminants i corredors.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA * AECC

L’AJUNTAMENT D’ONDARA HA HOMENATJAT HUI ELS PARTICIPANTS LOCALS EN EL CAMPIONAT D’EUROPA JOVE DE PILOTA A MÀ

Ondara, 26.09.25. L’Ajuntament d’Ondara ha homenatjat aquesta vesprada als integrants locals de la Selecció Valenciana en el Campionat d’Europa Jove de Pilota a Mà 2025. Hui s’ha celebrat un acte de reconeixent al Claustre de l’Ajuntament i la Regidoria d’Esports d’Ondara, dirigida per Jordi Ruiz, ha lliurat un detall als cinc integrants ondarencs de la Selecció valenciana que va participar al Campionat Europeu Jove de Pilota a Mà 2025, que es va celebrar a Ath (Bèlgica) del 3 al 6 de setembre.

Com a integrants de la selecció, s’ha reconegut als ondarencs Arnau Mas (Campió Europeu sub17 de One wall); Alma Contrí (Subcampiona Europea sub15 de One wall); Fèlix Peñarrubia, i Ruben Teruel (Integrants de la selecció valenciana a l’Europeu Jove’25 i bronze absolut al campionat); així com a Juanma Garrido, Entrenador i seleccionador de la Selecció Valenciana a l’EuroJove. Els pilotaris ondarencs han estat acompanyats de familiars i amics en aquest reconeixement institucional.

Des de l’Ajuntament d’Ondara, el Regidor d’Esports Jordi Ruiz ha declarat: «Des de la Regidoria d’Esports volem posar en valor la gran tasca que es fa des de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, que no només forma esportistes, sinó que manté viva una part essencial de la nostra cultura: la pilota valenciana.

Este esport autòcton, arrelat al nostre poble i a la nostra història, ha trobat en aquests joves un futur prometedor. Arnau, Alma, Fèlix, Rubén i Juanma, sou l’exemple viu que amb esforç, constància i passió es poden aconseguir grans coses.

Este reconeixement no és només per les medalles, sinó per la vostra actitud, per ser referents, i per demostrar que la pilota valenciana té futur, també en l’àmbit internacional.

Des d’Ondara, continuarem apostant per l’esport base, per les escoles municipals i per donar suport als nostres clubs, especialment en esports que són patrimoni viu com la pilota.

Moltes gràcies i enhorabona a tots!»

L’Alcalde José Ramiro ha destacat que «ens reunim per reconèixer públicament el talent, l’esforç i la passió dels nostres joves esportistes que han portat el nom d’Ondara i del País Valencià fins al Campionat d’Europa Jove de Pilota a Mà.

La pilota valenciana no és només un esport. És cultura, és tradició, és identitat. I veure com la nostra joventut la practica, la defensa i la fa brillar a nivell europeu ens ompli d’orgull.

Els èxits aconseguits —medalles d’or, plata i bronze— són fruit del treball constant, de l’esforç personal i del suport que oferim des de les institucions a l’esport base i a les disciplines autòctones com la pilota.

Felicitem amb tot el cor a Arnau Mas, Alma Contrí, Fèlix Peñarrubia, Rubén Teruel i Juanma Garrido, per ser ambaixadors de la pilota valenciana i per demostrar que des d’Ondara es pot arribar molt lluny.

Continuarem treballant perquè l’esport siga una eina de formació, valors i oportunitats per a la nostra joventut.

Enhorabona i gràcies per fer-nos sentir tan orgullosos!».

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’AJUNTAMENT D’ONDARA HOMENATJA ELS PARTICIPANTS LOCALS EN EL CAMPIONAT D’EUROPA JOVE DE PILOTA A MÀ

Aquest divendres 26 de setembre a les 19 hores se celebrarà un acte de reconeixent al Claustre de l’Ajuntament d’Ondara

Ondara, 25.09.25. L’Ajuntament d’Ondara homenatjarà als integrants locals de la Selecció Valenciana en el Campionat d’Europa Jove de Pilota a Mà 2025. Aquest divendres 26 de setembre a les 19 hores, l’Ajuntament d’Ondara celebrarà un acte de reconeixent al Claustre i la Regidoria d’Esports d’Ondara, dirigida per Jordi Ruiz, lliurarà un detall als cinc integrants ondarencs de la Selecció valenciana que va participar al Campionat Europeu Jove de Pilota a Mà 2025, que es va celebrar a Ath (Bèlgica) del 3 al 6 de setembre. El combinat valencià va obtindre un total de vuit medalles durant els tres dies de competició: dos d’or (one wall masculí sub17 i femení sub19), quatre de plata (one wall masculí sub 15, femení sub 15, femení sub 17 i llargues femení) i dos de bronze (joc internacional femení i masculí). Una bona participació que els ha dut a aconseguir el subcampionat absolut en categoria femenina i el bronze absolut en la masculina.

Com a integrants de la selecció, es reconeixerà als ondarencs Arnau Mas (Campió Europeu sub17 de One wall); Alma Contrí (Subcampiona Europea sub15 de One wall); Fèlix Peñarrubia, i Ruben Teruel (Integrants de la selecció valenciana a l’Europeu Jove’25 i bronze absolut al campionat); així com a Juanma Garrido, Entrenador i seleccionador de la Selecció Valenciana a l’EuroJove. Tots ells tenen una vinculació directa amb l’esport local; Arnau Mas i Alma Contrí són actualment integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara; Félix Peñarrubia i Rubén Teruel viuen a Ondara i estan al Club de Pilota Ondara, i Juanma Garrido, a més de seleccionador, és el coordinador de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara.

