COMUNICAT PENYA BARCELONISTA D’ONDARA – NOMENAMENT DE MIGUEL GOMIS EN L’ORGANIGRAMA DE LA CONFEDERACIÓ MUNDIAL DE PENYES

**COMUNICAT PENYA BARCELONISTA D’ONDARA **

Miquel Gomis, President de la Penya Barcelonista d’Ondara, que a més és Delegat del Consell consultiu del futbol Club Barcelona i President de la Federació de Penyes Barcelonistes de València i La Marina Alta, des del passat mes de setembre formarà part de la subcomissió de Responsabilitat Social Corporativa (que engloba, inclusió, diversitat, igualtat i solidaritat), dins del organigrama de la Confederació Mundial de Penyes.

Formarà equip amb Juan Carrión de la Federació de Múrcia; Dani Peinado, (Federació de Castella La Manxa) i Esteban Garcia (Federació de la Comunitat de Madrid). Aquesta subcomissió porta ja temps col·laborant amb «Sport Solidari Internacional», en els dies inter-mundials de les malalties rares, dies mundials de donacions de sang, en “Aficiones Unidas” i també amb Sor Lucia Caram, lluitadora incansable contra la pobresa infantil. Pel President de la Penya Barcelonista d’Ondara, «és un orgull haver sigut triat per formar part d’aquesta subcomissió tan necessària».

**COMUNICAT PENYA BARCELONISTA D’ONDARA **