Comunicat Associació Cultural Ocell – Atac homòfob

**Comunicat Associació Cultural Ocell**

Este cap de setmana es va produir a Ondara, el nostre poble ara en festes, un atac homòfob davant del qual no devem, NI VOLEM, restar al marge. Uns quants intolerants feixistes van atacar dues persones només per la seua condició sexual.

Com a ciutadans i ciutadanes manifestem el nostre total rebuig i condemna i la nostra profunda preocupació per qualsevol cas d’assetjament i discriminació que es puga donar en el nostre poble i en la nostra societat , bé siga per motius de gènere, orientació sexual, raça, religió, discapacitat o qualsevol altra circumstància.

Considerem que la diversitat, el respecte i la inclusió són valors fonamentals de la societat futura que volem construir, i que, per tant, tota forma d’assetjament i discriminació és completament inacceptable i contrària als principis que conformen eixa societat que pretenem.

Per això, des de la nostra responsabilitat com a ciutadans i ciutadanes d’Ondara volem fer una crida a la tolerància, al respecte i a la convivència pacífica, deixar ben clar que no hem de tolerar, ni tolerarem, cap forma d’assetjament, discriminació o violència en cap circumstància, i que treballarem activament per aconseguir un món respectuós i inclusiu per a tothom.

Així mateix, volem instar a totes i a tots a denunciar qualsevol cas d’assetjament o discriminació que es puga producir, perquè la lluita contra l’homofòbia, la transfòbia i la bifòbia no és una tasca que corresponga només a la comunitat LGBTIQ+; és responsabilitat de tota la societat.

Associació Cultural Ocell

**Comunicat Associació Cultural Ocell**