
Ondara, 03.08.26. La Fundació Mare de Déu de la Soledat, amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ondara, celebrarà el pròxim dijous 27 d’agost el Sopar a la Fresca, una cita solidària que tindrà lloc a partir de les 20:00 hores a la Plaça de les Escoles.
L’esdeveniment es realitzarà a benefici de la Residència i Centre de Dia Mare de Déu de la Soledat, amb l’objectiu de donar suport a la important labor assistencial i social que desenvolupa aquesta entitat al municipi.
El sopar serà de cabasset, i les persones assistents disposaran de taules i cadires, així com d’un menú complementari inclòs amb el donatiu, format per salmorra, cacaus i meló. El preu del tiquet serà de 5 euros.
La vetlada estarà amenitzada per l’actuació musical de Marta Fornali, que posarà la banda sonora a una nit de convivència, solidaritat i suport a la residència d’Ondara.
Els tiquets es podran adquirir a partir del dimecres 5 d’agost tant a la Casa de Cultura d’Ondara com a la Residència Mare de Déu de la Soledat.
Des de l’organització s’anima a la ciutadania d’Ondara i de la comarca a participar en aquesta iniciativa solidària, que combina la convivència estiuenca amb la col·laboració en una causa social de gran importància per al municipi.
AJUNTAMENT D’ONDARA * REGIDORIA DE CULTURA