Des de l’Ajuntament d’Ondara, l’Alcalde José Ramiro ha destacat que “aquests èxits europeus són fruit del treball constant, de l’esforç personal i del suport a l’esport base que fem des de les institucions”. Per la seua part, el Regidor d’Esports Jordi Ruiz ha afegit que “des de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara s’està fent una tasca excel·lent, i aquests resultats en l’àmbit europeu en són la millor prova”.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

LA VIII CURSA SOLIDÀRIA D’ONDARA A BENEFICI DE L’AECC SE CELEBRARÀ EL DIUMENGE 19 D’OCTUBRE 2025

Les inscripcions (6 euros) es poden realitzar en www.somesport.com , i tota la recaptació es destinarà íntegrament a l’AECC per a la investigació de la lluita contra el càncer

Ondara, 25.09.25. Ondara tornarà a mostrar el seu costat més solidari amb la celebració de la VIII Cursa Solidària a benefici de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), que tindrà lloc el diumenge 19 d’octubre de 2025. L’esdeveniment està obert tant a caminants com a corredors, i compta amb l’organització de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara i del Club Triatló Ondara Tri-Esport , la col·laboració de la Junta Local de l’AECC.

 Inscripcions solidàries

La inscripció té un cost de 6 euros i es pot realitzar fins al 16 d’octubre —o fins a completar les 1.000 places disponibles— a través de la web www.somesport.com, o de manera presencial en diversos comerços locals: Esports Colau, Calçats Dora, La Furiona de Laura Vicens, Perruqueria Antonia Domenech, Somriures i Ondara Òptics.

Tota la recaptació es destinarà íntegrament a l’AECC, per a la investigació en la lluita contra el càncer.

 Programa de la jornada

  • 9:00 h – Escalfament col·lectiu i lectura del manifest.
  • 10:00 h – Eixida des de l’Avinguda General Bosch, junt a la plaça de Bous.
  • Recorregut – 4 km per a caminants i 5 km per a corredors, passant per les partides Xebics, Mollons i Alfatares.
  • Finalització – Animació per a tots els participants i barra a càrrec dels Festers de la Soledat i Festers del Crist 2026.

 Crida a la participació

Des de l’organització s’ha fet una crida a la ciutadania per a participar en aquesta jornada solidària. Tant el Club Triatló com la Regidoria d’Esports han agraït la col·laboració de la Policia Local, Protecció Civil i més de 150 empreses locals i comarcals que han contribuït econòmicament per fer possible aquest esdeveniment.

Ajuda a fer que cada pas compte. Participa en la VIII Cursa Solidària d’Ondara!

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA * AECC

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA ARREPLEGA 12 TROFEUS AUTONÒMICS JECV 2024-25 I EL RECONEIXEMENT AL SEU COORDINADOR, JUANMA GARRIDO, EN ESCALA I CORDA

Ondara, 22.09.25. El XXXIV Dia de la Pilota, organitzat per la Federació de Pilota Valenciana, va celebrar aquest dissabte 20 de setembre a València un dels seus actes centrals amb el lliurament dels trofeus dels Jocs Esportius de Pilota Valenciana. 600 persones es donaren cita un any més a l’Alqueria del Bàsquet per acompanyar a les 34 escoles més destacades dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana 2024/2025 en les modalitats de one wall, frontó valencià, frare, galotxetes, galotxa, raspall, llargues i escala i corda.

L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrigo i entrenada per Raül Blasco i Marc Terrades, va ser la que més trofeus va alçar, ja que va aconseguir un total de 12 trofeus autonòmics en la passada temporada 2024-2025. A més, en l’apartat dels entrenadors i entrenadores que van rebre el reconeixement al seu treball, va ser distingit el coordinador de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, Juanma Garrido, en la modalitat d’escala i corda.

Quant als 12 trofeus aconseguits per l’escola d’Ondara van estar els següents :

1er- Campió juvenil JECV Raspall (José Miguel i Arnau)

1er- Campió infantil JECV One Wall (Àngel i Dídac)

1er- Campió benjamí JECV Llargues (Paulo, Lluís, Ernest i Guillem.F)

1er- Campió aleví JECV Llargues (Pepe, Vicent, Andreu.F, Guiu i Gerard)

1er- Campió cadet femení trobades femenines JECV raspall (Alma, Uxue, Victòria i Lluna)

2n – Subcampió infantil JECV Galotxa (Àngel, Dídac, Unai.F i Josep)

2n – Subcampió infantil JECV Llargues (Alma, Dídac, Àngel, Unai i Josep)

2n- Subcampió benjamí JECV Frontó (Lluís i Ernest)

2n- Subcampió benjamí JECV One Wall (Ernest i Lluís)

3er- classificat benjamí JECV Escala i Corda (Ernest i Guillem.F)

3er- classificat benjamí JECV Raspall (Ernest, Lluís, Guillem.F i Paulo)

3er- classificat juvenil JECV Llargues (Arnau, José Miguel, Andreu.M i Joan)

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Jordi Ruiz, es va posar a disposició de l’escola un autobús per a acudir a València a arreplegar els trofeus. Tant l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, com el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, han felicitat els integrants de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara i als seus entrenadors, pels èxits aconseguits durant tota la passada temporada 2024-2025. Jordi Ruiz va acompanyar els integrants de l’escola en el lliurament de premis del Dia de la Pilota, i va expressar el seu orgull perquè l’escola d’Ondara haguera collit tants èxits esportius. També ha animat els integrants de l’Escola per a continuar així en la nova temporada que ja ha donat inici en l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, tenint de nou com a coordinador a Juanma Garrido, i com a entrenadors a Raül Blasco i Marc Terrades.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA