ONDARA REORGANITZA LA CIRCULACIÓ AL BARRI DEL CRIST I A PAMIS AMB CARRERS DE SENTIT ÚNIC PER MILLORAR LA SEGURETAT I REDUIR EL TRÀNSIT

Les noves direccions entren en vigor el 4 de juny al barri del Crist i el 8 de juny a Pamis, després del consens amb el veïnat

Ondara, 04.06.26. L’Ajuntament d’Ondara ha posat en marxa una nova ordenació del trànsit al municipi amb la implantació de carrers de sentit únic al barri del Crist i al nucli de Pamis, una actuació que respon a les demandes veïnals i que té com a objectiu millorar la seguretat viària, reduir el trànsit i optimitzar l’estacionament.

Barri del Crist: més aparcament i seguretat amb la nova circulació

El nou esquema de circulació al barri del Crist ha entrat en vigor aquest dijous 4 de juny, amb la instal·lació de nova senyalització i canvis en diversos carrers que passen a ser de direcció única. Aquest projecte ha sigut consensuat en les reunions de barri i, segons ha explicat l’alcalde d’Ondara, José Ramiro, “naix de la necessitat d’ordenar el barri i guanyar places d’aparcament, així com de reduir situacions de perill en carrers amb doble sentit i fort pendent”. En concret, la reorganització permetrà incrementar en més de 15 les places d’aparcament, així com millorar la seguretat en zones sensibles com l’entorn de l’Escola de Música, amb una circulació més ordenada i reducció de maniobres complicades. El cap de la Policia Local, Toni Galiano, ha destacat que aquest tipus de disseny, basat en una “malla de circulació”, ajuda a calmar el trànsit, reduir la velocitat i facilitar la convivència entre vehicles i vianants, especialment en carrers estrets.

A més, la nova ordenació evita carrers sense eixida i garanteix alternatives de recorregut, alhora que dificulta l’ús del barri com a via ràpida de pas. Tant l’alcalde com el cap de la Policia Local han insistit en la importància de la paciència durant els primers dies d’adaptació, remarcant que els canvis “sempre generen un període inicial de confusió, però acaben sent positius per al conjunt del veïnat”.

Pamis: circulació per reduir el trànsit de pas

Pel que fa a Pamis, les noves direccions s’implantaran dilluns 8 de juny, amb l’objectiu principal de reduir el trànsit de pas innecessari pel nucli urbà, una de les principals preocupacions dels residents.

Entre les mesures adoptades destaca la direcció única del camí del Camp de Futbol cap al Centre Comercial, de manera que només es permetrà el sentit Pamis → Centre Comercial. Això impedirà que els vehicles que ixen del centre comercial travessen el poble, i es desviaran cap a vies principals com la carretera de Pedreguer.

També s’establirà direcció única en la carretera que travessa Pamis cap a Pedreguer, impedint l’entrada des d’aquesta via per evitar que el nucli siga utilitzat com a drecera. En paraules de José Ramiro, es tracta d’“evitar una mobilitat innecessària que genera perillositat i molèsties”, especialment en carrers estrets amb doble direcció.

Aquestes mesures també busquen millorar la seguretat en zones pròximes a equipaments com el poliesportiu, on el pas constant de vehicles s’havia convertit en un risc, especialment per a xiquets i xiquetes.

Millora de la convivència i treball conjunt amb el veïnat

La implantació d’aquest nou model de mobilitat s’emmarca en un procés participatiu amb el veïnat, que ha permès identificar problemes com la falta d’aparcament, la velocitat excessiva o el trànsit intens.

Des de la Policia Local s’ha remarcat que les direccions úniques són una eina efectiva per a generar “reductors naturals de velocitat” i millorar la seguretat dels usuaris, incloses persones majors o amb mobilitat reduïda.

Finalment, des de l’Ajuntament d’Ondara es fa una crida a la ciutadania perquè circule amb precaució i atenció als nous senyals, especialment durant els primers dies, per tal de facilitar una adaptació progressiva a aquests canvis que, segons han insistit, “han sigut dissenyats per a millorar la qualitat de vida i la convivència als barris”.

AJUNTAMENT D’ONDARA

PAMIS CANVIA LA CIRCULACIÓ: DIRECCIONS ÚNIQUES EN MARXA DES DEL DILLUNS 8 DE JUNY

Nou esquema de trànsit a Pamis per reduir el pas de vehicles des del pròxim dilluns

Ondara, 04.06.26. L’Ajuntament d’Ondara informa que, a partir d’aquest dilluns 8 de juny, entrarà en funcionament la nova senyalització amb direccions úniques al nucli de Pamis, d’acord amb les mesures consensuades amb el veïnat en les reunions de barri. Aquesta actuació té com a principal objectiu reduir el trànsit de pas innecessari pel nucli urbà i millorar la seguretat i la qualitat de vida, donant resposta a una de les principals preocupacions veïnals, juntament amb la manca d’aparcament.

Entre les mesures que s’implanten destaquen:

Direcció única del camí del Camp de Futbol cap al Centre Comercial, permetent només el sentit Pamis → Centre Comercial. D’aquesta manera, s’evitarà que el trànsit d’eixida del Centre Comercial es desvie cap a Pamis, i els vehicles seran desviats cap a la carretera de Pedreguer.

Direcció única en la carretera que travessa Pamis cap a Pedreguer, permetent únicament la circulació en eixe sentit i impedint l’entrada de vehicles a Pamis des de la carretera de Pedreguer, amb la finalitat d’evitar l’ús del poble com a drecera.

Des de l’Ajuntament es demana a la ciutadania la màxima atenció i precaució a partir de l’entrada en vigor d’aquestes mesures, per tal d’adaptar-se als nous sentits de circulació.

Aquest nou esquema respon al treball conjunt amb el veïnat i pretén reduir el volum de vehicles, millorar la seguretat i ordenar la mobilitat a Pamis.

ONDARA CELEBRA HUI EL DIA INTERNACIONAL DE LA BICICLETA AMB L’ACTIVITAT “ANEM EN BICI A L’ESCOLA”


Xiquets, xiquetes i famílies recorren Ondara en bicicleta camí dels centres educatius en una jornada per fomentar la mobilitat sostenible


Participants de “Anem en bici a l’escola” al seu pas per la plaça del Convent, en la celebració del Dia Internacional de la Bicicleta a Ondara

Ondara, 03.06.26. Ondara està celebrant hui, 3 de juny, el Dia Internacional de la Bicicleta amb l’activitat “Anem en bici a l’escola”, una iniciativa impulsada per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Ondara, amb la col·laboració dels centres educatius i la Policia Local.

Des de primera hora del matí, els escolars, acompanyats també per famílies i persones adultes, han recorregut els carrers del municipi amb bicicleta per acudir als centres educatius, fomentant així una mobilitat més saludable i sostenible.

Al seu pas per la plaça del Convent, s’ha pogut veure la participació activa de famílies senceres, amb xiquets i xiquetes equipats amb casc, compartint una experiència que combina educació viària, activitat física i convivència. La Policia Local ha estat present durant el recorregut per garantir la seguretat i facilitar el trànsit en els punts més conflictius.

Aquesta activitat pretén consolidar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport habitual, reduir el trànsit a les portes dels centres educatius i promoure hàbits saludables entre la població escolar, tal com s’ha destacat des de l’àrea d’Educació.

Amb aquesta acció, Ondara reforça el seu compromís amb la mobilitat sostenible, l’educació en valors i la promoció d’un estil de vida saludable, en una jornada que any rere any compta amb una gran participació de la comunitat educativa

REGIDORIA D’EDUCACIÓ *AJUNTAMENT D’ONDARA

PROGRAMACIÓ AGENDA ONDARA JUNY 2026

Dissabte 6 de juny, Prado,18h
INTERCANVI DE BANDES Associació Musical del Verger i Unió Musical d’Ondara

Dilluns 8 de juny, Casa de Cultura, 19h
AUDICIONS Audició de violí i piano
Alumnes Escola de Música Gonzalo Ortolà

Dimecres 10 de juny, Biblioteca Infantil, 17.30h
LLEGIM I COMPARTIM – Lectura i taller creatiu Amb Mireia Bazu
Per a xiquetes i xiquets de 6 a 9 anys. Cal inscripció.

