La prova va estar organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports
Ondara, 17.02.25. Ahir diumenge 16 de febrer es va celebrar per la Serra de Segària la marxa i carrera per muntanya XV Gegant de Pedra, organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara. Al final, van acabar ahir la quinzena edició d’aquesta prova un total de 347 persones (de les 416 que estaven inscrites); un total 80 caminants de 15km, 179 corredors de 15 quilòmetres, i 88 corredors de 20 quilòmetres. La 15a Edició del Gegant de Pedra ha estat organitzada pel Club Atletisme Ondara i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Ondara, amb la col·laboració de Protecció Civil, Policia Local i els Ajuntaments de Benimeli, Beniarbeig, Ràfol d’Almúnia i El Verger, així com la col·laboració d’entitats locals i persones particulars. Cal destacar la col·laboració de la Junta Local d’AECC en aquest esdeveniment esportiu.
El lliurament de trofeus es va produir a l’àrea de l’Alberg Municipal, on l’Alcalde d’Ondara, José Ramiro, i el Regidor d’Esports, Jordi Ruiz, van ser els encarregats de lliurar els premis, junt a representants del Club Atletisme Ondara, encapçalats pel seu president, Miguel Moreno, i l’encarregat de l’àrea de meta, Paco Giner. El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha agraït als participants la seua assistència i als col·laboradors la seua contribució a la prova. També ha donat l’enhorabona al Club Atletisme Ondara per la seua magnífica organització. Cal esmentar que les novetats d’aquesta edició, amb els nous traçats de les curses i l’eixida i meta des del riurau del parc, van ser un èxit i molt aplaudides.
En la prova de 20 km, el primer corredor va ser José Vicente Pérez Nuevalos (www.eusebiofaus.com); el segon Llorenç Monserrat Bordes (Entrena Benissa), i el tercer, David Sanchez Calixto (Dsc Triatlon). La primera corredora de 20K va ser Silvia García Orgilés (www.eusebiofaus.com); la segona Tamara Climent Domenech (C.A. Cametes Pedreguer), i la tercera Anto Valero Signes (GEG – Grup Espeleològic Gata).
En la prova Sprint Trail 15K, el primer corredor en arribar a la línia de meta va ser Hector Vengut Moll (GEG – Grup Espeleològic Gata); el segon, Sergi Sala Moncho (Kamikazes Gang); i el tercer, Tomàs Mengual Pedro (GEG – Grup Espeleològic Gata). La primera corredora va ser Mari Carmen García Linares (Club Esportiu Corredors Callosa); la segona, Rosa Cervera Durà (GEG – Grup Espeleològic Gata); i la tercera, Paula Giner Garcia (C.A. Ondara) (que també va ser 1ª corredora local i 1ª de categoria Promesa).
El primer corredor local de la prova de 20K va ser Marc Giner Garcia (Club Atletisme Ondara), el segon, Sergi Soler Ginestar (Club Atletisme Ondara), i el tercer, Rafa Castellano Cubiles (Club Atletisme Ondara). En fémines, les primeres corredores locals Esprint Trail 15K del Club Atletisme Ondara van ser 1ª Paula Giner Garcia, 2ª Nerea Frasés Fructuoso i 3ª Mireia Romans Escrivà. Els primers corredors locals en Esprint Trail 15K van ser: 1º Josemi Mulet Pons, 2º Adrian Brea Zamora, i 3º Rubén Moreno Castro.
Fotos: Club Atletisme Ondara















Les classificacions de cada modalitat es poden consultar en la web de www.mychip.es
REGIDORIA D’ESPORTS * AJUNTAMENT D’ONDARA