L’EQUIP ALEVÍ DE L’ESCOLA ESPORTIVA MUNICIPAL D’ONDARA, CAMPIÓ AUTONÒMIC DE RASPALL JECV

Ondara, 22.12.25. L’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, coordinada per Juanma Garrido i entrenada per Raül Blasco i Marc Terrades, ha aconseguit el títol de campió autonòmic en categoria aleví, en la final autonòmica A de Raspall dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (JECV), disputada el passat dissabte 20 de desembre al Trinquet de Càrcer.

L’equip aleví, integrat per Arnau, Àlex.Ch Guillem.B i Aleix, ha jugat una partida emocionantíssima, amb un gran nivell de joc per part dels 2 equips (Ondara i La Llosa de Ranes). Finalment, Ondara ha guanyat per la mínima 25-20. Des de l’Escola de Pilota s’ha donat l’enhorabona a tots, equip, familiars i entrenadors.

El Regidor d’Esports d’Ondara, Jordi Ruiz, ha felicitat els joves pilotaris de l’Escola Municipal de Pilota, així com els seus entrenadors, per l’èxit aconseguit en aquesta modalitat.

D’altra banda, dijous passat 18 de desembre va tindre lloc al Trinquet Municipal d’Ondara la presentació dels membres de l’Escola Municipal de Pilota d’Ondara, en un acte en què es va agrair el suport de l’Ajuntament d’Ondara i del patrocinador de l’Escola de Pilota ondarenca, Aluminis Mestre.

** Comunicat Associació Escoles Esportives Municipals Ondara**

Publicado en Actualitat.