Dijous, 11 de juny, Casa de Cultura, 19h
AUDICIONS Audició de piano
Alumnes Escola de Música Gonzalo Ortolà

Dissabte 13 de juny, Auditori Municipal, 19h
TEATRE El Grup de Teatre Juvenil de l’Escola de Teatre d’Ondara presenta l’obra “En el Museo”

Diumenge 14 de juny, Auditori Municipal, 12h
TEATRE El Grup de Teatre Infantil de l’Escola de Teatre d’Ondara presenta l’obra
“El flautista d’Hamelin”

Dimarts 16 de juny, Auditori Municipal, 9.30h
TEATRE INFANTIL “La Finestra Nou Circ” presenta “Royal Circ”
Adreçat als i les alumnes d’Infantil i Primer Cicle de Primària del CEIP Sanchis Guarner d’Ondara

Dimecres, 17 de juny, Auditori Municipal, 9.30h
TEATRE INFANTIL “J.M. Gestió Teatral” presenta “Garfio i el llegat de Peter Pan”
Adreçat als i les alumnes de Segon i Tercer Cicle de Primària del CEIP Sanchis Guarner d’Ondara

Dijous 18 de juny, Auditori Municipal, 19h
Audició Fi de curs alumnes de de l’Escola de Música Gonzalo Ortolà d’Ondara

Dissabte 20 de juny, Casa de Cultura, 19h
MÚSICA Concert del Cor Adult de la Unió Musical d’Ondara
Dirigit per Dani Ventura

Diumenge 21 de juny, Prado, 12h
XXIII CAMPANYA D’ INTERCANVI DE COLLES Colla Sarabanda d’Oliva i d’Ondara Colla de Dolçaines i Tabals

Diumenge 21 de juny, Auditori Municipal, 20h
TEATRE El Grup de Teatre Adult de l’Escola de Teatre d’Ondara presenta l’obra
“El diari d’Anna Frank”

Dimarts 23 de juny, Casa Cultura, 19h
MÚSICA Mini Concert de piano a càrrec de Andreu Frasés i Iñigo Miralles

Dijous 25 de juny, Casa de Cultura, 18.30h
MÚSICA Mini Concert de piano a càrrec de Mirela Gomes

REGIDORIA DE CULTURA * AJUNTAMENT D’ONDARA

L’ESCOLA DE TEATRE D’ONDARA OFERIRÀ TRES REPRESENTACIONS DE CLOENDA DEL CURS 2025-26

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ondara informa que l’Escola Municipal de Teatre posarà el punt final al curs 2025-2026 amb la celebració de les seues tradicionals representacions de cloenda, que tindran lloc durant el mes de juny a l’Auditori Municipal d’Ondara.

Com cada any, l’alumnat dels diferents grups —infantil, juvenil i d’adults— mostrarà damunt de l’escenari el treball realitzat al llarg del curs, en unes funcions obertes al públic que constitueixen una magnífica oportunitat per gaudir del teatre i del talent local.

En total, s’oferiran tres obres, corresponents a cadascun dels grups de formació de l’escola. La primera cita serà el dissabte 13 de juny a les 19 hores, amb el grup juvenil, que representarà l’obra “En el museu”. La segona representació tindrà lloc el diumenge 14 de juny a les 12 hores, amb el grup infantil, que posarà en escena el clàssic “El flautista d’Hamelí”. Finalment, el diumenge 21 de juny a les 19 hores, serà el torn del grup d’adults i adultes, amb la representació de “El diari d’Anna Frank”, una proposta de gran càrrega emocional i profunditat.

Les tres obres han estat dirigides per Rosa Catalan i Yasser Abril, responsables de la formació teatral municipal, que un any més han treballat amb dedicació per fomentar l’expressió artística, la creativitat i els valors escènics entre l’alumnat.

Des de la Regidoria de Cultura es vol destacar la importància de l’Escola Municipal de Teatre com a espai de formació i convivència cultural, així com el seu paper fonamental en la dinamització de la vida cultural del municipi. Aquestes representacions de cloenda són, a més, un aparador del potencial creatiu d’Ondara i una invitació a tota la ciutadania a participar i gaudir de la cultura en directe.

