



Ondara, setembre de 2025. – L’Associació de Comerciants i Empreses d’Ondara (ACO) (@acoondara) presenta una nova edició del Parking Day, una iniciativa internacional que busca replantejar l’ús de l’espai públic i posar les persones al centre del poble.
A Ondara, el Parking Day es viu amb el comerç local i amb accions que sumen. Del 15 al 19 de setembre, molts establiments ACO convertiran els seus aparcaments en jardins efímers, creant espais verds temporals que transformaran els carrers en llocs plens de vida i creativitat. Els veïns i visitants podran passejar, redescobrir la ciutat i compartir-ho a les xarxes etiquetant @acoondara a les seues publicacions.
A més, fins al 19 de setembre, totes les compres en comerços ACO donen dret a aconseguir AKOs, la moneda promocional que es podrà utilitzar en el gran esdeveniment del divendres 19 de setembre: el Tardeo Parking Day a partir de las 17:30 al Prado.
El Tardeo inclourà animació infantil, berenar popular, discomòbil i barra a càrrec de la Comissió de Festes de la Soledat, reforçant així el vincle entre festa, consum responsable i suport al comerç local.
Segons la junta d’ACO: “El Park(ing) Day és molt més que un gest simbòlic: és una manera de tornar a posar les persones al centre del poble. Es una campanya en la que el poble d’Ondara destaca. Volem que Ondara siga un espai viu, amable i ple de vida, i el fem possible gràcies a la col·laboració dels comerços i de tota la ciutadania”.
Dates clau:
- De l’1 al 19 de setembre → Compra als comerços ACO i aconsegueix AKOs.
- Del 15 al 19 de setembre → Jardins efímers en voreres i aparcaments de comerços ACO.
- Divendres 19 de setembre → Gran Tardeo Parking Day amb festa, música i activitats.
Participa, gaudeix i transforma Ondara amb l’ACO!

