Jordina Biosca i Isabel Reig Català protagonitzen un esdeveniment cultural únic a la Casa de Cultura d’Ondara

Ondara, 03.03.25. La Casa de Cultura d’Ondara va acollir, el passat divendres 28 de febrer, una jornada cultural excepcional que va comptar amb la participació de la creadora i narradora Jordina Biosca i amb Isabel Reig Català, gerent d’Original CV. L’esdeveniment, dins del cicle Narracions a poqueta nit per a públic adult,  va combinar la narrativa i la degustació de vins en un ambient ple de sensacions i bon humor.

Jordina Biosca, nascuda a Vilafranca del Penedès, és una creadora, narradora, guionista i directora que treballa en el món de la narració des de l’any 1998. A més de les seves obres, compagina la seva carrera artística amb la formació de joves i adults en la lectura en veu alta i la narració. En aquesta ocasió, va presentar la seva narració “I va venir el vi”, una històries, endevinalles i refranys que exploren els vincles entre les persones i el vi, així com la cultura vinícola que fa part de la nostra identitat. Els assistents van poder gaudir d’una experiència literària que va unir passió, emoció i tradició.

Intercalat amb la narració, Isabel Reig Català, nascuda a Ondara i gerent d’Original CV, va oferir un tast de vins valencians exclusius. Isabel, que regenta un espai gastronòmic-cultural que promou els productes valencians, va seleccionar tres vins procedents de bodegues afectades per la DANA del passat mes d’octubre, donant a conèixer l’esforç i la resiliència dels productors locals.

Aquesta jornada va ser una clara mostra de com la literatura i la gastronomia poden fusionar-se per oferir una experiència sensorial que connecta els assistents amb les arrels i tradicions de la nostra terra.

REGIDORIA DE CULTURA * AJUNTAMENT D’ONDARA

Publicado en Actualitat, Cultura.