ELS PARTICIPANTS D’ONDARA EN ELS MINIJOCS 2025 VAN ACONSEGUIR 10 GUARDONS

Ondara, 20.05.25. La XV Edició dels Minijocs Olímpics de la Marina Alta es va celebrar a Dénia del divendres 16 al diumenge 18 de maig 2025. En els 15º Minijocs 2025 han participat més de 1.000 esportistes de categories infantil i aleví. Un total de 17 pobles han participat en aquesta 15ª edició dels Mini Jocs Olímpics de la Marina Alta, que ha estat organitzada per la Xarxa Esportiva Marina Alta amb la col·laboració dels Ajuntaments participants (Beniarbeig, Benissa, Calp, Dénia, Els Poblets, El Verger, Gata de Gorgos, Mancomunitat de la Rectoria, La Xara, Ondara, Orba, Poble Nou de Benitatxell, Pedreguer, Pego, Teulada, Xàbia i Xaló).

Ondara (a través de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament, que dirigeix Jordi Ruiz), ha participat en aquesta nova edició dels Minijocs amb 97 xiquets i xiquetes infantils i alevins en les següents modalitats: Bàsquet femení i masculí, Futbol masculí i femení, Futbol Sala, Natació, Gimnàstica rítmica, Tennis, BTT, i Pilota Valenciana, i ha aconseguit un total de 10 guardons.

El diumenge 18 de maig es van lliurar les medalles en la cloenda dels Minijocs. Els podis aconseguits són els següents:

PODIS D’ONDARA EN EL MINIJOCS 2025

Gimnàstica Rítmica:

Individuals:

1ª Medalla or – Leo Orihuela Guerola

2ª Medalla plata- Paula Martinez Mari

Diploma 4t lloc- Dalia Martin López

Trios: Diploma 4t lloc: Eliot Hoare, Aurora Crespo i Lola Suarez

Atletisme:

2º Medalla plata 80 ml- Leo Baeza Cardona

2º Medalla plata en 150ml –

2º Medalla plata Bot de llargada – Leo Baeza Cardona

Pilota Valenciana

2º Medalla plata: Unai Forques, Albert Fornes i Guiu Vizuete

Hípica

2º Medalla plata: Neha Talon Sampieri

Futbol Femení

3º Medalla bronze: Natalia, Ana, Sara, Noa, Lucia, Naiara G, Naiara I. Ariadne, Iara, Irene, Olaia, Nuria, Angela, Adriana, laura, Dania, Maria, Isabella i Aina.

REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA

Publicado en Actualitat, Esports.