RAQUEL MENGUAL DESTACA LA PARTICIPACIÓ VEÏNAL EN LA REUNIÓ DEL BARRI DEL CEIP SANCHIS GUARNER

La iniciativa “Regidories de Barri” recull propostes per millorar la mobilitat, la neteja i la seguretat a Ondara

Ondara, 18.12.25. La regidora de l’equip de govern, Raquel Mengual, ha valorat molt positivament la reunió mantinguda ahir amb veïns i veïnes de la zona del CEIP Sanchis Guarner, emmarcada en la iniciativa Regidories de Barri. Segons Mengual, la trobada, que va reunir entre 40 i 50 persones, va ser “molt fructífera” i va permetre recollir idees i propostes per resoldre problemes quotidians.

Entre les principals qüestions plantejades destaquen:

  • Incivisme i seguretat viària: queixes per la velocitat excessiva en carrers del nucli urbà, estacionaments irregulars i la presència de excrements de gossos.
  • Il·luminació i voreres: demanda d’instal·lar més faroles a l’entrada del municipi des de la rotonda de la Marina Alta i ampliar voreres per millorar la mobilitat.
  • Neteja i contenidors: petició d’incrementar la neteja diària i solucionar la saturació d’illes de contenidors, especialment en el carrer Lepanto.
  • Cases abandonades: preocupació per edificis en estat ruïnós que posen en risc la seguretat.
  • Mobilitat i aparcament: necessitat de crear més zones d’estacionament i regular l’ús de patinets amb una ordenança específica.

Raquel Mengual ha subratllat que moltes d’aquestes propostes “tenen una solució senzilla si es compleixen les normes i es fomenta la convivència cívica”. A més, ha anunciat que ja s’està treballant en una ordenança per regular els patinets i en mesures per millorar la seguretat i la imatge urbana.

La regidora ha destacat la importància d’aquestes trobades: “És molt bonic poder parlar cara a cara amb el veïnat i buscar solucions conjuntes. La gent agraeix que se l’escolte”. La pròxima reunió està prevista per a finals de febrer. Mentrestant, Raquel Mengual ha recordat els canals habilitats de contacte directe: telèfon i WhatsApp (664 44 97 19), correu electrònic (raquelmengual@ondara.org) i el canal informatiu unidireccional de WhatsApp per a mantindre informada la ciutadania :

https://whatsapp.com/channel/0029VbBdkMfKAwEqPHueDT3M

Canals de Whatsapp Regidories de barri (tots):

Veïntat Casc antic (Rosa Ana Marí):

https://whatsapp.com/channel/0029Vb7JaXSK5cDJbHIdzw2g

Veïnat Pamis (Miguel Gomis):

https://whatsapp.com/channel/0029Vb6jrpEJpe8e5FNtXF3L

Veïnat Barri del Crist (José Ramiro):

https://whatsapp.com/channel/0029Vb86jtE3LdQR22vvFh13

Veïnat Caixa d’estalvis i Tossals (Miguel Gomis):

https://whatsapp.com/channel/0029Vb71i827j6g6g4Awkp2c

Veïnat CEIP Sanchis Guarner i Centre Social (Rakel Mengual):

https://whatsapp.com/channel/0029VbBdkMfKAwEqPHueDT3M

Veïnat Partides rurals (Miguel Gomis):

https://whatsapp.com/channel/0029VbC6fn86BIEiEWqJbY0V

AJUNTAMENT D’ONDARA

Publicado en Actualitat, Ajuntament.