La regidora de Cultura ha volgut animar a veïns i veïnes a assistir a les diferents funcions, destacant que “el teatre és una eina educativa i cultural de primer ordre, i aquestes representacions són el millor exemple del treball, la il·lusió i el compromís de l’alumnat i del professorat durant tot el curs”.

Des de l’Ajuntament d’Ondara es convida a tota la població a assistir i donar suport a estes representacions, que posen en valor l’esforç col·lectiu i la passió pel teatre.

🎭✨ Cloenda de l’Escola Municipal de Teatre d’Ondara

Arriba la recta final del curs i l’alumnat de l’Escola Municipal de Teatre d’Ondara puja a l’escenari per mostrar tot el treball realitzat durant l’any 👏

🎬 Tres obres, tres grups, tres cites imprescindibles:

🟡 Grup juvenil

📍 «En el museu»

🗓 Dissabte 13 de juny – 19 h

📌 Auditori Municipal

🎭 Direcció: Rosa Catalan i Yasser Abril

🟢 Grup infantil

📍 «El flautista d’Hamelí»

🗓 Diumenge 14 de juny – 12 h

📌 Auditori Municipal

🎭 Direcció: Rosa Catalan i Yasser Abril

🔴 Grup d’adults/es

📍 «El diari d’Anna Frank»

🗓 Diumenge 21 de juny – 19 h

📌 Auditori Municipal

🎭 Direcció: Rosa Catalan i Yasser Abril

🎟️ Tres propostes escèniques per gaudir del teatre i del talent local en una cloenda molt especial. No vos ho perdeu!

#Ondara #Teatre #CulturaOndara #EscolaDeTeatre #AgendaCultural 🎭

REGIDORIA DE CULTURA * AJUNTAMENT D’ONDARA

ONDARA CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE LA BICICLETA AMB L’ACTIVITAT “ANEM EN BICI A L’ESCOLA”

Educació, Policia Local i centres escolars impulsen una acció per reduir el trànsit i fomentar la salut

Ondara, 02.06.26. L’Ajuntament d’Ondara, a través de la Regidoria d’Educació, ha presentat hui l’activitat “Anem en bici a l’escola”, emmarcada en la celebració del Dia Internacional de la Bicicleta, que tindrà lloc el pròxim 3 de juny de 2026. La iniciativa ha sigut presentada per la Regidora d’Educació, Rosa Ana Marí, juntament amb la tècnica d’Educació, Xelo Castellano, i el cap de la Policia Local d’Ondara, Toni Galiano, destacant la importància de fomentar hàbits de mobilitat sostenible i saludable entre la població escolar.

L’activitat consistirà a acompanyar l’alumnat fins als centres educatius en bicicleta, fomentant una mobilitat més saludable i sostenible. Està dirigida principalment a l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària, que ja disposa de major autonomia, mentre que els xiquets i xiquetes més menuts podran participar si van acompanyats per persones adultes. Els punts de trobada seran a les 8:40 hores a la Font de la Carxofa i a les 8:50 hores a la zona de Marjals, des d’on es realitzarà el recorregut conjunt utilitzant la xarxa de carrils bici fins als centres educatius.

Segons ha explicat Xelo Castellano, la iniciativa pretén “potenciar que els xiquets i xiquetes vagen a escola en bicicleta i utilitzen els carrils bici de manera segura”, incidint en la importància de consolidar aquest hàbit més enllà d’un dia puntual.

Per la seua part, la Policia Local d’Ondara tindrà un paper clau en el desenvolupament de l’activitat, realitzant l’acompanyament del recorregut i vetlant per la seguretat. El cap de la Policia Local, Toni Galiano, ha assenyalat que “aprofitarem el recorregut per ensenyar i reforçar les normes de circulació, i estarem presents en els encreuaments més conflictius per donar seguretat”. Galiano ha insistit en la necessitat de promoure l’ús habitual de la bicicleta: “no hem d’esperar al Dia de la Bicicleta; Ondara compta amb una bona xarxa de carrils bici i cal utilitzar-la diàriament”.

