Ja coneixes els comerços adherits als Bons Consum Ondara 2026?

📢 Ja coneixes els comerços adherits als Bons Consum Ondara 2026?

https://laveu.ondara.org/wp-content/uploads/2026/11/BONS-CONSUM-2026.pdf

A partir del 3 de novembre a les 8:30 hores, podràs adquirir els teus bons i gaudir d’un descompte del 50% en les teues compres als establiments participants de la campanya «Comprant a Ondara, els teus diners valen el doble».

🛍️ Més de mig centenar d’empreses locals de sectors tan diversos com el comerç, la moda, l’esport, l’alimentació, l’estètica, la salut, les òptiques, les ferreteries, les agències de viatges i molts altres serveis formen part d’aquesta iniciativa destinada a impulsar el consum de proximitat.

✅ Consulta en la imatge el llistat complet d’establiments adherits i planifica les teues compres.

💶 Recorda: per cada 25 € que aportes, disposaràs de 50 € per gastar als comerços participants. 🎟️ Màxim de 4 bons per persona (100 € aportats = 200 € per consumir). 📅 Campanya vigent del 3 de novembre al 7 de desembre de 2026.

🛒 Compra local. 💚 Dona suport als nostres comerços. ✌️ Comprant a Ondara, els teus diners valen el doble.

#BonsConsumOndara #OndaraActiva #ComerçLocal #Ondara #ComprantAOndara #ElsTeusDinersValenElDoble #ACOOndara #ConsumDeProximitat #MarinaAlta

REGIDORIA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA * AJUNTAMENT D’ONDARA

Publicado en Actualitat, AFIC, Ajuntament.