**Comunicado prensa Grupo Municipal PP Ondara**
Compromís y PSOE han votado en contra de la moción presentada este jueves a pleno por el PP para adherirse al “Plan Vive”. Un programa de la Generalitat Valenciana que persigue la ejecución de 10.000 viviendas de protección pública a lo largo de la actual legislatura a través de la colaboración público-privada.
Por contra, Compromís ha presentado una moción plagada de acciones utópicas potenciando la rehabilitación de viviendas existentes sin tener en cuenta que “el Ayuntamiento de Ondara NO dispone de ninguna vivienda para rehabilitar”. Tuvo que ser el Partido Popular quien advirtiera de esta condición al representante de Compromís, Jordi Dominguis, además de tener que recordarle que “el Ayuntamiento no dispone de tesorería para adquirir vivienda para reformar”.
La iniciativa que presenta el PP surge como respuesta a una necesidad social, buscando revertir la necesidad de más oferta de vivienda de protección oficial. Además de las viviendas, el plan incluye medidas de apoyo como subvenciones al alquiler, bonos de vivienda joven y beneficios fiscales, diseñados para facilitar el acceso a la vivienda.
Con el voto en contra de Compromís y PSOE “han perjudicado a todos los jóvenes y personas mayores de Ondara que se hubieran beneficiado con la firma de esta moción”, ha afirmado el portavoz del PP, Àlex Hernández.
El PP le recuerda al Equipo de Gobierno de Ondara que en sus programas electorales incluían la promoción de vivienda social, “pero que en sus años de gobierno han realizado 0 viviendas sociales y ante la única propuesta viable que se presenta para dar una solución, han votado en contra”, ha lamentado Àlex Hernández .
**Comunicado prensa Grupo Municipal PP Ondara**
Comunicat PP Ondara: Compromís i PSOE es neguen a la construcció de vivenda social a Ondara
**Comunicat premsa Grup Municipal PP Ondara**
Compromís i PSOE han votat en contra de la moció presentada aquest dijous a ple pel PP per a adherir-se al “Pla Vive”. Un programa de la Generalitat Valenciana que persegueix l’execució de 10.000 vivendes de protecció pública al llarg de l’actual legislatura a través de la col·laboració publicoprivada.
Per contra, Compromís ha presentat una moció infestada d’accions utòpiques potenciant la rehabilitació de vivendes existents sense tenir en compte que “l’Ajuntament d’Ondara NO disposa de cap vivenda per a rehabilitar”. Va haver de ser el Partit Popular qui advertira d’aquesta condició al representant de Compromís, Jordi Dominguis, a més d’haver de recordar-li que “l’Ajuntament no disposa de tresoreria per a adquirir vivenda per a reformar”.
La iniciativa que presenta el PP sorgeix com a resposta a una necessitat social, buscant revertir la necessitat de més oferta de vivenda de protecció oficial. A més de les vivendes, el pla inclou mesures de suport com a subvencions al lloguer, bons de vivenda jove i beneficis fiscals, dissenyats per a facilitar l’accés a la vivenda.
Amb el vot en contra de Compromís i PSOE “han perjudicat tots els jóvens i persones majors d’Ondara que s’hagueren beneficiat amb la firma d’aquesta moció”, ha afirmat el portaveu del PP, Àlex Hernández.
El PP li recorda a l’Equip de Govern d’Ondara que en els seus programes electorals incloïen la promoció de vivenda social, “però que en els seus anys de govern han realitzat 0 vivendes socials i davant de l’única proposta viable que es presenta per a donar una solució, han votat en contra”, ha lamentat Àlex Hernández.
**Comunicat premsa Grup Municipal PP Ondara**