Des de la Regidoria d’Educació, Rosa Ana Marí ha destacat el valor educatiu de la iniciativa, assegurant que es tracta d’“una acció senzilla però amb un gran impacte educatiu, social i ambiental”. A més, ha recordat que Ondara forma part de la Xarxa Internacional de Ciutats Educadores i que activitats com aquesta “eduquen en valors com els hàbits saludables, l’autonomia personal, el respecte a les normes i la consciència mediambiental”.

Marí també ha subratllat que la proposta està alineada amb diversos Objectius de Desenvolupament Sostenible, i que contribueix a “reduir el trànsit a les portes dels centres educatius, disminuir la contaminació i fomentar la convivència i els vincles socials”. L’experiència d’anys anteriors ha consolidat aquesta iniciativa, que “els centres educatius esperen cada any” i que ha evolucionat cap a un model més pràctic, centrat en l’ús real de la bicicleta com a mitjà de transport quotidià. A més, cada vegada són més els escolars que utilitzen la bicicleta o el patinet per acudir a classe, segons s’ha destacat, amb els espais d’aparcament habilitats pel consistori plens de manera habitual, tot i que des de l’Ajuntament s’anima a seguir incrementant aquest ús.

Pel que fa a les recomanacions, s’ha insistit en la importància de portar casc, revisar l’estat de la bicicleta i respectar la senyalització i les normes de circulació. També s’ha informat que es restringirà temporalment el trànsit en alguns carrers per garantir la seguretat del recorregut.

Finalment, des de l’Ajuntament s’ha convidat a tota la ciutadania a sumar-se a la celebració, més enllà de la comunitat escolar, convertint aquest dia en una oportunitat per apostar per una mobilitat més sostenible i saludable.

Aquesta activitat s’emmarca dins de les accions de promoció de la mobilitat sostenible impulsades pel consistori, en col·laboració amb els centres educatius del municipi i la Policia Local, amb l’objectiu de conscienciar la ciutadania des de les edats més primerenques.

Amb aquesta proposta, Ondara reafirma el seu compromís com a Ciutat Educadora, promovent valors com la salut, la sostenibilitat, la convivència i la participació activa de la comunitat educativa.

REGIDORIA D’EDUCACIÓ * AJUNTAMENT D’ONDARA

ONDARA IMPULSA NOVES ACTUACIONS EN ENLLUMENAT, APARCAMENTS I L’AUDITORI DINS DEL PLA D’INVERSIONS SOSTENIBLES

El municipi activa projectes per valor de més de 200.000 euros en aquestes tres línies, amb actuacions ja en contractació o en fase avançada de definició

Ondara, 02.06.26. L’Ajuntament d’Ondara continua desplegant el paquet d’inversions financerament sostenibles aprovat amb càrrec al romanent de tresoreria, amb diverses actuacions que avancen en diferents fases d’execució. Entre les més destacades es troben el pla d’enllumenat sostenible, la millora d’aparcaments públics i la renovació de l’auditori municipal, amb una inversió conjunta superior als 200.000 euros. Aquestes actuacions s’emmarquen en la modificació de crèdit d’1.150.000 euros aprovada per al període 2025-2027 destinada a projectes que milloren els serveis i infraestructures municipals sense generar despesa estructural futura.

Pla d’enllumenat sostenible: en fase de contractació

El pla d’enllumenat sostenible, amb una dotació de 55.000 euros, es troba actualment en fase de contractació, després d’haver sigut aprovat en Junta de Govern. En aquests moments està obert el procediment perquè les empreses presenten les seues ofertes, pas previ a l’adjudicació del projecte. El projecte contempla la instal·lació de fanals solars en diferents punts del terme municipal, especialment en zones amb dèficit d’il·luminació, com camins i partides rurals. Aquesta actuació permetrà reforçar la seguretat i millorar la visibilitat en espais que actualment no disposen de connexió elèctrica. Segons ha explicat l’alcalde, José Ramiro, la ubicació definitiva dels fanals s’adaptarà a les necessitats detectades i a les aportacions del veïnat.

