








Lucia Mercapide i Leo Orihuela es proclamen campions provincials de Federació cadet i infantil N2 respectivament, junt als conjunts cadet i juvenil que són subcampiones provincials
**Comunicat Associació Escoles Esportives Ondara **
El passat 15 de novembre es va celebrar el Provincial de Federació a Cox, on les nostres 17 gimnastes, junt amb les seues entrenadores, van competir en una jornada plena de nervis i il·lusió. El nivell va ser altíssim i només es classificaven poques places per a la fase autonòmica. Tot i això, Ondara va donar el màxim i va aconseguir 12 gimnastes classificades.
Resultats individuals
- 1a posició: Lucia Mercapide – Cadet maces N2 (Campiona Provincial)
- 1a posició: Leo Orihuela – Infantil aro N2 (Campió Provincial)
- 5a posició: Lila Ortiz – Infantil N2
- 7a posició: Carolina Expósito – Infantil N2
- 8a posició: Giselle Vicente – Cadet N2
- 11a posició: Zoe Barber – Juvenil N2
- 17a posició: Ariadna Rey – Aleví N2
Resultats per conjunts
- 2a posició: Conjunt Cadet N2 (Carme Marín, Alexia Martín, María Fernández, Lara Rodríguez i Carla Tinca) – Subcampiones Provincials
- 2a posició: Conjunt Juvenil N2 (Irene Rivera, Roser Alemany, Zaira Quintanar, Aina García i Pau Mut) – Subcampiones Provincials
Mireia Serer també destaca
El diumenge 16 de novembre, l’ondarenca Mireia Serer es va proclamar 2a posició (subcampiona) en la II Fase de la Lliga Interclubs, categoria infantil amb maces, celebrada a Alacant.
L’equip tècnic està molt orgullós del treball realitzat aquest cap de setmana, demostrant que amb esforç i constància es poden aconseguir grans resultats. Enhorabona a totes!
**Comunicat Associació Escoles Esportives Ondara **