Millora d’aparcaments: projecte adjudicat i pendent d’execució

Pel que fa als aparcaments, el projecte de condicionament i millora d’espais d’estacionament, dotat amb 30.000 euros, ja ha superat la fase administrativa i es troba adjudicat i pendent d’inici de les obres.

L’actuació inclou l’adequació de zones com el pàrquing del Doctor Barraquer, amb millores en el paviment, la il·luminació i l’ordenació dels espais, amb l’objectiu de facilitar el seu ús en millors condicions.

Segons ha avançat el consistori, es preveu que estos treballs puguen estar operatius abans de l’estiu, responent així a l’increment de la demanda d’aparcament en períodes de major activitat.

Auditori municipal: projecte en definició tècnica avançada

En l’àmbit cultural, el projecte d’adequació de l’auditori municipal, amb una inversió de 130.000 euros, es troba en una fase avançada de definició tècnica, prèvia a la seua licitació.

La intervenció contempla la renovació de les butaques, així com l’adaptació de l’espai a la normativa vigent en matèria d’accessibilitat i seguretat. Això implica possibles actuacions complementàries, com la modificació del paviment i la redistribució dels passadissos per garantir una evacuació adequada.

Es tracta d’una actuació necessària per a modernitzar un equipament amb dècades d’antiguitat i millorar les condicions per a l’ús cultural i social.

Inversions al servei de la ciutadania

Des de l’Ajuntament s’ha destacat que totes aquestes actuacions responen a demandes reals de la ciutadania, recollides a través de les reunions de barri i del contacte directe amb el veïnat.

El conjunt del pla inversor s’ha dissenyat seguint criteris tècnics i de sostenibilitat, amb projectes que generen un impacte durador i milloren la qualitat de vida sense incrementar la despesa de manteniment municipal.

Amb aquestes actuacions, l’Ajuntament d’Ondara continua avançant en una planificació urbana basada en la millora dels serveis, la seguretat i l’eficiència dels recursos públics.

AJUNTAMENT D’ONDARA

EL BARRI DEL CRIST ESTRENA AQUEST DIJOUS NOVA CIRCULACIÓ AMB CARRERS DE SENTIT ÚNIC

El nou esquema de circulació del barri del Crist entra en vigor aquest 4 de juny

Ondara, 02.06.26. L’Ajuntament d’Ondara informa que, a partir d’aquest dijous 4 de juny, entrarà en funcionament la nova senyalització amb direccions úniques al barri del Crist, d’acord amb l’esquema de circulació consensuat amb el veïnat en les reunions de barri.

Aquesta actuació forma part de les millores en mobilitat i estacionament que s’han estat treballant conjuntament, i que inclouen la reorganització del trànsit amb carrers de sentit únic, així com l’optimització de les places d’aparcament i altres mesures per incrementar la seguretat.

Des de l’Ajuntament es demana a la ciutadania màxima atenció i precaució en la circulació pel barri a partir d’aquest dijous, per tal d’adaptar-se als nous sentits de circulació.

Cal recordar que aquest nou esquema ha sigut validat en l’última reunió de barri, i permetrà millorar la seguretat viària i guanyar més de 15 places d’aparcament, a més del reordenament d’elements com els contenidors.

Nou mapa de circulació al barri del Crist a partir de dijous:

L’ESCOLA MUNICIPAL DE PILOTA D’ONDARA, CAMPIONA AUTONÒMICA D’ESCALA I CORDA EN CATEGORIA ALEVÍ JECV

Ondara, 01.06.26. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco i Marc Terrades, ha aconseguit proclamar-se campiona autonòmica en categoria aleví en la modalitat d’escala i corda dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (JECV), en una jornada celebrada el passat dissabte 30 de maig al trinquet del Tío Pena i al minitrinquet de Massamagrell (València), organitzada per la Federació de Pilota Valenciana.

Ondara va brillar a la final autonòmica dels JECV d’escala i corda, conquistant l’or autonòmic en categoria aleví amb l’equip integrat per Arnau Montilla, Àlex Chaves i Aleix Contrí, que es van imposar als equips de Quatretonda, Massamagrell i Castelló.

El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha volgut felicitar públicament l’equip tècnic i els joves pilotaris ondarencs, que han sigut els guanyadors autonòmics en aquesta modalitat tan tècnica.

QUADRE D’HONOR

Categoria benjamí

1r CPV Dénia

2n CPV Vilamarxant

3r CPV Massamagrell

4t CPV Burriana

Categoria aleví

1r CPV Ondara

2n CPV Quatretonda

3r CPV Massamagrell

4t CPV Castelló

Categoria infantil

1r CPV Gata de Gorgos

2n CPV Vinalesa

3r CPV La Baronia

4t CPV Almenara

Categoria cadet

1r CPV Massamagrell B

2n CPV Massamagrell A

3r CPV Onda

4t CPV Orba

Categoria juvenil

1r CPV Sella-Relleu

2n CPV Castelló

3r CPV La Baronia

4t CPV Foios

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

CLOENDA ESCOLES ESPORTIVES D’ONDARA 2026

** Informació: Associació Escoles Esportives d’Ondara **

📢🎉 CLOENDA ESCOLES ESPORTIVES D’ONDARA 2026 🎉📢

📅 Divendres 5 de juny al Recinte del Prado d’Ondara

✨ Com a novetat d’enguany, la Cloenda se celebrarà al Recinte del Prado, un espai que ens permetrà gaudir de la festa amb més comoditat i activitats per a totes les famílies.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🕕 HORARIS DE LA CLOENDA

💦 18:00 h a 20:20 h
Zona d’activitats amb:

  • Unflables aquàtics
  • Jocs i activitats
  • Música i ambientació
  • Festa de l’espuma

🏆 20:30 h
Inici de la gala de cloenda amb:

  • Presentació de les escoles
  • Reconeixements
  • Moments especials de final de temporada
  • I alguna sorpresa més 😊

🎶 Després de la gala continuarem amb ambient, música i festa per a acomiadar la temporada com toca 🔥

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🍽️ SOPAR

Finalment, i després de valorar les preferències de les famílies, no es realitzarà un sopar organitzat amb tickets, ja que la majoria preferix portar sopar de sobaquillo.

La idea és sopar aproximadament sobre les 21:15 h.

🪑 Hi haurà taules i cadires disponibles per a les persones assistents.

🥤 La barra estarà oberta des de l’inici de les activitats amb begudes i refrescos durant tota la vesprada i la nit.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🖤💛 Serà una gran festa de final de temporada per a disfrutar totes i tots junts com es mereixen les nostres xiquetes, xiquets i joves esportistes.

🎉 Vos esperem a totes i tots!

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

📢🎉 CLAUSURA ESCUELAS DEPORTIVAS DE ONDARA 2026 🎉📢

📅 Viernes 5 de junio en el Recinto del Prado de Ondara

✨ Como novedad este año, la Clausura se celebrará en el Recinto del Prado, un espacio que nos permitirá disfrutar de la fiesta con mayor comodidad y actividades para todas las familias.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🕕 HORARIOS DE LA CLAUSURA

💦 18:00 h a 20:20 h
Zona de actividades con:

  • Hinchables acuáticos
  • Juegos y actividades
  • Música y animación
  • Fiesta de la espuma

🏆 20:30 h
Inicio de la gala de clausura con:

  • Presentación de las escuelas
  • Reconocimientos
  • Momentos especiales de final de temporada
  • Y alguna sorpresa más 😊

🎶 Después de la gala continuaremos con ambiente, música y fiesta para despedir la temporada como se merece 🔥

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🍽️ CENA

Finalmente, y tras valorar las preferencias de las familias, no se realizará una cena organizada con tickets, ya que la mayoría prefiere traer su propia cena.

La idea es cenar aproximadamente sobre las 21:15 h.

🪑 Habrá mesas y sillas disponibles para las personas asistentes.

🥤 La barra estará abierta desde el inicio de las actividades con bebidas y refrescos durante toda la tarde y la noche.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🖤💛 Será una gran fiesta de final de temporada para disfrutar todas y todos juntos como se merecen nuestras niñas, niños y jóvenes deportistas.

🎉 ¡Os esperamos a todas y todos!